• 15.983 nieuwsartikelen
  • 179.041 films
  • 12.274 series
  • 34.084 seizoenen
  • 649.228 acteurs
  • 199.273 gebruikers
  • 9.390.200 stemmen

Het grote voetbaltopic #8

zoeken in:

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

The Ox... Wat een drama. Rood. Pingel.

Huh? Gibbs rood? WTF?

Wat een gigantische blunder.

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

Dat moet rood en een penalty zijn!?

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

Huh, Gibbs krijgt rood? Was toch the Ox..

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ik ga stuk hier

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

De verkeerde donkere kale speler eraf gestuurd...

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Theo Reitsma is er niks bij.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Arme Wenger. Nu al zijn jubileumwedstrijd verkloot.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Effe uit mijn hoofd:

City-Arsenal 6-3

Liverpool-Arsenal 5-1

Tussenstand Chelsea-Arsenal 3-0

Dat zijn de nodige inmaakpotjes tegen de top. Typisch Arsenal. Net niet. Dit is natuurlijk nooit een titelkandidaat.

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

Eerste 20 minuten gemist, opeens 3-0? What the...

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

The Ox die ook nog eens zegt 'It was me'.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

En het kost je nog een extra wissel om de fout van de scheidsrechter te herstellen.

Was het trouwens wel een rode kaart? Die bal zou toch naast zijn gegaan (onmogelijk om te zien trouwens voor de arbitrale leiding).

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Effe uit mijn hoofd:

City-Arsenal 6-3

Liverpool-Arsenal 5-1

Dat zijn de nodige inmaakpotjes tegen de top. Typisch Arsenal. Net niet. Dit is natuurlijk nooit een titelkandidaat.

Arsenal-Liverpool 2-0

Arsenal - Chelsea 0-0

Arsenal - City over 2 weken.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)
Arsenal-Liverpool 2-0

Arsenal - Chelsea 0-0

Arsenal - City over 2 weken.

Dus? Je moet ook eens af en toe uit spelen...

En dat je een lullige 0-0 tegen Chelsea al noemt in je betoog

Eigenlijk kan je alleen met een 2-0 tegen Liverpool aankomen, begin dit seizoen.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Effe uit mijn hoofd:

City-Arsenal 6-3

Liverpool-Arsenal 5-1

Wenger presteert dus heel constant tegen topploegen. Puike prestatie hoor.

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dus? Je moet ook eens af en toe uit spelen...

En dat je een lullige 0-0 tegen Chelsea al noemt in je betoog

Ik noem alleen de clubs die jij ook genoemd hebt.

Overigens doet Ajax het traditioneel ook goed uit tegen de topploegen. 4-0 tegen PSV, (kansloos) uit en thuis verliezen van Vitesse.

Arsenal laat het niet liggen tegen de topploegen. Uit spelen ze matig, thuis spelen ze doorgaans goed. Per saldo kom je dan op hetzelfde aantal punten uit.

Arsenal laat het liggen tegen de kleine(re) clubs, zoals het domme verlies tegen Stoke of het thuis niet kunnen winnen van United (wat ik momenteel als kleinere club beschouw).

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Pfff. En da's 4...

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Oscaaaaaaaaaaar

chevy93 schreef:

Arsenal laat het liggen tegen de kleine(re) clubs, zoals het domme verlies tegen Stoke of het thuis niet kunnen winnen van United (wat ik momenteel als kleinere club beschouw).

Arsenal verliest juist relatief weinig punten tegen 'de kleintjes'.

Chelsea heeft dit seizoen bv verloren bij Newcastle, Stoke en Villa (en Everton) En is ondertussen nog ongeslagen tegen City, United, Liverpool, Arsenal en Tottenham (6-3-0).

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

Wat een verdediging ook. Daar mogen (lees: moeten) ze echt in investeren. Koop even wat ervaren verdedigers, ofzo.

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

otherfool schreef:

Arsenal verliest juist relatief weinig punten tegen 'de kleintjes'.

Chelsea heeft dit seizoen bv verloren bij Newcastle, Stoke en Villa (en Everton)

Het aantal verliespunten verschilde tot nu toe dan ook maar 2 punten tot aan vandaag.

edit: 1 punt zelfs.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)
Ik noem alleen de clubs die jij ook genoemd hebt.

Overigens doet Ajax het traditioneel ook goed uit tegen de topploegen. 4-0 tegen PSV, (kansloos) uit en thuis verliezen van Vitesse.

Arsenal laat het niet liggen tegen de topploegen. Uit spelen ze matig, thuis spelen ze doorgaans goed. Per saldo kom je dan op hetzelfde aantal punten uit.

Haha, het zegt weer genoeg dat je Ajax er bij moet betrekken. Lekker relevant. Ajax won uit bij Feyenoord, maar dat verhaal post zeker niet in je plaatje?

https://pbs.twimg.com/media/BjVLePQIQAAI6-a.jpg

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Haha, het zegt weer genoeg dat je Ajax er bij moet betrekken.

Gelukkig komt dit van degene die Feyenoord te pas en te onpas in de discussie inmengt.

Je praat gewoon onzin en wuift alle feiten over Arsenal weg (denk aan de februari-maart discussie van laatst); iets minder gekleurd denken graag.

Arsenal wordt uit weggevaagd, ja, maar is daarom niet gelijk geen titelkandidaat meer. Getuige het feit dat ze de thuiswedstrijden doorgaans prima spelen. Net zoals Ajax niet opeens geen titelkandidaat meer is, ondanks povere cijfers in uitwedstrijden tegen toppers.

Maar goed, gefeliciteerd en geniet van het kijken. Ik ben afgehaakt, want deze wedstrijd is alleen maar een martelgang om af te kijken.

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4539 stemmen

Deze blijft ook briljant:

http://i.minus.com/ibxsXTsT2Ms4LQ.gif

Animosh

• 4665 berichten
  • 540 stemmen

Gefeliciteerd met je duizende wedstrijd, Wenger. Mijn God, wat een afgang.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Tering, 4-0 al? Heerlijk. Gun dat verschrikkelijke Arsenal helemaal niks. Het liefst zie ik Liverpool kampioen worden, anders maar Chelsea of City.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Bij verkeerde speler wegsturen staat toch een replay tegenover?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)
Gelukkig komt dit van degene die Feyenoord te pas en te onpas in de discussie inmengt.

Je praat gewoon onzin en wuift alle feiten over Arsenal weg (denk aan de februari-maart discussie van laatst); iets minder gekleurd denken graag.

Arsenal wordt uit weggevaagd, ja, maar is daarom niet gelijk geen titelkandidaat meer. Getuige het feit dat ze de thuiswedstrijden doorgaans prima spelen. Net zoals Ajax niet opeens geen titelkandidaat meer is, ondanks povere cijfers in uitwedstrijden tegen toppers.

Maar goed, gefeliciteerd en geniet van het kijken. Ik ben afgehaakt, want deze wedstrijd is alleen maar een martelgang om af te kijken.

De discussie gaat over Engels voetbal, dan is Ajax niet relevant.

Jij probeert gewoon een hoop goed te praten van Arsenal. Moet je zelf weten, maar ik prik daar graag doorheen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Respekked schreef:

Bij verkeerde speler wegsturen staat toch een replay tegenover?

Sinds wanneer?

Gewoon een klacht indienen, krijg je Gibbs weer terug en Oxlade kunnen ze niet meer schorsen. Da's de enige mazzel die je er aan over zal houden.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Ref: "Gibbs, you're off!" The Ox: "But ref, it was me!" Ref: "Shut up Walcott, get on with the game"

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Sinds wanneer?

Gewoon een klacht indienen, krijg je Gibbs weer terug en Oxlade kunnen ze niet meer schorsen. Da's de enige mazzel die je er aan over zal houden.

Dat kan dus wel nog, zei die commentator net.

In een Cup hadden ze ook de verkeerde weggestuurd, en die kaart werd kwijtgescholden maar de dader kreeg gewoon 3 duels...

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Sinds wanneer?

Sinds vandaag hopelijk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.