- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
lol
.
Uiteraard kan je we lslimmer zijn maar dan moet je intern wel meelopen wil je even laten zien dat jij het zoveel beter weet
.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3436 stemmen
Niet echt een verrassing omdat ze veel meer aandringen nu. Denk zelfs dat Zenit nu gewoon doorgaat in reguliere tijd.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Klopt er komt wel wat meer bij kijken, lijkt me ook een wespenest van tegenstrijdige belanghebbende en ego's.
happie
-
- 6268 berichten
- 426 stemmen
Droom perschef St. Pauli komt uit HAMBURG - Het is misschien wel de droom van elke pr-medewerker bij een club uit het betaalde voetbal: een oproep voor het eerste elftal. Het is Hauke Brückner overkomen bij FC St. Pauli uit Hamburg. De 30-jarige perschef van de Bundesligaclub kreeg deze week de dwingende opdracht van coach Holger Stanislawski om zich „binnen een uur” te melden op het trainingsveld.
Hauke Brückner Na de oefensessie kreeg Brückner te horen dat hij was geselecteerd voor de competitiewedstrijd zaterdag tegen Hannover 96 wegens een gebrek aan verdedigers. De woordvoerder speelde een jaar of acht geleden een stuk of tien wedstrijden in de tweede Bundesliga voor FC St. Pauli. Met journalistieke werkzaamheden bleek hij evenwel waardevoller voor de club dan als speler.
„De jongens keken wel even vreemd op toen ik de kleedkamer kwam binnenlopen met een tas onder mijn arm”, vertelde hij tegen zijn webcollega's van FC St. Pauli. „Ze wilden het eerst niet geloven en maakten allerlei grappen. Maar ik ken ze natuurlijk goed. Ze doen nu weer redelijk normaal tegen mij.”
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1432 stemmen
Wordt moeilijk voor Twente (als ze al door gaan tegen Rubin) Zowel Zenith als Young Boys zijn erg sterke teams.
Poepgezicht
-
- 298 berichten
- 1247 stemmen
Ik had zelf liever Young Boys als tegenstander van Twente gekregen, maar goed. Wordt inderdaad een zware kluif, maar ik acht ze niet helemaal kansloos.
Heb er overigens wel alle vertrouwen in dat ze door gaan tegen Rubin.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Young Boys mist in laatste seconde nog een megakans. Zou wat geweest zijn.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Young Boys, zou alleen om die naam daar al niet willen ballen.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1432 stemmen
Voetbalzone - Blunderende Júlio César strafte zichzelf door lopend naar huis te gaan
Hij neemt dat foutje zichzelf wel heel erg kwalijk.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Alleen Berg krijgt zo'n bal nog op de paal 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Zie het alweer bij PSV. Is een typische PSV wedstrijd. Gaan prima eerste helft spelen maar missen kansen en komen dan in tweede helft weer grandioos in de problemen.
Is echt niet te geloven hoe vaak ik ben gaan trainen bij rust met het idee dat een overwinning niet kon missen om er dan bij thuiskomst achter te komen dat ze hadden verloren of gelijkgespeeld.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Verschrikkelijk dit. Eerste kans meteen raak. Wat schandalig slecht verdedigd door onze centrumverdedigers.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1432 stemmen
Glasgow Rangers 1-0 voor! Hoop dat ze door gaan,
Edit: Opvallend. 3 thuisploegen op achterstand en de andere 2 nog gelijk.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Die spitsen van Lille gaan ons nog pijn doen. Die ene is in de lucht steeds de baas en de andere zijn te snel.
Vraag me trouwens vaak wel af wat die vijfde en zesde man nu toevoegen. Staan er vaak perfect voor maar nemen voor mijn gevoel maar zelden een beslissing.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2391 stemmen
Verschrikkelijk dit. Eerste kans meteen raak. Wat schandalig slecht verdedigd door onze centrumverdedigers.
Ach joh, 1 x scoren, ben je er.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Eerder een keepersfout.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Ben toch wel erg blij dat Balazs bij heeft getekend. Staat er bijna altijd in europese wedstrijden en blinkt zelfs regelmatig zoals vanavond uit. Denk dat hij het moeiteloos zou redden bij de Europese subtop.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Eerder een keepersfout.
Kan keeper weinig aan doen. Moeilijkste wat er is voor keeper als speler één op één komt is bal door de benen of kort langs de benen. Iedere spits die vaker in de positie is gekomen weet dat.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
WOW, kom op PSV, die moeten erin!
Allemachtig, ze gaan er gewoon niet in...het eindschot is te slap of net niet scherp genoeg.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Maak die kansen toch eens gewoon af. Dramatisch ingeschoten van Toivonen. Gaat ze opbreken vandaag.
Hoe vervelend om nu te gaan trainen. Hopelijk kan ik juichen als ik het veld weer af kom.
happie
-
- 6268 berichten
- 426 stemmen
Denk dat hij het moeiteloos zou redden bij de Europese subtop.
Europese subtop absoluut. Als hij maar niet, zoals Affelay, Huntelaar en van der Vaart, gelijk voor de top kiest.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
PSV speelt veel beter en speelt eindelijks eens goed, zodat je een keer niet in slaap valt. Ze hadden natuurlijk gewoon voor moeten staan, maar ze maken de kansen niet af.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Perfect genomen vrije trap, Dzsudzsak had erg goed oog voor de situatie en het feit dat de keeper nog bezig was met organiseren, haha.
Verdiende 1-1, nu erop en erover!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.