- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Neuer, wat een baas. Blijft zo lang mogelijk staan, waar normaliter een keeper al op de grond ligt.
horizons
-
- 5688 berichten
- 2406 stemmen
Jee. 1-0 had geteld kunnen worden en beste kans erna dus ook voor Manchester United.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik blijf me storen aan neymar in dit soort potjes. Bij brasil een geweldige speler, maar voor dit Barcelona komt ie te kort. Geef mij Alexis Sanches maar.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Lodeweges per onmiddellijk weg als trainer van Cambuur - voetbalzone.nl Kunnen de leden van de supportersvereniging toch nog van opwinding hun lullen blauwgeel verven.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Jee. 1-0 had geteld kunnen worden en beste kans erna dus ook voor Manchester United.
Die afgekeurde goal was zuiver hands.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Godverdomme. Diego
. Klote zeg maar goed, voor de rest wel tevreden. Na het uitvallen van Costa na staat de organisatie zeer goed, al toont Barca op momenten wel dat dat niet altijd het geval is. Weinig grote kansen maar wel een zeer boeiend voetbalgevecht. Maarja weinig te genieten als je er niet neutraal inzit.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Barca - Atletico komt voorlopig ook niet los. Eerstgenoemde heeft het balbezit, maar komt er maar sporadisch doorheen. Costa met een hamstring eraf, voor Atletico te hopen dat hij volgende week gaat halen. Denk dat Messi vanavond nog wel beslissend zal zijn.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Godverdomme. Diego
. Klote zeg maar goed, voor de rest wel tevreden. Na het uitvallen van Costa na staat de organisatie zeer goed, al toont Barca op momenten wel dat dat niet altijd het geval is. Weinig grote kansen maar wel een zeer boeiend voetbalgevecht. Maarja weinig te genieten als je er niet neutraal inzit.
Ik ben betrekkelijk neutraal, maar kan zeker wel genieten hoor. Atleti wat zijn eigen tactiek speelt. Redelijk op het randje. Aardig te zien hoe de scheids daar mee om moet gaan en hoe barca zich moet wapenen. En alleen de actie van Messi op Miranda en de pass op iniesta is voor de liefhebber het al waard om zo'n wedstrijd te kijken.
horizons
-
- 5688 berichten
- 2406 stemmen
Nee hoor. De reden blijkt gevaarlijk spel te zijn. Dat zou ik er ook wel in kunnen zien. Maar geen hands.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Opa Giggs eraf. Respect voor de man, maar op die leeftijd heb je geen recht meer op speelminuten in de kwartfinale tegen een topfit Bayern. Tegen de kleintjes kan het nog.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Volgende week dus normaal gezien ook geen Diego Costa. Zonde hoor.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Immers baalt van keuze KNVB: 'Koeman was voor mij beter geweest' - voetbalzone.nl
Immers geeft dus toe dat Koeman van de vriendjespolitiek is.
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Lodeweges per onmiddellijk weg als trainer van Cambuur - voetbalzone.nl Kunnen de leden van de supportersvereniging toch nog van opwinding hun lullen blauwgeel verven.
Treurig.
2e trainer die na gewelddadig gedrag van eigen supporters weg is.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik ben betrekkelijk neutraal, maar kan zeker wel genieten hoor.
Dat zeg ik toch ook
.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
Vidic! Lekker hoor! Hebben we een spannende return! 1-0!
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wat een vrijheid voor Vidic. En dat op dit niveau.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooollllllllllllll.
Sanvean
-
- 173 berichten
- 2584 stemmen
LOL.
En ik maar tegen mezelf zeggen dat het zo saai is zonder doelpunten vanavond. 
Twee binnen een minuut.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Hopelijk wint United met meer dan 1 goal verschil. Dan wordt de return erg leuk. Maar Bayern maakt straks ongetwijfeld een uitgoal. En of je nu 1-1 speelt of dat Bayern bv 2-1 verliest maakt ook niet heel veel uit. Thuis winnen ze toch wel hun wedstrijd.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Grappig de kopgoal van Vidic hey gesprek terwijl Diego tegelijkertijd zo'n goal maakt.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
Wel heerlijk dat Atletico gewoon op voorsprong staat bij Barca! 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
Tja. Dat duurde niet lang. 1-1.
Mandzukic meteen assist.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.