- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Het zal allemaal wel. Deze (mogelijk naieve) romanticus geniet gewoon van de heroische zege die Vinokourov op zijn allerlaatste dag als wielrenner bemachtigd heeft. Hah!
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Net een goeie stelling gehoord: "Door deze Olympische overwinning bezorgd Vinokourov aan het toekomstige wielrennen meer schade dan de twee dopinggevallen in de Tour samen".
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3862 stemmen
Het zal allemaal wel. Deze (mogelijk naieve) romanticus geniet gewoon van de heroische zege die Vinokourov op zijn allerlaatste dag als wielrenner bemachtigd heeft. Hah!
Het doet verder ook niet heel veel af aan zijn zege. Je moet bij de beste twee zitten om een dergelijk aanbod te kunnen doen.
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1278 stemmen
Overigens zou het in geval van een gekochte overwinning eerder kwalijk van Uran zijn.
maxcomthrilla
-
- 15579 berichten
- 2845 stemmen
Mooie wielerwedstrijd vandaag! Alleen Uran 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3862 stemmen
Net samenvatting nog eens gezien maar als het niet om olympisch goed zou gaan, zou het bijna hilarisch zijn
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Niet kunnen zien maar ik gun het Kazachse blokhoofd dit afscheid van harte 
Straks golden girls!
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 berichten
- 2792 stemmen
De eerst Nederlandse plak is ook binnen. Zilver op de 400m estafette voor vrouwen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3862 stemmen
Inge Dekker en Marleen Veldhuis niet snel genoeg voor goud. Jammer maar helaas.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 berichten
- 5077 stemmen
Beetje jammer, maar beiden zijn wat op hun retour helaas. Maar wat was Ranomi belachelijk snel zeg. Indrukwekkend.
En ik zat me af te vragen: Zou Uran wegmoeten bij Sky (toch een beetje een talent waar het allemaal niet uitkwam tot nu toe) en een zeer mooi contract bij Astana gaan tekenen binnenkort?
El Loco
-
- 1101 berichten
- 2382 stemmen
Die verwijten die Vino naar zijn hoofd geslingerd krijgt zijn gewoon te belachelijk voor woorden. Oké, ik had ook liever gehad dat iemand anders won zoals Cancellara of Boonen, maar hij heeft zijn straf van 2 jaar uitgezeten en nu komt hij terug op het hoogste niveau. Chapeau voor die ouwe rakker!
En denken dat hij de wedstrijd heeft gekocht is nog belachelijker, want olympisch goud zou geen enkele atleet zomaar verkopen.
Maak jullie voor de rest geen zorgen want de tijdrit zal zijn laatste wedstrijd worden.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Helaas. Ranomi wel gru-we-lijk. Manman wat maakte ze het nog spannend, heb hier een stuk uit de vloer zitten vreten.
-
- 22407 berichten
- 5077 stemmen
Ik vind het ook wel enorm stoer van Vino hoor. Bizar mooi om zo je carriere te eindigen. Was tot het gevalletje ook een grote Vino fan en had echt nooit verwacht dat hij op zo'n niveau terug kon komen.
Ik kan me alleen niet voorstellen dat Uran zo stom is. Dat geloof ik nog minder dan dat iemand een olympische medaille verkoopt. Maar wat je er ook van maakt, het blijft raar.
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1978 stemmen
Die verwijten die Vino naar zijn hoofd geslingerd krijgt zijn gewoon te belachelijk voor woorden. Oké, ik had ook liever gehad dat iemand anders won zoals Cancellara of Boonen, maar hij heeft zijn straf van 2 jaar uitgezeten en nu komt hij terug op het hoogste niveau. Chapeau voor die ouwe rakker!
Wat ik erg mooi (en een klein beetje opvallend) vond was dat Vino echt wel uitbundig werd gefeliciteerd door heel veel verschillende coureurs. Het leek alsof het hem werd gegund.
Verder zag je dat Vino in de Tour aan het verbeteren was, dus dat hij vandaag goed was mag geen verbazing wekken.
-
- 22407 berichten
- 5077 stemmen
Manman wat maakte ze het nog spannend, heb hier een stuk uit de vloer zitten vreten.
Anders ik wel. Man, niet goed voor mijn hart dit.
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Tussen al het olympische geweld door heeft Haase een abonnement gekregen op het ATP toernooi in Kitzbühel. Ben benieuwd hoe dit zijn uitwerking heeft op de wedstrijd, die hij vandaag alweer moet spelen op de OS.

speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
maar hij heeft zijn straf van 2 jaar uitgezeten
En gij gelooft dat? Eén jaar en dan nog opgelegd door zijn eigen Kazakse 'wielerfederatie' onder zware druk van de internationale wielerwereld. Vraag eens aan Ricco wat de straffen en gevolgen van bloeddoping zijn.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3862 stemmen
En denken dat hij de wedstrijd heeft gekocht is nog belachelijker, want olympisch goud zou geen enkele atleet zomaar verkopen.
Maak jullie voor de rest geen zorgen want de tijdrit zal zijn laatste wedstrijd worden.
Volgens mij gunt bui Speedy23 juist bijna iedereen het Vinokourov wel. Ik had in ieder geval liever Vino als Uran als winnaar. Maar dat dit niet zuiver was mag toch best gezegd worden.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Volgens mij gunt bui Speedy23 juist bijna iedereen het Vinokourov wel. Ik had in ieder geval liever Vino als Uran als winnaar. Maar dat dit niet zuiver was mag toch best gezegd worden.
Neen, gewoon omdat dit helemaal niets meer met de Olympische gedachte te maken heeft. Of het nu om een wielrenner, atleet of eender welke andere sporter te maken heeft. En dan de manier waarop is om van te walgen. Open en bloot in het oog van de camera's en miljoenen mensen. Ik wst al langer dat Vinokourov geen schaamte kent, maar dit... bah.. 
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1978 stemmen
Vanmiddag de eerste gouden plak voor Nederland.
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
Vanmiddag de eerste gouden plak voor Nederland.
Ik hoop het ook. Wat zal Nederland-België worden in dameshockey ? 4-0 of zo ?
Het is nog altijd 0-0. Het is een wonder.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
En in dames judo - 52kg heeft Ilse Heylen net de Europese kampioene uitgeschakeld in de allerlaatste seconde van de toegevoegde tijd.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik hoop het ook. Wat zal Nederland-België worden in dameshockey ? 4-0 of zo ?
Het is nog altijd 0-0. Het is een wonder.
Oranje 3-0 voor 
Doodzonde van het zwemmen van gisteravond
Wat was Kromo weergaloos als laatste zwemster, maar net niet voldoende om de schade te herstellen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
En in dames judo - 52kg heeft Ilse Heylen net de Europese kampioene uitgeschakeld in de allerlaatste seconde van de toegevoegde tijd.
En Heylen heeft net haar kamp in de kwart finale gewonnen.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
NOS zendt basketbal niet uit *:(*
Iemand een stream?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Heylen uitgeschakeld in de halve finale
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Gek hè met Vos in koers. Of is dat basketbal later? Sowieso geen olympische sport joh. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Is wel in het Russisch.
http://www8.livetv.ru/webpl...
Na een dertigtal seconden kan je die vervelende reclame uitklikken.
Op dit ogenblik 30-21 voor de VS met nog 7m45 te spelen in de 2de helft.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.