- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Wow, dit wordt een erg leuke voetbalavond met veel doelpunten!
Montorsi
-
- 9789 berichten
- 2397 stemmen
Slaat die lijnrechter nog even voor z'n muil 
chevy93
-
- 12773 berichten
- 1350 stemmen
Slaat die lijnrechter nog even voor z'n muil
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1433 stemmen
Twente begon goed maar laat Rubin teveel voetballen. Denk dat Rubin nog wel voor een verassing gaat zorgen.
Edit: 0-2 Schitterende goal.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1433 stemmen
Voor de 3e keer de lat/paal. Twente zit het echt niet mee vanavond.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4767 stemmen
Anderlecht zou in de Eredivisie blij mogen zijn als ze 5e zouden worden, wat een armoe
Anderlecht zit gewoon in een dramatische periode, hoor. Dus dit slaat op niet veel. Een draaiend Anderlecht zou zeker geen tweemaal verliezen van Ajax (zie maar vorig jaar). Ben trouwens absoluut geen Anderlecht-fan dus daar heeft het niets mee te maken.
Montorsi
-
- 9789 berichten
- 2397 stemmen
Anderlecht zit gewoon in een dramatische periode, hoor. Dus dit slaat op niet veel. Een draaiend Anderlecht zou zeker geen tweemaal verliezen van Ajax (zie maar vorig jaar). Ben trouwens absoluut geen Anderlecht-fan dus daar heeft het niets mee te maken.
Ik baseer het nu even op deze periode + sporadisch een samenvatting, dus veel stelt het ook niet voor, maar ik heb absoluut geen hoge pet op van het niveau van de Eerste Klasse daar, alles onder de beste 6 daar zou denk ik in Nederland om degradatie voetballen. En nou niet omdat in Nederland het niveau zo hoog is.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
PSV heeft verdient gewonnen, speelden gewoon prima. Ajax speelt goed, controleert de wedstrijd en verspilt niet veel krachten. Als ik de Boer was zou ik een jonge speler erin gooien en een basisspeler rust gunnen. Het wordt nog billenknijpen voor Twente. Hopelijk kunnen ze er nog een doelpuntje inprikken in de 2e helft.
Vandaag is wel een lekkere voetbalavond voor Nederland 
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Begrijp ik ook niet, lekker buikje heeft Verhoeven trouwens 
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Huh, klopt het dat 't ineens 2-2 is bij Twente? Dat zou nl mooi zijn 
Montorsi
-
- 9789 berichten
- 2397 stemmen
Begrijp ik ook niet, lekker buikje heeft Verhoeven trouwens
Vermeer was toch het hele seizoen geblesseerd?
Maargoed, heeft het publiek ook nog wat extra lol joh.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Heerlijk die Belg, is helemaal weg van Ajax en ziet ze nog als aardige kandidaat voor de finale
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Tegen wie moeten Ajax en Twente hierna.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ajax -Spartak, Twente - Zenith volgens mij.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, die begint in maart pas weer. Dat is wel nadelig idd voor dat soort clubs.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2392 stemmen
Wat dacht je van Scandinavische clubs. Dat is helemaal dramatisch. Chelsea had een makkie van de week.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zelfde geldt voor hun inderdaad.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Goeie dag weer voor het Nederlandse voetbal. Genoten!
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3909 stemmen
Ajax, Twente en PSV spelen volgende ronde (10 maart) wel eerst allemaal thuis. Vind ik wel een nadeeltje.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3909 stemmen
Oh ja en was heerlijk momentje vandaag bij binnenkomst in kantine. 3-1 gewonnen. Uitstekend. Was er toch wel erg bang voor toen ik bij rust wegging. Nu zondag nog winnen en we hebben een bijzonder mooie voetbalweek gehad.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Als PSV speelt zoals vanavond geef ik ons weinig kans, dat middenveld kan namelijk écht niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.