- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Cabaretiers
Cabaretiers
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1228 stemmen
Kent iemand Russell Peters? Heb laatst zijn show 'Red, White and Brown' (2008) gezien. Echt een aanrader. Heerlijke imitaties en observaties van allerlei stereotypen in culturen! Kan helaas geen youtube filmpje vinden met bewegend materiaal. Alleen plaatjes met stukken geluid en tekst van de show.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1228 stemmen
Gisteren ook zijn show 'Outsourced' (2006) gezien. Niet zo goed als zijn opvolger, maar nog steeds erg grappig.
Nu met bewegend materiaal, vorige keer wat lui geweest!
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Gisteren bij 'Spiksplinter' van Hans Teeuwen geweest. Hij deed het erg goed, maar de show an sich vond ik helaas een klein beetje tegenvallen. Er was geen enkele grap of moment waar ik echt krom lag van het lachen. Voor de echte fan toch zeker wel de moeite waard.
Skycrawler
-
- 741 berichten
- 0 stemmen
Was het absurdistisch zoals in Poelmo of plat vermaak zoals een groot gedeelte van Industry of Love? 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Ik ben niet zo bekend met Poelmo. Was vooral plat vermaak en aardig wat leuk mimiek, waar hij erg goed in is. 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Gisteren bij 'Spiksplinter' van Hans Teeuwen geweest. Hij deed het erg goed, maar de show an sich vond ik helaas een klein beetje tegenvallen. Er was geen enkele grap of moment waar ik echt krom lag van het lachen. Voor de echte fan toch zeker wel de moeite waard.
Met welke van zijn eerdere shows is het vergelijkbaar?
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Zaterdag naar de nieuwe show van Ronald Goedemondt! 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Met welke van zijn eerdere shows is het vergelijkbaar?
Te lang geleden dat ik ze gezien heb, maar ik zou zomaar zeggen TRUI en een beetje Dat dan weer Wel.
Nicolage Rico
-
- 20219 berichten
- 2363 stemmen
Zaterdag naar de nieuwe show van Ronald Goedemondt!
En hoe was het? Ik ga eind volgende maand.
Nicolage Rico
-
- 20219 berichten
- 2363 stemmen
Ben heel benieuwd. Jammer dat de show een beetje tegenviel. Ook hier ga ik eind volgende maand heen. 
Nicolage Rico
-
- 20219 berichten
- 2363 stemmen
Te lang geleden dat ik ze gezien heb, maar ik zou zomaar zeggen TRUI en een beetje Dat dan weer Wel.
Dat Dan Weer Wel was vooral mainstream, maar wel erg consistent goed. TRUI heeft veel goede en absurde grappen, maar was in zijn geheel een stukkie minder. Toen zat hij ook niet erg lekker in zijn vel.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
En hoe was het? Ik ga eind volgende maand.
Nee, er was niks aan. Totaal niet gelachen enzo. Erg saaie bedoening. Nu kan ik me voorstellen dat je niet veel zin meer hebt om te gaan volgende maand. Mocht jij je kaartjes kwijt willen dan sta ik er voor open om ze van je over te nemen hoor. Dan gooi ik ze wel weg. 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
wat was er mainstream aan Dat dan weer wel?
Nicolage Rico
-
- 20219 berichten
- 2363 stemmen
Vond het een wat makkelijker en een iets platter programma dan zijn overige programma's - gemaakt voor een wat breder publiek, zo lijkt het. In zijn geheel gezien. Industry of Love kent ook veel platte stukken, maar ook een boel waar het grote publiek weinig mee kan.
Niet gek ook dat allerlei jongeren en een hoop anderen Hans Teeuwen ineens geweldig vonden na Dat Dan Weer Wel. Na die show werd Hans pas écht populair bij het GROTE publiek. Ik hoorde ineens iedereen over Teeuwen.
Hard en Zielig vind ik ook meer mainstream dan zijn overige 3 shows, die ik gezien heb. Spiksplinter nog niet gezien.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Dat was na Met een breierdeck al het geval. Ik zie overigens weinig verschil tussen zijn shows, waarvan ik Trui en Industry of Love de minste vind maar nog steeds een dikke voldoende.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
En nu de echte versie.
Ik vond hem echt weer geweldig. Ik weet niet of ik dit zijn beste show vind, maar zeker niet zijn slechtste. Het liefst zou ik hem nog een paar keer zien om er echt iets zinnigs over te kunnen zeggen. Ik had ook het gevoel dat hij het naar zijn zin had en niet zomaar zijn verhaaltje aan het opdreunen was.
Nicolage Rico
-
- 20219 berichten
- 2363 stemmen
Dat was na Met een breierdeck al het geval. Ik zie overigens weinig verschil tussen zijn shows, waarvan ik Trui en Industry of Love de minste vind maar nog steeds een dikke voldoende.
Ik vind z'n shows ook allemaal goed, IoL idd de minste.
Na Dat Dan Weer Wel was het wel een stukkie erger hoor. Je hoorde alle pubers ineens over Hans Teeuwen, dat was met "Een Breierdeck" echt niet het geval, in die mate. Ik kan me herinneren dat velen niet eens van Hans Teeuwen hadden gehoord voor DDWW).
Skycrawler
-
- 741 berichten
- 0 stemmen
Hans Teeuwen kan zowel ontzettend grappig alsmede ontzettend langdradig zijn. Dit komt in al zijn shows naar voren. Het ene moment lig je dubbel van het lachen terwijl je het andere moment bij wijze van spreken op je horloge kijkt hoe lang die onzin nog gaat duren.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Ik vind z'n shows ook allemaal goed, IoL idd de minste.
IoL vind ik dan weer een van z'n beste.
Nicolage Rico
-
- 20219 berichten
- 2363 stemmen
Hans Teeuwen kan zowel ontzettend grappig alsmede ontzettend langdradig zijn. Dit komt in al zijn shows naar voren. Het ene moment lig je dubbel van het lachen terwijl je het andere moment bij wijze van spreken op je horloge kijkt hoe lang die onzin nog gaat duren.
Rustmomenten zijn ook nodig. 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Na Dat Dan Weer Wel was het wel een stukkie erger hoor. Je hoorde alle pubers ineens over Hans Teeuwen, dat was met "Een Breierdeck" echt niet het geval, in die mate. Ik kan me herinneren dat velen niet eens van Hans Teeuwen hadden gehoord voor DDWW).
Ik was puber toen Met een Breierdeck op tv kwam en ik kan je zeggen dat er vrijwel niemand op school was die hem niet kende. De quotes vlogen je om de oren (mea culpa).
Behalve onze leraar Duits dan die, toen we Hard en zielig gingen kijken, helemaal dubbel lag. Ik had de show al minstens tien keer gezien maar heb me uitstekend vermaakt met de docent
.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ik vond hem echt weer geweldig. Ik weet niet of ik dit zijn beste show vind, maar zeker niet zijn slechtste. Het liefst zou ik hem nog een paar keer zien om er echt iets zinnigs over te kunnen zeggen. Ik had ook het gevoel dat hij het naar zijn zin had en niet zomaar zijn verhaaltje aan het opdreunen was.
Doet hij dat ooit wel dan? Ik wil er eigenlijk ook wel naartoe.. geloof dat er in enkele theaters nog wat plaatsen zijn 
Gizzmann
-
- 5617 berichten
- 2839 stemmen
Vandaag voor 5 euro een DVD gekocht van Iddie Izzard - Stripped (voor zover ik weet zijn meest recente). Vond de prijs al bizar, dus ja hoor, het beeld en geluid lopen op een gegeven moment niet synchroon
Ik heb geen idee hoe zoiets werkt, dus weten mensen of zoiets ligt aan een bewust schijfje, of dat het dan iets automatisch van de algemene uitgave is?
Wel geweldige show trouwens, al kan je echt goed merken dat hij ouder is geworden 
Nicolage Rico
-
- 20219 berichten
- 2363 stemmen
Ik wil er eigenlijk ook wel naartoe.. geloof dat er in enkele theaters nog wat plaatsen zijn
Dan moet je naar Groningen, waarschijnlijk. 
Nicolage Rico
-
- 20219 berichten
- 2363 stemmen
Net terug van hansie. Geweldig. Behoort tot de 3 beste shows van 'm. Lonely at the top.
m@rtijn
-
- 17 berichten
- 89 stemmen
Ben er van de week heen geweest was idd briljant weer 
Gizzmann
-
- 5617 berichten
- 2839 stemmen
Ik denk dat deze man mijn favoriet is