- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Als de resultaten jou (de supporter) om wat voor reden dan ook niet bevallen, geef jij ook geen flikker om die trainer. Idem voor de clubs waar ze onder contract staan. Waarom zouden zij dat omgekeerd dan wel moeten doen?
De sentimentjes gaan hier sowieso niet op. Lodeweges is een globetrotter, die een baantje bij Cambuur heeft geaccepteerd. Zoals van den Belt (AD) nuchter stelt, het is een passant.
Wat vervelend is, is de timing.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Schitterend, Jordania-gate 
Jordania opent beerput: ?Chelsea wil niet dat Vitesse titel wint' - voetbalzone.nl
Jordania: ?Eerst met politiemensen op de foto, daarna vijf keer ?sorry?? - voetbalzone.nl
?In de Vitesse-top zitten een nitwit, een baantjesjager en een Amerikaan? - voetbalzone.nl
Kwestie van tijd voordat Chelsea hier mee gaat stoppen en die club weer lekker onderin de Eredivisie tegen degradatie mag spelen.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Hopelijk gaat Chelsea er vooral mee door. Dit soort berichten zijn een desideratum om mij een goed humeur te geven.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Liever dat ze imploderen daar. Laat Ajax, Feyenoord en PSV maar de dienst uitmaken, en een Twente en AZ dat soms hun hoofd om de hoek steekt. Zoals het hoort.
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2382 stemmen
"Vermeer een kans geven voor Oranje, dat is totaal belachelijk" - SoccerNews.nl
"Als hij het één keer weer goed doet, dan zijn we niet ineens vergeten wat hij in het verleden deed"
Zo is het Wim 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Eerder andersom. Hij deed het lang goed, maar dat is plots allemaal vergeten na een stel blunders in de eerste periode van dit seizoen. Dus die seniele Wim zit er weer naast.
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2382 stemmen
Tsja, blijft staan dat je dan nog beter de eerste keeper van PSV, Newcastle of Swansea kan meenemen dan de tweede keeper van Ajax. Dat Vermeer in een seizoen verder nog maar 4 of 5 potjes heeft gekeept lijkt me namelijk behoorlijk relevant. Wat Kieft ook zei, Cillessen is hard op weg om eerste keeper te worden op het WK, en die mag dan de laatste 3 weken van het seizoen niks meer doen.. met het risico dat Van Gaal straks leuk twee keepers van Ajax op de bank heeft.
Vermeer is een clown die niet meer in aanmerking zou moeten komen. Hij heeft het een paar jaar aardig gedaan maar heeft altijd zijn gebreken gehad en gehouden. Cillessen is een veel completere, betrouwbare (maar ook niet grootse) keeper. Op dit moment heeft Oranje totaal geen baat bij een onstabiele factor onder de lat. Zelfs bange Erwin Mulder maakt dit jaar een betere indruk, dat zegt wat..
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Ik durf het haast niet te zeggen, maar ik ben het gewoon met je eens. Vermeer heeft zelf zijn eigen ruiten ingegooid. Dan is al die bullshit die je nu in de media hoort vooral heel erg overbodig en heel beledigend naar onze eerste doelman toe die op wat slechte uittrappen na foutloos staat te keepen in Ajax 1.
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Ik durf het haast niet te zeggen, maar ik ben het gewoon met je eens. Vermeer heeft zelf zijn eigen ruiten ingegooid. Dan is al die bullshit die je nu in de media hoort vooral heel erg overbodig en heel beledigend naar onze eerste doelman toe die op wat slechte uittrappen na foutloos staat te keepen in Ajax 1.
Denk dat het onze Cillessen geen barst uitmaakt. Die is eindelijk eerste keeper geworden en doet het vooralsnog uitstekend. Zal hem een worst wezen of Vermeer mee gaat naar Brazilië of niet. Denk bovendien niet dat De Boer hem gaat laten banken om Vermeer meer kans te geven op het WK.
merijn82
-
- 1932 berichten
- 460 stemmen
Als die Vermeer echt zo'n penaltykiller is, lijkt het me goed om hem in ieder geval mee te nemen. En dan snel een keeperswissel voordat de shootout begint. 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Als Vermeer gaat keepen i.p.v. Cillessen op het WK kan ik me voorstellen dat het hem wel kan interesseren...
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Haha, ja dan wel. Maar het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat Vermeer wel mee gaat en Cillessen niet. Of beide of alleen de laatste (wat me by far het meeste terechte lijkt).
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Van Geel in gesprek over terugkeer Guidetti bij Feyenoord - Voetbalflitsen.com
Zou het 1 april zijn? 
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen
De vader van Guidetti heet helemaal geen Mike 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Van Geel in gesprek over terugkeer Guidetti bij Feyenoord - Voetbalflitsen.com
Zou het 1 april zijn?
In Engeland ieder geval wel 
Manchester City spaart kosten noch moeite voor 1 april-grap - voetbalzone.nl
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Supportersvereniging SC Cambuur wil acuut vertrek van Lodeweges - voetbalzone.nl
Heel goed. Zou hier ook meteen gebeuren. Wat denkt die kerel wel, opzouten.
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2382 stemmen
De vader van Guidetti heet helemaal geen Mike
Jawel hoor.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Ik kan je woede begrijpen
Oh, maar ik ben niet boos, hoor. Als je de achtergrond en dat soort zaken van Lodeweges kent, begrijp ik best dat hij gebruik maakt van de kans op positieverbetering. Zo is z'n contract ook ingericht. Zo'n kans hoeft hij zich niet te laten ontnemen. En ik stuur natuurlijk maar al te graag een paard van Troje richting Akkrum Zuid.. 
Praktisch gezien is het dat natuurlijk niet. Utrecht en NEC, beide uit en beide onder Cambuur op de ranglijst, staan voor de boeg. Cruciale week waarin de stemming volledig is omgeslagen. Als dat ook gaat gelden voor de resultaten.. Daarbij was het niet Lodeweges, maar Cambuur die gister heeft besloten het nieuws naar buiten te brengen.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
?? Natuurlijk niet.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
De vader van Guidetti heet Obiku van achteren.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
kos, wie gaat er degraderen? Roda of NEC?
Ben ik wel benieuwd naar.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Hoe moet ik dat weten? Ik heb geen idee. Heb wel mn voorkeur uiteraard.
Maar denk dat het alle kanten op kan gaan.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Hoe moet ik dat weten? Ik heb geen idee. Heb wel mn voorkeur uiteraard.
Maar denk dat het alle kanten op kan gaan.
Bedoel wat je verwacht, omdat je er midden in zit.
Denk zelf dat als jullie Cambuur dit weekend niet verslaan, dat het gedaan is. Daarna toch AZ/Twente/Ajax? Misschien een punt bij AZ, verder niks gok ik.
Ik hoop overigens dat je club het haalt hoor. Zonde als ze eruit gaan.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
De bal is rond.
Het is 11 tegen 11.
Een wedstrijd duurt 90 minuten.
Elke wedstrijd is een finale.
Het is voetbal.
Er kan nog van alles gebeuren.
Er zijn nog 12 punten te halen.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Ik heb werkelijk geen flauw idee.
Zowel verliezen tegen Cambuur als punten pakken tegen AZ/Ajax/Twente lijkt me mogelijk.
Je kunt werkelijk alles verwachten tegenwoordig.
Het blijft wel doodzonde dat we niet gewoon die 3 punten pakten tegen Heracles als je gewoon doodnormaal de wedstrijd uitspeelt.
Aan de andere kant ook wel mazzel gehad dat RKC won in Kerkrade, dus die kunnen ook zomaar alles verliezen.
Het is in ieder geval al het hele seizoen compleet onnodig om zoveel punten te verliezen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.