• 15.986 nieuwsartikelen
  • 179.041 films
  • 12.274 series
  • 34.084 seizoenen
  • 649.228 acteurs
  • 199.275 gebruikers
  • 9.390.289 stemmen

Het grote voetbaltopic #8

zoeken in:

horizons

• 5688 berichten
  • 2406 stemmen

Gokje:

Atletico Madrid

Real Madrid

Paris St Germain

Bayern Munchen

PSG - Chelseas & Man Utd - Bayern zijn leuke affiches.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Typisch, geen Barca, Real en Bayern tegen elkaar....

Echt he...

Als ze consequent zijn dan straks ook geen Juventus, Porto en Benfica tegen elkaar

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ben nu wel benieuwd naar de 'inside man' van kos...

Is dat soms ene Gerry van Campen?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Duidelijk gefixed maar wat geeft het. Helaas geen Bayern maar kan als Atleti zijnde niet klagen. Barca gaat het heel lastig krijgen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Blijft mooi, de kans dat Real, Bayern en/of Barca elkaar zouden treffen is slechts 48,6% maar leg dat de aluhoedjes maar eens uit...

horizons

• 5688 berichten
  • 2406 stemmen

Best grote kans 48,6%.

Animosh

• 4665 berichten
  • 540 stemmen

Naomi Watts schreef:

AZ haalt in geen miljoen jaar ee nresultaat tegen Sevilla en Valencia. Nee, een Basel zal al lastig genoeg zijn.

Ik begrijp niet dat mensen Basel nog steeds onderschatten. Die hebben dit jaar twee keer van Chelsea gewonnen en haalden vorig jaar de halve finales van de Europa League. Ik zie AZ eerder winnen van Sevilla, Valencia of Lyon dan van Basel. Al geef ik ze tegen die ploegen ook zeer weinig kans.

Matige lotingen trouwens. Vooral Barcelona - Atletico is jammer (lotingen tegen clubs uit andere landen spreken mij meer aan), maar Real Madrid - Dortmund en Manchester United - Bayern zijn op dit moment ook geen sprankelende match-ups. Dortmund heeft een zeer goede basis, maar die hebben zoveel blessureleed en gebrek aan vorm dat ze het tegen dit Madrid waarschijnlijk niet gaan redden, en Bayern tegen Manchester United is al helemaal voorspelbaar. PSG - Chelsea is wel zeer interessant.

Edit: oh ja, en Lewandowski is voor de eerste wedstrijd nog geschorst ook. Veel succes Dortmund.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Animosh schreef:

Ik begrijp niet dat mensen Basel nog steeds onderschatten. Die hebben dit jaar twee keer van Chelsea gewonnen en haalden vorig jaar de halve finales van de Europa League. Ik zie AZ eerder winnen van Sevilla, Valencia of Lyon dan van Basel. Al geef ik ze tegen die ploegen ook zeer weinig kans.

Ze mogen dan gister gewonnen hebben maar werden wel compleet gedomineerd door Red Bull. Een goed ploegje maar je geeft ze te veel credit. Van een europese topclub winnen in de groepsfase (en Euro League) zegt niet bijster veel.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Er zijn nu online wel wat geruchtjes over kos zijn van Persie verhaal.

Nog wel vage bronnen, maar het wordt wel genoemd.

Mag toch hopen dat dit allemaal niet waar is.

Animosh

• 4665 berichten
  • 540 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ze mogen dan gister gewonnen hebben maar werden wel compleet gedomineerd door Red Bull.

Een team waarvan Ajax met 6-1 verloor. Dat ze er met een man minder toch nog een opportunistische 2-1 overwinning uit wisten te slepen tegen een team dat zo makkelijk scoort is gewoon knap.

Een goed ploegje maar je geeft ze te veel credit.

Hoeveel credit geef ik ze dan? Ik vind het alleen vreemd dat jij ze duidelijk minder vindt dan Sevilla en Valencia, ondanks de halve finales vorig jaar en de knappe overwinningen op Chelsea (en nu Salzburg) dit jaar. Benfica en Juventus zijn beter, en Porto ook als ze weer vorm weten te vinden, maar de rest niet. Sevilla, Valencia en Lyon kunnen van Basel winnen, maar Basel is in die wedstrijden licht de favoriet imo.

Van een europese topclub winnen in de groepsfase (en Euro League) zegt niet bijster veel.

Twee keer! Dat is gewoon knap. Ze verloren dan wel weer twee keer van Schalke en speelden tweemaal gelijk tegen Steaua. Basel is geen topclub, maar het is wel een taaie ploeg die resultaten weet te halen.

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2382 stemmen

horizons schreef:

Gokje:

Atletico Madrid

Real Madrid

Paris St Germain

Bayern Munchen

PSG - Chelseas & Man Utd - Bayern zijn leuke affiches.

Daar ga ik in mee, behalve dan dat Bayern het simpelst heeft geloot. Hopen dat Atleti door gaat, Barca is wel te pakken nu. Verder zal Dortmund het dit jaar helaas niet redden. PSG - Chelsea zal 50/50 zijn.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Er zijn nu online wel wat geruchtjes over kos zijn van Persie verhaal.

Nog wel vage bronnen, maar het wordt wel genoemd.

Mag toch hopen dat dit allemaal niet waar is.

De enige 'bron' is de stadionspeaker van NEC, die Van Campen. Lijkt me stug allemaal.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

De enige 'bron' is de stadionspeaker van NEC, die Van Campen. Lijkt me stug allemaal.

Lijkt mij ook. Zou wel verklaren waarom kos ermee komt, gezien de NEC link. Voor de rest heeft geen serieuze media dit nog gemeld, terwijl een VI of Telegraaf altijd dicht op het nieuws zitten.

Animosh

• 4665 berichten
  • 540 stemmen

Montorsi schreef:

Barca is wel te pakken nu.

Barcelona wordt echt enorm onderschat momenteel. Ze missen consistentie in de "kleine" wedstrijden in La Liga, maar hun "grote" wedstrijden hebben ze volgens mij allemaal foutloos gespeeld. Atletico maakt zeker een kans, maar ik verwacht toch dat Barcelona door zal gaan. Dat Atletico in de Copa del Rey kansloos onderuit ging tegen Real Madrid voorspelt weinig goeds imo. Maar we zullen zien.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

Ciro Ferrara

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2382 stemmen

We zullen zien hoe Barca het er zondag vanaf brengt. Kan best dat ze dan uit de titelstrijd zijn en alles op de CL zetten. Toch is barca de laatste jaren elk jaar een beetje minder geworden wat mij betreft. Atletico juist steeds een beetje beter.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Die Gerry zit te zwetsen. vPersie wordt vanmiddag verder onderzocht in het ziekenhuis.

http://www.vi.nl/nieuws/van-persie-naar-ziekenhuis-voor-nader-onderzoek.htm

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Ben wel benieuwd naar wie Moyes linksback gaat zetten tegen Robben nu Evra geschorst is. Büttner zal toch niet.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Joy4ever schreef:

Ciro Ferrara

Dat was volgens mij die kerel die ook bij de loting van 't WK was en geen woord uit z'n strot kon krijgen.

Nu kiest die er maar voor om Italiaans te praten en niet Engels.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

AZ - Benfica

Lyon - Juventus

Basel - Valencia

Porto - Sevilla

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

AZ - Benfica.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Tsja, mission impossible. Wel 2 mooie affiches.

Animosh

• 4665 berichten
  • 540 stemmen

Montorsi schreef:

Toch is barca de laatste jaren elk jaar een beetje minder geworden wat mij betreft.

Ja, maar een paar jaar terug werden ze het beste team in de geschiedenis van clubvoetbal genoemd, dus dat ze sindsdien achteruit zijn gegaan doet niets af aan hun status als één van de beste teams van Europa.

Atletico juist steeds een beetje beter.

Atletico heeft een enorm indrukwekkend seizoen, en ze kunnen zeker van Barcelona winnen, maar ik vind Barcelona wel de lichte favorieten. Die hebben een betere selectie, en in de grote wedstrijden staan ze er.

@ Naomi Watts: we zullen in de kwartfinales in ieder geval gaan zien wie er gelijk had. Basel moet tegen Valencia. Geen interessante wedstrijden, maar dit belooft wel veel goeds voor de halve finales.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

Joy4ever schreef:

Als ze consequent zijn dan straks ook geen Juventus, Porto en Benfica tegen elkaar

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Typisch ja. Nog meer voorgekauwder is bijna niet mogelijk.

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2382 stemmen

Loodzwaar voor AZ natuurlijk, maar dat waren alle tegenstanders eigenlijk wel. Benfica met Juve wel de grootste kanshebbers op de titel wat mij betreft.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Lyon-Juventus

De ene fraudeur tegen de andere. De ploeg die de scheids het beste betalen gaat, zal de halve finale bereiken

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

Doet nog steeds pijn he

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Zelfs José Mouriho toonde zich vrijdag vol lof over zijn collega, die zaterdag met zijn Gunners als tegenstander fungeert op Stamford Bridge. De Portugees kon het echter niet nalaten om zijn commentaar van een kleine sneer te voorzien. "Ik bewonder Wenger en Arsenal. De club heeft hem op slechte momenten altijd gesteund. En dat waren er nogal wat", zei hij.

Haha, dit soort opmerkingen vind ik dan wel weer humor.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.