- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Atletico Madrid heeft nooit de financiële middelen gehad om een speler van zijn uitzonderlijke klasse aan zich te kunnen binden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hij komt uit onze jeugdopleiding hoor
.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Dat had ik uit jouw één na laatste bericht al begrepen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Van Nesta wist ik het niet zeker, Gattuso dacht ik van wel. Blijkbaar niet. 
Buffon dacht ik ook?
Erg spijtig van Raul ja. Ik zal hem altijd als een speler van Real beschouwen.
Nesta kwam van Lazio. Van Guttuso weet ik dat ie sowieso bij de Glasgow Rangers heeft gespeeld (hij heeft ook een Schotse vrouw geloof ik).
Buffon heeft ook nooit voor Milan gespeeld 
Nee, serieus. Die heeft voor Juventus meen ik bij Parma ofzo gespeeld.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Weinig geld voor nodig dus. Bovendien gaf hij zelf laatst al aan in El Pais dat hij nooit een Real speler was geworden als Gil Y Gil de jeugdopleiding niet opgedoekt had. Maar dat is wel het geval, en is nu een Real legende. Jammer.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Weinig geld voor nodig dus. Bovendien gaf hij zelf laatst al aan in El Pais dat hij nooit een Real speler was geworden als Gil Y Gil de jeugdopleiding niet opgedoekt had. Maar dat is wel het geval, en is nu een Real legende. Jammer.
Wie weet was hij bij Atletico nooit doorgebroken zoals bij Real. Je weet dat nooit he. Met AM had hij ook nauwelijks CL gespeeld.
Iedere club verliest wel spelers die ergens anders weer groot worden. Ajax heeft dat ook met bv Elia nu. Of Boussoufa. Alhoewel die sinds gister weer zijn plek weet 
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Ja klopt. Daar heeft de commentator het even over gehad de afgelopen wedstrijd. Toen Gattuso even zijn pedalen verloor zei hij: 'De Schotse furie in hem.' Ik zou eerder 'Italiaanse furie' gebruikt hebben maar maakt verder niet uit.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Elia heeft zich ook nog niet bewezen, hetgeen je hier zelf terecht recent ook nog hebt gemeld.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Met Raúl misschien wel. Zit je Boussouffa nou serieus te vergelijken met Raúl?
.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Met Raúl misschien wel. Zit je Boussouffa nou serieus te vergelijken met Raúl?
.
Hehe ja. Raul zou willen dat ie 1% bezat van de klasse van Boussoufa 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Elia heeft zich ook nog niet bewezen, hetgeen je hier zelf terecht recent ook nog hebt gemeld.
Maar wel een Ajax waardige speler geworden. Dat bedoelde ik. Is toch vaste international, speelt in een grote competitie voor een grote club en wordt gezien als best goed.
Ik ben er geen fan van, maar hij heeft wel kwaliteiten.
rep_robert
-
- 27542 berichten
- 4142 stemmen
Hmm bij Sporza deed ie wel pro-Anderlecht, maar stiekem.... 

speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Heeft hij dan eindelijk kleur bekend? 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Heracles pakt groot uit met 30 man uitpubliek.
MVV periodekampioen 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Nürnberg boekt vierde zege op rij
(Novum) - De opmars van FC Nürnberg duurt voort. Door een 3-0 overwinning op Eintracht Frankfurt klimt de ploeg van trainer Dieter Hecking in de Bundesliga van de negende naar de zesde plaats. Voor Nürnberg was het al de vierde zege op rij, Frankfurt wist na de winterstop nog geen enkel duel te winnen.
Alle doelpunten in het Easy Credit-Stadion van Nürnberg vielen in het laatste halfuur. Julian Schieber opende in de 67e minuut na een fout van doelman Oka Nikolov de score, in de laatste drie minuten maakten Robert Mak en Almog Cohen er 2-0 en 3-0 van. Voormalig PSV'er Timmy Simons maakte bij Nürnberg de negentig minuten vol.
Frankfurt staat twaalfde, maar kan na de wedstrijden van zaterdag verder wegzakken. De ploeg wist al zes wedstrijden op rij geen doelpunt meer te maken.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Gaat PSV winnen dit weekend? Ze hebben alsnog de schijn tegen..
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Ik vertel het je morgenavond.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3902 stemmen
Schijn tegen of niet NAC thuis mag je natuurlijk nooit punten tegen verliezen.
BlueVelvet
-
- 1316 berichten
- 785 stemmen
Ze hebben de schijn tegen? Waaraan heeft PSV schuld? Je bedoelt denk ik: het heeft er alle schijn van dat ze niet gaan winnen. Of: waarschijnlijk niet.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Verder is het 'vooralsnog' neem ik aan.
Orbit had vannacht weer eens een boze PSV droom 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
PSV heeft anders wel een succesvol verleden met verliezen tegen NAC.
Ik hou hoop. Willem II en ADO dwongen PSV ook om tot het gaatje te gaan.
Maar deze speelronde is niet zo heel super met Ajax-VVV, PSV-NAC en Twente-NEC. Drie keer winst thuisploeg denk ik. De week erop wordt interessant met PSV-Ajax.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Wenger blijft nuchter: "Barça nog altijd de beste"
(jhedmedia) Arsenal mag de thuiswedstrijd tegen FC Barcelona in de knock-out fase van de Champions League dan wel met 2-1 gewonnen hebben, maar trainer Arsene Wenger maakt zich geen illusies. Volgens de Fransman is de Spaanse grootmacht nog altijd de beste ploeg ter wereld.
De 61-jarige oefenmeester ziet gelijkenissen met de ploeg van de trainer Pep Guardiola, maar heeft wel altijd een eigen speelstijl willen creëren. "We hebben geprobeerd om dichtbij de kwaliteit van Barcelona in de buurt te komen, maar we hebben nooit een ploeg gekopieërd. We spelen altijd ons eigen spel", laat Wenger weten op het digitale thuis van de Londenaren.
"Omdat Barcelona veel heeft gewonnen met een eigen stijl, is het een unieke vergelijking met ons. Maar dat laat me eigenlijk koud. Wat mij bezighoudt, is dat het onze ploeg elke wedstrijd beter wordt. Ik heb respect voor Barcelona en ik denk ook dat ze nog steeds de beste ploeg ter wereld zijn", gaat de manager verder.
Aan de kant van de Gunners maakt Jack Wilshere de laatste tijd furore. Het negentienjarige talent houdt er volgens Wenger een mix van Engels en Spaans voetbal op na. "Hij laat zeker een Spaanse techniek zien. Toch heeft hij een Engels hart, omdat hij een Engelse jongen is. Hij vindt het gewoon geweldig om te winnen, net als alle andere jongens en dat liet hij woensdag zien."
rep_robert
-
- 27542 berichten
- 4142 stemmen
Als je tegen dit Nac verliest op dit moment kan je beter degraderen. Die maken er de 2e seizoenshelft echt een potje van. Verliezen alles.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Zelfs VVV-Venlo heeft daarvan gewonnen. Dit mag in eigen huis geen probleem zijn voor het zeker niet in topvorm verkerende PSV.
rep_robert
-
- 27542 berichten
- 4142 stemmen
Jouw post leek normaal, maar lees ik die laatste 3 woorden nou goed? 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Blijkbaar heb je over het woord niet gelezen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Hehe, stiekem heb ik zelfs vertrouwen in PSV-Ajax komend weekend. Als je PSV ooit nog eens weer in Eindhoven wil pakken, dan moet je het dan doen nu ze echt waardeloos spelen en thuis zeker niet vol van vertrouwen zijn na Willem II en ADO.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.