• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.003 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.257 gebruikers
  • 9.389.181 stemmen

Het grote voetbaltopic #8

zoeken in:

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Insignificance schreef:

(quote)

Als de resultaten jou (de supporter) om wat voor reden dan ook niet bevallen, geef jij ook geen flikker om die trainer. Idem voor de clubs waar ze onder contract staan. Waarom zouden zij dat omgekeerd dan wel moeten doen?

De sentimentjes gaan hier sowieso niet op. Lodeweges is een globetrotter, die een baantje bij Cambuur heeft geaccepteerd. Zoals van den Belt (AD) nuchter stelt, het is een passant.

Wat vervelend is, is de timing.

Ik kan je woede begrijpen, maar ik vind de timing zelf wel prima als je deze overstap maakt. Het zou triester zijn geweest om niet voor je verantwoordelijkheden uit te komen en wanneer de play-offs zijn geweest dan pas bekend maken waar je heen gaat. Wij hadden een paar jaar geleden Jordy Zuidam die op zo'n perfide (bij deze vraag ik aan otherfool om dit prachtige beschrijvingswoord te gebruiken) manier onze club verliet voor die koekhappers door te zeggen dat hij het nog niet wist waar hij heen ging, maar de dag na de eerder gegeven woorden werd hij gepresenteerd bij de Eagles. Laat ik er maar op houden dat Arnold Mussert nog een betere reputatie heeft in Zwolle. Ik heb in dat opzicht wel wat meer respect voor Lodeweges dan voor Zuidam. Voor hem is het gewoon een stapje hoger. Net zoals niemand in Zwolle moeilijk ging doen toen Johan Pot naar de Eagles ging omdat wij wisten dat hij gewoon ons niveau niet aankon.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Hopelijk gaat Chelsea er vooral mee door. Dit soort berichten zijn een desideratum om mij een goed humeur te geven.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Liever dat ze imploderen daar. Laat Ajax, Feyenoord en PSV maar de dienst uitmaken, en een Twente en AZ dat soms hun hoofd om de hoek steekt. Zoals het hoort.

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2382 stemmen

"Vermeer een kans geven voor Oranje, dat is totaal belachelijk" - SoccerNews.nl

"Als hij het één keer weer goed doet, dan zijn we niet ineens vergeten wat hij in het verleden deed"

Zo is het Wim

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Eerder andersom. Hij deed het lang goed, maar dat is plots allemaal vergeten na een stel blunders in de eerste periode van dit seizoen. Dus die seniele Wim zit er weer naast.

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2382 stemmen

Tsja, blijft staan dat je dan nog beter de eerste keeper van PSV, Newcastle of Swansea kan meenemen dan de tweede keeper van Ajax. Dat Vermeer in een seizoen verder nog maar 4 of 5 potjes heeft gekeept lijkt me namelijk behoorlijk relevant. Wat Kieft ook zei, Cillessen is hard op weg om eerste keeper te worden op het WK, en die mag dan de laatste 3 weken van het seizoen niks meer doen.. met het risico dat Van Gaal straks leuk twee keepers van Ajax op de bank heeft.

Vermeer is een clown die niet meer in aanmerking zou moeten komen. Hij heeft het een paar jaar aardig gedaan maar heeft altijd zijn gebreken gehad en gehouden. Cillessen is een veel completere, betrouwbare (maar ook niet grootse) keeper. Op dit moment heeft Oranje totaal geen baat bij een onstabiele factor onder de lat. Zelfs bange Erwin Mulder maakt dit jaar een betere indruk, dat zegt wat..

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Ik durf het haast niet te zeggen, maar ik ben het gewoon met je eens. Vermeer heeft zelf zijn eigen ruiten ingegooid. Dan is al die bullshit die je nu in de media hoort vooral heel erg overbodig en heel beledigend naar onze eerste doelman toe die op wat slechte uittrappen na foutloos staat te keepen in Ajax 1.

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

rep_robert schreef:

Ik durf het haast niet te zeggen, maar ik ben het gewoon met je eens. Vermeer heeft zelf zijn eigen ruiten ingegooid. Dan is al die bullshit die je nu in de media hoort vooral heel erg overbodig en heel beledigend naar onze eerste doelman toe die op wat slechte uittrappen na foutloos staat te keepen in Ajax 1.

Denk dat het onze Cillessen geen barst uitmaakt. Die is eindelijk eerste keeper geworden en doet het vooralsnog uitstekend. Zal hem een worst wezen of Vermeer mee gaat naar Brazilië of niet. Denk bovendien niet dat De Boer hem gaat laten banken om Vermeer meer kans te geven op het WK.

merijn82

• 1932 berichten
  • 460 stemmen

Als die Vermeer echt zo'n penaltykiller is, lijkt het me goed om hem in ieder geval mee te nemen. En dan snel een keeperswissel voordat de shootout begint.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Roel- schreef:

(quote)
Denk dat het onze Cillessen geen barst uitmaakt. Die is eindelijk eerste keeper geworden en doet het vooralsnog uitstekend. Zal hem een worst wezen of Vermeer mee gaat naar Brazilië of niet. Denk bovendien niet dat De Boer hem gaat laten banken om Vermeer meer kans te geven op het WK.

Als Vermeer gaat keepen i.p.v. Cillessen op het WK kan ik me voorstellen dat het hem wel kan interesseren...

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

Haha, ja dan wel. Maar het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat Vermeer wel mee gaat en Cillessen niet. Of beide of alleen de laatste (wat me by far het meeste terechte lijkt).

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

De vader van Guidetti heet helemaal geen Mike

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

kos schreef:

Supportersvereniging SC Cambuur wil acuut vertrek van Lodeweges - voetbalzone.nl

Heel goed. Zou hier ook meteen gebeuren. Wat denkt die kerel wel, opzouten.

Volgens mij zag ik trommels bij jullie, klopt dat?

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

Het blijft heerlijk, dit.

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2382 stemmen

Joy4ever schreef:

De vader van Guidetti heet helemaal geen Mike

Jawel hoor.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

Montorsi schreef:
Jawel hoor.

1 april

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

nclo schreef:

Ik kan je woede begrijpen

Oh, maar ik ben niet boos, hoor. Als je de achtergrond en dat soort zaken van Lodeweges kent, begrijp ik best dat hij gebruik maakt van de kans op positieverbetering. Zo is z'n contract ook ingericht. Zo'n kans hoeft hij zich niet te laten ontnemen. En ik stuur natuurlijk maar al te graag een paard van Troje richting Akkrum Zuid..

maar ik vind de timing zelf wel prima als je deze overstap maakt.

Praktisch gezien is het dat natuurlijk niet. Utrecht en NEC, beide uit en beide onder Cambuur op de ranglijst, staan voor de boeg. Cruciale week waarin de stemming volledig is omgeslagen. Als dat ook gaat gelden voor de resultaten.. Daarbij was het niet Lodeweges, maar Cambuur die gister heeft besloten het nieuws naar buiten te brengen.

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2382 stemmen

Joy4ever schreef:
(quote)

1 april

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Volgens mij zag ik trommels bij jullie, klopt dat?

?? Natuurlijk niet.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

De vader van Guidetti heet Obiku van achteren.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos, wie gaat er degraderen? Roda of NEC?

Ben ik wel benieuwd naar.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Hoe moet ik dat weten? Ik heb geen idee. Heb wel mn voorkeur uiteraard.

Maar denk dat het alle kanten op kan gaan.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Hoe moet ik dat weten? Ik heb geen idee. Heb wel mn voorkeur uiteraard.

Maar denk dat het alle kanten op kan gaan.

Bedoel wat je verwacht, omdat je er midden in zit.

Denk zelf dat als jullie Cambuur dit weekend niet verslaan, dat het gedaan is. Daarna toch AZ/Twente/Ajax? Misschien een punt bij AZ, verder niks gok ik.

Ik hoop overigens dat je club het haalt hoor. Zonde als ze eruit gaan.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

De bal is rond.

Het is 11 tegen 11.

Een wedstrijd duurt 90 minuten.

Elke wedstrijd is een finale.

Het is voetbal.

Er kan nog van alles gebeuren.

Er zijn nog 12 punten te halen.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Als je meer scoort, win je.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Haha, wat een open deur weer.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Ik heb werkelijk geen flauw idee.

Zowel verliezen tegen Cambuur als punten pakken tegen AZ/Ajax/Twente lijkt me mogelijk.

Je kunt werkelijk alles verwachten tegenwoordig.

Het blijft wel doodzonde dat we niet gewoon die 3 punten pakten tegen Heracles als je gewoon doodnormaal de wedstrijd uitspeelt.

Aan de andere kant ook wel mazzel gehad dat RKC won in Kerkrade, dus die kunnen ook zomaar alles verliezen.

Het is in ieder geval al het hele seizoen compleet onnodig om zoveel punten te verliezen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.