- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Jonge Chinese sporters die compleet uit het niets zulke recordtijden neerzetten... Waar hebben we dat eerder gezien?
Die Litouwse die opeens 2 seconden sneller zwemt dan haar plaatsingstijd is toch ook... Bizar?
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1978 stemmen
Ach nee, doping komt alleen in het wielrennen voor...
IJH15
-
- 84 berichten
- 122 stemmen
Inderdaad eRCee, zemmen, tennis, voetbal, judo, allemaal voorbeelden van eerlijke cleane sporten ...
IJH15
-
- 84 berichten
- 122 stemmen
Alle sporten behalve wielrennen dus ... jaja
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Zal allemaal best, voorlopig is die Chinese de koningin van de Spelen. Prachtig!
kos
-
- 46695 berichten
- 8852 stemmen
Lol @ verhalen over Vino hier.
Alsof ie tijdens zo'n rit even gaat onderhandelen over een bedrag aan Uran en die zonder blikken of blozen of enige garantie dan maar de zege aan hem geeft. ten koste van een medaille voor zn land nog wel. Wie is er hier nu naief zeg...
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Dex is goed bezig. Volgende partij wordt lastig.
Joy4ever
-
- 4612 berichten
- 1835 stemmen
Alsof ie tijdens zo'n rit even gaat onderhandelen over een bedrag aan Uran en die zonder blikken of blozen of enige garantie dan maar de zege aan hem geeft. ten koste van een medaille voor zn land nog wel. Wie is er hier nu naief zeg...
In dat geval is Uran een uilskuiken. Een frikandel. Een zak patat.
Joy4ever
-
- 4612 berichten
- 1835 stemmen
Gelezen op Bild (Duitsland heeft nog geen medailles gehaald): "Zelfs Nederland heeft al goud" 
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Een zak patat.
Je bedoelt zeker een Chasse patate?
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1978 stemmen
Nou, dat is wel vaker gebeurt in het wielrennen hoor.
Van beide kanten lijkt mij stelligheid hier niet terecht; we weten niet precies hoe het zit, beide opties zijn mogelijk.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Veel te afwachtend van Dex. Goed verdedigd, maar niet aangevallen.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Balen. Nakaya leek een stuk fitter. Dex te vermoeid om nog iets te doen.
Zandkuiken
-
- 1746 berichten
- 1431 stemmen
Nou, dat is wel vaker gebeurt in het wielrennen hoor.
Van beide kanten lijkt mij stelligheid hier niet terecht; we weten niet precies hoe het zit, beide opties zijn mogelijk.
Als ze het op een akkoordje hebben gegooid, had Uran het in ieder geval niet idioter kunnen aanpakken. Verlies dan gewoon in de sprint, lijkt me niet zo moeilijk om dat geloofwaardig te doen overkomen.
kos
-
- 46695 berichten
- 8852 stemmen
Akkoordjes kunnen best, maar niet op zo'n manier, zonder ploegleiding die er iets aan heeft op een OS en in die fase. Onmogelijk.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3702 stemmen
Blijft toch leuk de OS. Allemaal sporten kijken die je normaal nooit kijkt. Was echt even spannend met dat schieten vandaag. Bijna 3e potverdikkie. Zelfs dat pijl en boog schieten is best spannend.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Wat heeft die Nederlandse - donkere, want ik onthoud zijn naam niet - 'judo-kerel' vandaag nog gedaan? Ik heb zijn eerste twee gewonnen kampen gezien, maar ben hem verder uit het oog verloren.
Leuke vechter. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tja. Beetje spijtige partij van Dex, veel te passief, zelfs laf if you may. Helemaal eens met Ronda Rousy dat zo'n opvatting niet op de OS aanwezig hoort te zijn.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
In voorgaande partijen was hij totaal niet passief. Was eerder een vermoeidsheidskwestie dan een mentaliteitskwestie.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ben ik het niet mee eens. Mocht het vermoeidheid zijn, dan mag je toch wel enorme vraagtekens zetten bij zijn cardio training. Mag niet op dit niveau. Al liet ie op zeer schaarse momenten zien nog wel genoeg energie te hebben, qua strijdplan veel te laf. Al hoor je mij niet klagen, de betere judo-er ging door. Maar je mag op dit niveau en zover in het toernooi veel meer verwachten. No contest.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Hij was helemaal kapot, wel degelijk fitheids kwestie.
Turnen was fantastisch spannend op de bbc!
Edit: nog steeds, protest Japan tegen score...
En: pff medailles nog omgezet, sneue boel.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Mag niet op dit niveau.
Misschien niet. Maar begrijp dat je kapot bent na zo'n potje en maar een kwartiertje pauze hebt.
Al liet ie op zeer schaarse momenten zien nog wel genoeg energie te hebben,
Sporters vinden altijd nog een moment om terug te komen / te knallen. Net zoals wielrennen, bijvoorbeeld; gelost worden, om vervolgens weer terug te komen.
Qua strijdplan veel te laf. Al hoor je mij niet klagen, de betere judo-er ging door. Maar je mag op dit niveau en zover in het toernooi veel meer verwachten. No contest.
Mjaw, het verschil was nihil, al was Dex natuurlijk wel te passief. Maar in de voorgaande wedstrijden was hij precies het tegenovergestelde, dus denk niet dat het aan zijn strijdplan lag.
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1978 stemmen
Was duidelijk vermoeidheid. Hoewel ik hem het hele toernooi niet écht overtuigend vond.
Eigenlijk moeten ze zo'n judodag in tweeen delen, vanaf de halve finales naar een nieuwe dag. Een kwartier tussen twee potjes op het hoogste platform, waanzin.
Justus18
-
- 695 berichten
- 79 stemmen
Het is gewoon niet eerlijk gegaan. De 2 verliezend halve finalisten grijpen allebei naast het brons!
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4698 stemmen
Die Litouwse die opeens 2 seconden sneller zwemt dan haar plaatsingstijd is toch ook... Bizar?
Hup, Meilutyte pakt goud en dat op 15-jarige leeftijd (minimaal verschil van 8 hondersten)! Traint trouwens in het befaamde Plymouth College onder John Rudd. Won vorig jaar op het jeugd WK ook al een reeks medailles.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vind het wel meevallen, als Ronda Rousy al aangeeft dat een kwartier meer dan genoeg rusttijd is zie ik geen enkele aanleiding daar aan te twijfelen. Ik was ook verre van onder de indruk, vind het bij een Wang veel duidelijk van vermoeidheid. Maar zoals hij ook al aangaf mag dat op dit niveau geen excuus zijn. Dan ligt het aan je trainingsprogramma/voorbereiding/dagindeling/strijdplan. Vermoeidheid is een resultaat daarvan maar geen aanleiding. Zo is het maar net.
Meilutyte
. Jammer voor de uiterst sympathieke Soni maar de gunfactor bij Meilutyte is gewoon enorm. Een waar meisjesboek.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
Sneu voor de turnbritten. De Japanners flikkeren twee keer van het paard af en dan nog gaan zaniken. Jammer hoor, gelukkig hebben ze in ieder geval nog iets. Maar dat is dan wel weer sneu voor de Oekraïners.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.