- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Hhahaha je bent de betere vandaag. Echt een Imbicilio 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind het anders ook best grappig dat mensen die op non-actief zijn gesteld (Jonk en Bergkamp) nu gewoon solicitatiegesprekken gaan lopen voeren met beoogde werknemers voor de jeugdopleiding.
Jonk en Bergkamp zijn helemaal niet op non-actief.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Boogie had ze toch op non-actief gesteld laatst. Was uitgebreid in het nieuws en ook hier te lezen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Hhahaha je bent de betere vandaag. Echt een Imbicilio
Zegt wel genoeg dat de spelers zich ook niet overlopen voelen. Als Twente echt zoveel beter was als ze op tv willen doen geloven hadden ze dit heus niet gezegd hoor.
Toch raar dat Derksen de Zeeuw erg sterk vond spelen, maar het Ajax middenveld helemaal niets vindt. Dan is de Zeeuw ook niet goed.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Knap staaltje blufpoker van Vertonghen 
Natuurlijk vrezen ze Twente wel.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Vertonghen gaat hier wel de fout in, we zijn structureel slecht in luchtduels de laatste paar maanden. Dan helpt een betere concentratie o.i.d. ook niet.
Inderdaad blufpoker 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Goed gezegd van Gijpie. Vertonghen is niet wijs 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Vertonghen heeft poep in zn hoofd en blijkbaar ook in zn ogen
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Goed gezegd van Gijpie. Vertonghen is niet wijs
Ach, Jan kan moeilijk wat anders zeggen he. Als ze merken dat Ajax wel een harde klap heeft gehad, dan is dat veel erger.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Zinnigste wat vd Gijp nu zegt. vd Wiel is echt 1 compleet drama.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Wat verwachten de mensen hier, dat Vertonghen gaat zeggen: zij zijn veel beter en zondag verliezen we gewoon!
Denk toch na man 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Gaat vd Gijp Janssen zijn bewegen bij de 1-0 van Ajax ook uitlichten?
Dat vond ik nog wel erger dan Anita net.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Nou, dat van Anita was ook wel hopeloos zeg.
Was niet zijn beste wedstrijd gister.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Derksen heeft hier zo gelijk. Die jongen is meer met zijn andere carriere bezig dan met voetbal. Heeft niks met fitheid te maken Jan Joost. Die jongen is namelijk op en top fit.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Jan Joost liep gisteren langs en we juichten allemaal voor hem. Vond hij erg leuk
Hij durft het gewoon niet te zeggen hehe.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Jan Joost liep gisteren langs en we juichten allemaal voor hem. Vond hij erg leuk
Hij durft het gewoon niet te zeggen hehe.
pff inderdaad draai er niet omheen Jan jood 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Derksen heeft hier zo gelijk. Die jongen is meer met zijn andere carriere bezig dan met voetbal. Heeft niks met fitheid te maken Jan Joost. Die jongen is namelijk op en top fit.
Ik geloof het niet. Vd Wiel lijkt me wel een goede gozer verder, maar zijn instelling op het veld is veel te laks. Daarnaast lijkt hij inderdaad al sinds het WK oververmoeid. Neemt niet weg dat hij me flink irriteert dit jaar.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2260 stemmen
Kreeg ik nou de indruk dat Van der Gijp Eriksen nu niet meer zo goed vindt? Een tijdje geleden zei hij nog dat hij het grootste talent was van Ajax, zelfs beter dan Litmanen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dat zei Gijp nergens. Hij vond de invulling van het huidige middenveld niet goed genoeg.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Haha van bommel op de achiilespees: 'hij is zo nuttig' . Doet Pepe dat: 'het is een psychopaat, die moet van de velden!' .
Typisch
.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Haha van bommel op de achiilespees: 'hij is zo nuttig' . Doet Pepe dat: 'het is een psychopaat, die moet van de velden!' .
Typisch
.
Typisch dat je het verschil tussen van Bommel en Pepe niet ziet.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Overigens vind ik aantrekken Platje wel oke, hij is net als Koolwijk transfervrij dus dat is prima.
Zolang ze wel een centrale spits halen heb ik helemaal geen probleem mee en Platje als vervanger Chatelle.
En ik vernam ook dat Roorda Schone zou komen vervangen, dan hebben ze helemaal goed naar me geluisterd
.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Zei ik toch al, dat Feyenoord weer zal aankloppen bij Dost? Daarnaast heeft Feyenoord interesse in Roorda, maar ben bang dat Heerenveen hem niet wil laten gaan. Hij heeft nog een contract voor 1 seizoen.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Overigens, Sahin speelt nog niet voor Real of hij begint nu al met huilen:
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Zei ik toch al, dat Feyenoord weer zal aankloppen bij Dost? Daarnaast heeft Feyenoord interesse in Roorda, maar ben bang dat Heerenveen hem niet wil laten gaan. Hij heeft nog een contract voor 1 seizoen.
Arme Dost. Ipv spelen voor de komende landskampioen naar een rechterrijtje ploeg. Carriere voorbij als dat doorgaat 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Ajb niet, Dost. Als die jongen in beeld komt zie je hem alleen maar moeilijke gezichten trekken ipv scoren.
Sowieso geen 3/4 miljoen uitgeven, hebben ze niet van het verleden geleerd..
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Schaars en Blom bij Boring & Boring. Wauw 
Niet dat ik het nog kijk, maar met zulke nietszeggende namen kijkt helemaal niemand.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Wow dat verhaal nu over die die declaraties in Limburg 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.