• 17.070 nieuwsartikelen
  • 181.758 films
  • 12.538 series
  • 34.680 seizoenen
  • 654.663 acteurs
  • 200.285 gebruikers
  • 9.454.404 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ik ga voor 1-5, net als onder ten Cate. Sjongejonge, die middag was 1 groot orgasme

timbo_

• 13116 berichten
  • 3902 stemmen

stfuympos schreef:

Geen probleem, ik zet wel in op een tweetje, timbo ook intresse?

Nee niet echt. Ik win tegenwoordig juist alleen weddenschappen waarbij ik Ajax laat winnen (Dinamo Kiev en Anderlecht). Bovendien verwacht ik eigenlijk een gelijkspelletje

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

Ajax wint. En waarom denk ik dat? Omdat Ajax vaak wint als ze echt moeten,

Je hebt de laatste zes jaar onder een steen geleefd?

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Je bent er wel altijd goed in om Ajax slechter te maken dan ze zijn.

Volgens mij zeg ik - kort samengevat - dat ze matig voetballen, en dat lijkt me voor iedereen vrij makkelijk te constateren. Tegen Anderlecht win je met 0-3, maar dat had ook net zo goed omgekeerd kunnen zijn.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Quido schreef:

Vorig jaar toen Ajax moest winnen, wonnen ze (tegen PSV en Twente). Meestal wint Ajax wel als ze echt moeten.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Jaja. Dus.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Vorig jaar toen Ajax moest winnen, wonnen ze (tegen PSV en Twente). Meestal wint Ajax wel als ze echt moeten.

Ze wouden steeds 2e worden?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Excelsior-Willem II is nu 2-0 na 54 minuten.

Tilburg naar de Sjupile Liek....

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

En Excelsior weer 3 punten dichterbij.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Hij heeft wel een punt hoor. De laatste jaren heeft Ajax steeds goede inhaalraces ingezet. Ajax faalt alleen altijd op het einde of komt net nog iets tekort. Wat dat betreft vrees ik meer voor Ajax-Twente in de laatste speelronde

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

En Excelsior weer 3 punten dichterbij.

Oja, verhip

Da's nog wel een leuke bijkomstigheid. ADO wint toch wel van Feyenoord morgen.

Nacompetitie ole, ole!

1 gelukje voor jullie, VVV zal dit weekend ruim verliezen.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Quido schreef:

(quote)

Nee, maar wat ik bedoel is dat Ajax vaak wint als het beseft dat als ze dan verliezen dat ze dan defenitief afhaken. Als ze voorstaan op PSV verliezen ze weer (bijv. die 4-3 vorig jaar).

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Hij heeft wel een punt hoor. De laatste jaren heeft Ajax steeds goede inhaalraces ingezet. Ajax faalt alleen altijd op het einde of komt net nog iets tekort. Wat dat betreft vrees ik meer voor Ajax-Twente in de laatste speelronde

Ze moeten iedere wedstrijd.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Oja, verhip

Da's nog wel een leuke bijkomstigheid. ADO wint toch wel van Feyenoord morgen.

Nacompetitie ole, ole!

1 gelukje voor jullie, VVV zal dit weekend ruim verliezen.

Denk dat Feyenoord wel een kansje maakt. Ik gok op een gelijkspel.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Pijnlijke tattoo-blunder

De juiste spelling van een tatoeage lijkt een heikel punt te zijn bij voetballers. Liet David Beckham al eens de naam van zijn vrouw verkeerd op zijn arm vereeuwigen, nu is de beurt aan de Noorse spits John Carew...

Goed ingepakt trainde David Beckham dinsdag voor de eerste keer mee bij Tottenham Hotspur. David wilde de naam van zijn vrouw Victoria, in het Hindi op zijn arm laten tatoeëren, maar later bleek er opeens Vihctoria te staan. Nu zit voetballer John Carew van Stoke City met een ongemakkelijke nieuwe tatoeage.

John wilde de Franse leus 'Ma Vie, Mes Régles' ('Mijn Leven, Mijn Regels') in zijn nek laten tatoeëren. Omdat het streepje verkeerd staat kan het nu gelezen worden als 'Mijn Leven, Mijn Menstruaties'. "John zal het mikpunt van spot worden in de kleedkamers", vertelt een bron aan het Britse blad The Sun.

Tijdens een persconferentie wilde de voetballer niet ingaan op de blunder. "Ik praat niet over mijn tatoeages. Dat is privé. Ik ben hier om te praten over voetbal", aldus de aanvaller, die het schaamrood op de kaken zal hebben gehad.

BlueVelvet

• 1316 berichten
  • 785 stemmen

Zie hier.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Gossemikke de FC stopt een seizoen aan misfortuin in 1 wedstrijd.

edit: en prompt een pingel.

edit2: die er dus niet ingaat.

Echt zo'n wedstrijd die er één keer in de zoveel jaar tussenzit.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Het weekend begint goed, nu PSV en Twente nog

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

PSV - Ajax wordt op zeker een ééntje.

Daar durf ik mijn reputatie als voetbalkenner wel voor op het spel te zetten.

Welke reputatie?

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Mooi uitgespeeld van AZ trouwens. En Roda was oppermachtig tegen Grunn, die zakken nu echt genadeloos door het ijs.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Roda leek mij niet per se oppermachtig, zag er niet uit alsof Roda volledig domineerde met goed voetbal. Maar goed dat concludeer ik uit enkele minuten en goals gezien in een samenvatting.

Niet dat Grunn ergens tot in leek.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2271 stemmen

Pfff, één wedstrijd verliezen en Groningen valt gelijk door de mand? Iedere ploeg heeft weleens een off-day.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik geef Jans ook niet zoveel wedstrijden meer. Tekenend hoe hij na de wedstrijd helemaal alleen in de dug-out zat. Dost lijkt al weer helemaal opgenomen in de groep. Al had hij er wel in ieder geval 1 in moeten knallen. Grappig om Verbeek daarboven in de skybox een gebalde vuist te zien maken.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Wilfred Genee schreef:

Roda leek mij niet per se oppermachtig

Haha, nee bepaald niet. Corner of 15 a 20 voor Groningen, maar zonder topspits, met 3 blessure-wissels na 45 minuten, een bal op de lat, een gemiste pingel en een prima counterend Roda ziet het er dan al snel lullig uit en kunnen de scorebordjournalisten hun werk weer doen. Het zat vandaag goed tegen en dat vraagt om berusting en de felicitaties naar de limbo's die dat behendig uitspeelden.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Roda speelde prima en was efficiënt in de afwerking, verdiende overwinning. Spelers deden hun werk gewoon uitstekend. De bus is onderweg naar Kerkrade en de 3 punten gaan mee, meer hoeft dat niet te zijn.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Pfff, één wedstrijd verliezen en Groningen valt gelijk door de mand? Iedere ploeg heeft weleens een off-day.

Vorige week gezien? Ook een off-day zeker? Op een gegeven moment beginnen off-days achter elkaar op te vallen. Ze hadden tegen Roda echt niets in te brengen.

Begrijp me niet verkeerd, alle respect voor die ploeg hoor, maar ze hebben wel erg veel aan hun spits te danken en het thuisvoordeel.

Montorsi

• 9760 berichten
  • 2394 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Denk dat Feyenoord wel een kansje maakt. Ik gok op een gelijkspel.

Ik denk 1-2.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Lijkt me eerder een gebed dan een reële voorspelling, maargoed..

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Klinkt me alles behalve vertrouwd om een clubje als ADO als favoriet te zien tegen Feyenoord. Is alleen zeker wel de realiteit nu.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3628 stemmen

Zo maar eens het treintje pakken richting Veste en even indrinken in de kroeg. Vanmiddag maar eens zien hoe Twente zich herstelt heeft van de wedstrijd in Moskou, maar ik denk dat het wel goed komt. Hopelijk kunnen ze de 3 punten na afloop weer bijschrijven. Ik hoop op een mooie 3-1 overwinning

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.