- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4711 stemmen
Wat een verrassing in de spint. Had niet verwacht dat hij Boonen erop zou leggen. Thor en Matti hebben nog wel wat werk voor de boeg, die vlogen er toch wat makkelijk uit vooraan.
Met oortjes krijg je wel een andere koers want BMC begon nu te laat met achtervolgen.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Jaaaah, mooie koers hoor. En inderdaad, verrassende winnaar, verrassend in die zin dat Vanmarcke Boonen vloert in de sprint. Verder wel een oververdiende overwinning!
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Met filmbeelden.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Prachtige overwinning Vanmarcke maar Boonen toont ook weer zijn klasse. Helemaal terug.
happie
-
- 6244 berichten
- 426 stemmen
Teleurstellende dunk contest afgelopen nacht, met als dieptepunt de laatste dunk van Derrick Williams. Die dacht dat ie Jordan was.
Wel verrassende winnaars bij de 3-point contest en de skills challenge. Vermakelijk het gepruts van Rondo bij de bounce pass en de free throws van Williams. Hoogtepunt was de half court shot van Kenny Smith en de drie dames.
De rising stars game was leuker, dan afgelopen nacht.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
De namiddag deel twee van het Vlaamse openingsweekend: Kuurne-Brussel-Kuurne.
Prono: Greipel, Cavendish en Ciolek.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Opgelet, want Boonen heeft deze ook al twee maal op zijn palmares staan (2007 & 2009).
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4711 stemmen
Haussler doet niet mee. Daar gaan ze normaal gewoon voor Farrar.
Ga zelf ook voor een strijd Greipel, Cavendish en Farrar. Al zal er wel eentje het laten afweten. Benieuwd ook naar de jonge Greenedgers Keukeleire en Kruopis. En dan een heel deel ploegen met meerder sprinters waardoor een top-10 voorspellen erg moeilijk is. Bijvoorbeeld AG2R met Belleti, Mondory en Hinault of Katusha met Paolini, Kristoff, Porsev en Selig.
En ja, Boonen. De vraag is of hij er zin in heeft. Met Ciolek, Maes en Fenn hebben ze nog alternatieven, al werd al aangegeven dat ze Fenn niet gingen uitspelen vandaag.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Kijkt iemand nog de All Star game?
Hopelijk breekt die rare pop met dat roze haar niet door in Europa. Wat een verschrikkelijke bagger.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Of het je ding is of niet, als je Nicki Minaj niet kent kom je vast nooit de deur uit.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
We kijken zeker blijft genieten al die sterren samen op een basketbalveld.
Toch zie ik liever een echte match waar er serieus verdedigd word en er echt voor de overwinning word gespeeld maargoed het kan ook bijna niet anders met al die sponsoren en grote namen op het veld iedereen wilt natuurlijk zijn portie meepakken.
Denk dat East heb pakt met Rose,Wade,James en Howard hoor je ook gewoon te winnen 
Wat vielen die voorafgaande evenenmenten overgens tegen zeg zeker de slam dunk contest dat was vroeger toch van een veel hoger niveau ik kan me bijv Vince Carter nog herinneren dat had zo veel meer.
YouTube - Vince Carter - All Star Game NBA Slam Dunk Contest 2000
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Gelukkig hoor ik haar nog niet dagelijks op de radio, vandaar.
James zit al lekker te dunken zeg!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wees blij
. Lekker bezig inderdaad, gelukkig zit Wade er ook bij, die twee voelen elkaar perfect aan. Wat valt Rose buiten de boot als bescheiden superster tussen al die showpony's.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Blake met een drie en daarmee een halftime record. Moet niet gekker worden!
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Wat een trieste slam dunk contest was dit zeg. Dat krijg je als er geen superstars meedoen. De nieuwe opzet vond ik ook kutje, geef mij maar 4x2 dunks en dan nog de finale.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Zegt toch genoeg dat er in de game betere dunks zaten dan in de DC.
happie
-
- 6244 berichten
- 426 stemmen
Zelfs in de rising stars game zaten nog betere dunks. Die van John Wall 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Kobe btw diagnose met een gebroken neus.
Unicum in een All Star Game? 
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Wat een trieste slam dunk contest was dit zeg. Dat krijg je als er geen superstars meedoen. De nieuwe opzet vond ik ook kutje, geef mij maar 4x2 dunks en dan nog de finale.
Er doen toch nooit grote sterren mee?
Het eerste kwart van de allstargame is trouwens wel erg sick qua alley oops en dunks.. haha. vliegt echt alle kanten op, daarna wordt het allemaal wat suffer als het 2de garnituur er in komt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wel hoor, al heeft een superster zijn en goed kunnen dunken natuurlijk niks met elkaar te maken. Kan wel prima in hand gaan overigens. Ik vind het nu iets te veel meer show en het gaat meer om de props die je er bij betrekt ipv dunks zelf. Doe mij maar de old school dunk contests
.
Best DC ever! Jordan vs Wilkins
.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Ja, ok, in die tijd nog wel, toen won Shawn Kemp bijna elk jaar. Maar de afgelopen jaren toch echt niet meer.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
haha, die laatste van Jordan, da fuck.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Ja, ok, in die tijd nog wel, toen won Shawn Kemp bijna elk jaar. Maar de afgelopen jaren toch echt niet meer.
Er doet er altijd wel eentje mee. Vorig jaar nog Blake Griffin (op dat moment ook al een superstar, of laat ik het zo zeggen, een aansprekende naam). In 2007, 2008 en 2009 deed onder andere Dwight Howard mee. Dat zijn toch even leukere namen dan die gozers die dit jaar meededen (ik ben ze nu alweer vergeten).
happie
-
- 6244 berichten
- 426 stemmen
Wel hoor, al heeft een superster zijn en goed kunnen dunken natuurlijk niks met elkaar te maken. Kan wel prima in hand gaan overigens. Ik vind het nu iets te veel meer show en het gaat meer om de props die je er bij betrekt ipv dunks zelf. Doe mij maar de old school dunk contests
.
.
(embed)
Zeker als je Derrick Williams heet en je doet een dunk, die compleet mislukt.
happie
-
- 6244 berichten
- 426 stemmen
Shawn Kemp heeft de dunk contest nog nooit gewonnen hoor. Wel een paar keer meegedaan.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Hm..dan ben ik in de war met andere wedstrijden.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
.
Die met o.a. Vince Carter, Steve Francis en Tracy McGrady uit 2000 vond ik de ziekste ooit. Daar krijg ik nog steeds kippenvel van als ik dat zie.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.