- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Haha, geweldig. 
Wel nep, maar dat maakt niet uit. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Grote onbekende wordt topman Ajax - AJAX - PAROOL
Ben benieuwd. Een origanisatieveranderaar binnen halen lijkt me voor Ajax wel nuttig.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Toch blijft het aanstellen van iemand zonder enige ervaring in de voetbalwereld een risico.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ligt eraan wat zijn functie wordt in een organisatie. Een commercieel directeur mag van mij best iemand zonder voetbalachtergrond zijn.
Een technisch directeur of een algemeen directeur moet juist wel weer de nodige voetbalervaring hebben.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3903 stemmen
Hoe weet je dat dit nep is? Want is typisch iets wat prima echt zou kunnen.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Dat wel, maar kijk maar naar 0:42/0:43. Daar gaat het volgens mij mis, doordat er iets wits naar beide heren vliegt (waarschijnlijk een bal die niet goed weggewerkt is ofzo). En ik vind de 2e bal ook nogal raar in het doel stuiteren.
Het is ook allemaal net iets teveel aangezet (inclusief zijn buik).
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3424 stemmen
Dat op 0:42 ziet er idd wel erg verdacht uit haha.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wat dan? Heb het beeld nu een paar keer daarop laten lopen, maar ik zie niks verdachts.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3424 stemmen
Ja twijfel nu ook weer. Dacht dat het idd misschien een slecht weggewerkte bal was, maar op 0:42 zie je dat een wit iets rechts het beeld in komt vliegen. Dacht eerst dat het in het midden van het beeld ontstond.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ik vraag me ook af of het wel nep is, het ziet er allemaal vrij normaal uit en dat witte ding kan van alles zijn.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Pep Guardiola kan naar verluidt een bijzonder lucratief contract tekenen in Qatar wanneer er een einde komt aan zijn verblijf bij FC Barcelona. Het oliestaatje wil Guardiola graag als bondscoach aanstellen.
Volgens de Spaanse sportkrant Marca hoeft Guardiola, die bij FC Barcelona nog een contract voor een jaar heeft, niet te vrezen voor zijn toekomst. Qatar wil de Catalaan met een monsterlijk bedrag verleiden tot een dienstverband als bondscoach van de nationale ploeg. Guardiola zou op jaarbasis liefst 36 miljoen euro kunnen opstrijken.
Guardiola kondigde afgelopen weekend aan dat hij ook komend seizoen actief blijft als hoofdtrainer van FC Barcelona. Met die club won hij dit seizoen de Spaanse landstitel en de Champions League. Wel liet Guardiola doorschemeren dat het einde van zijn verblijf in Barcelona nabij is. De druk die hoort bij de rol van hoofdtrainer begint de oud-voetballer tegen te staan.

Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Alsof qatar dan plots als Barca zou gaan spelen.....
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Zo zie je maar weer hoe bekrompen de geesten daar werken. Pffff.
Als ik Guardiola was, zou ik meteen voor 5 jaar een contract tekenen.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3424 stemmen
9-jarig, het WK moet ook gewonnen worden he 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
En dan expres kut presteren en je contract laten afkopen voor 350 mjn.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4148 stemmen
Leuk, ben ook is in Aarhus geweest
Volgens mij ook op deze velden 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ladies and Gentlemen, we got him!

Wel benieuwd of Derk wat bij kan dragen bij Ajax. De nieuwe Mertens/Chadli of is Ajax te hoog gegrepen? Ik heb er best wel vertrouwen. Als buitenspeler is hij wel een goede.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4148 stemmen
Je kan op die foto's al wel zien dat hij bij RKC ook al meer dan genoeg verdiende
Zal nu nog wel erger worden. Onze nieuwe mooiboy 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Hoezo? Hij heeft een sympathieke kop naar mijn mening. Vind hem meer een nuchtere boerenlul als een glamourboy.
happie
-
- 6261 berichten
- 426 stemmen
Als ie maar presteert, dan mag ie wat mij betreft op mannen vallen en in het weekend jurken dragen.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Weet niet wie die jongen is maar hij lijkt wat op Cristiano Ronaldo...
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Doe eens niet zo lullig! 
Haha, nee dat is Derk Boerrigter, een flankspeler. Speelde voorheen in de Ajax jeugd, vertrok naar RKC, waarmee hij dit jaar gepromoveerd is naar de Eredivisie en is nu teruggekocht door Ajax.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Doe eens niet zo lullig! 
Haha, nee dat is Derk Boerrigter, een flankspeler. Speelde voorheen in de Ajax jeugd, vertrok naar RKC, waarmee hij dit jaar gepromoveerd is naar de Eredivisie en is nu teruggekocht door Ajax.
Lekker beleid daar in A'dam 
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4148 stemmen
Paar ton, het valt nog mee 
@A&L, zal allemaal wel. Zie hem toch in pimpy kleding en een kast van een horloge om zijn pols hebben 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3903 stemmen
Dacht dus echt in eerste instantie toen snel over foto heen keek dat het Ronaldo was.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ja haha hilarisch. Zorg jij nu maar eerst dat je club de spelers binnenboord kan houden. Er is bij jullie al genoeg weggelopen wat later wereldklasse werd in ander shirt 
Boerrigter kostte nu naar verluidt 6 ton. Nou, daar gaat Ajax kapot van zeg...
Hij was voorheen gewoon niet goed genoeg, maar heeft zich goed ontwikkeld.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Van der Sar 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
maar heeft zich goed ontwikkeld.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dan nog heeft hij zich goed ontwikkeld. Maar of hij nu het Ajax niveau heeft zal de tijd moeten gaan leren. Hij heeft ieder geval zeer goed voor RKC gespeeld, wordt ook gezien als de beste JL speler, met afstand. Maar natuurlijk is Ajax een paar niveautjes hoger. Ik heb er wel vertrouwen in, maar dat zegt natuurlijk verder niks.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.