• 16.030 nieuwsartikelen
  • 179.116 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.519 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.615 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2386 stemmen

Bottleneck schreef:

Duidelijk weer dat het tempo in Engeland veel en veel hoger ligt dan NL.

Onzin, gelijkopgaande wedstrijd, zeker twee onterechte strafschoppen tegen, geen rood voor Huddlestone na 25 minuten. Hier had best een resultaat ingezeten.

JDSsmetje

• 6568 berichten
  • 2320 stemmen

moviemafketel schreef:

Nederlanders zijn raar

Dat denken Nederlanders ook over Belgen uiteraard. Maar goed, we gaan off-topic.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2386 stemmen

JDSsmetje schreef:

(quote)
Dat denken Nederlanders ook over Belgen uiteraard.

Zo kennen jullie het gezegde 'van hetzelfde laken een broek', i.p.v. pak..

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Naomi Watts schreef:

En weer Huntelaar .

?? Ben je nu (opeens?) pro KJH(=Ajax)? Ik snap er weinig meer van hier op MovieMeter

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Bottleneck schreef:

Gister zag je ook al dat de tweede helft een gedane zaak was.

Daarmee ben ik het wel eens.. zowel Ajax als Twente komen op dat soort momenten echt tekort Europees. Maar dat was ook wel te verwachten.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

JDSsmetje schreef:

(quote)
Dat denken Nederlanders ook over Belgen uiteraard. Maar goed, we gaan off-topic.

Heb je gelijk in hoor Wedstrijden Matches(met zo'n kak A) noemen vind ik nog steeds behoorlijk lachwekkend

JDSsmetje

• 6568 berichten
  • 2320 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Zo kennen jullie het gezegde 'van hetzelfde laken een broek', i.p.v. pak..

Nog nooit van gehoord.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

moviemafketel schreef:

Nou die wil ik ook nog wel een keer goed zien van alle camera-standpunten. Viel al voor hij werd aangeraakt.

Je hebt nog gelijk ook, mafketel! Hij valt al voor er contact is en zoekt hem duidelijk op. 3 onterechte pingels derhalve

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Waarom zou een mafketel geen gelijk kunnen hebben dan ?

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2386 stemmen

en het waren dus 3x een onterechte strafschop, had die 2e nog niet goed gezien in de herhaling, maar dat was ook een ouderwetse duikeling.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

moviemafketel schreef:

Waarom zou een mafketel geen gelijk kunnen hebben dan ?

Vraag dat maar aan je portomonnee

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Montorsi schreef:

en het waren dus 3x een onterechte strafschop, had die 2e nog niet goed gezien in de herhaling, maar dat was ook een ouderwetse duikeling.

Tsja, waar is Henk Kessler when you need him?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Vraag dat maar aan je portomonnee

Ja die heeft flinke tikken gehad de laatste week en elke keer op 1 doelpunt verschil. Gisteren had er bij Auxerre-Madrid maar 1 keer meer gescoord hoeven worden aan welke kant dan ook. De andere 3 potjes in die weddenschap gewoon goed. Ach ja, de mafketel pakt het nog wel eens terug.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Montorsi schreef:

Terecht verloren, onterechte goals tegen. Rare conclusie uiteindelijk zou ik maar zeggen

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2386 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Terecht verloren, onterechte goals tegen. Rare conclusie uiteindelijk zou ik maar zeggen

Ik vond het niet zo terecht. Ja misschien na die 3-1, toen was Twente gebroken, maar voor de rest vond ik Twente echt niet zoveel onderdoen. Als je dan alles tegenkrijgt win je inderdaad niet.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Crouching Tiger, Hidden Dragon maakte al hands voordat Twente "hands" maakte, maar ja waarom zou je daar ook voor fluiten he?

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Ik vond het niet zo terecht. Ja misschien na die 3-1, toen was Twente gebroken, maar voor de rest vond ik Twente echt niet zoveel onderdoen. Als je dan alles tegenkrijgt win je inderdaad niet.

Mwoah, 1e helft had alleen Ruiz die 1 op 1 kans. Daarnaast die goal van Chadli. Voor de rest niet echt gevaarlijk voor de goal gezien. Tottenham toch wel een aantal kansen gemist. Een 2-1 was meer op z'n plaats geweest als eindstand.

Baggerman

• 10840 berichten
  • 8288 stemmen

Twente genaaid door de scheids. Alle drie strafschoppen waren een schande. Maar what else is new, de 'kleine' ploegen worden sowieso constant genaaid, kijk maar naar de zeer makkelijk gegeven rode kaart gisteren bij Partizan. Andersom zou nooit rood zijn gegeven.

Van der Fart had natuurlijk ook al rood moeten krijgen bij zijn overtreding op Kuiper (waar uiteindelijk Twente's goal uit viel).

Maar Twente heeft zeker de eerste helft leuk voetbal laten zien. Jammer van deze nederlaag. Ik vond het onverdiend.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Onzin, gelijkopgaande wedstrijd,

Welnee, Twente zat er het laatste halfuur op een paar uitzonderingen na behoorlijk doorheen en kwam gewoon niet meer aan hun favoriete snelle combinatievoetbal toe, puur door het tempo van de Spurs. Met een man minder heh, de commentator leek het wel compleet vergeten te zijn...

Weet niet of je wel eens Premier League kijkt, en gelijk daarna een Eredivie-duel dan zie je het verschil helemaal goed.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik wil er best aan wennen dat sommige competities gewoon te sterk zijn hoor bottle, maar om dat ook bij elke gelijk opgaande pot te gaan roepen vind ik onzinnig. Er zijn gewoon dagen zoals vandaag en gisteren dat de Nederlandse ploegen prima mee kunnen. 3 penalty's tegen, dat gaat ook tussen de oren zitten. Verder hadden ze amper kansen gecreëerd.

Crouch was gewoon penal en Ruiz had gewoon moeten scoren 1e helft.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2386 stemmen

Premier League, tja gek he.. Maar dit is de nummer 1 van NL tegen de nummer 4 van Engeland. Ik zie wel eens Match of the Day, maar Blackpool - West Ham daar wordt je ook niet vrolijk van. De 3 beste ploegen zijn altijd wel erg sterk, daaronder zit een groepje subtop met de Spurs, en dat vind ik gewoon net zo goed als de top Eredivisie. Bleek wat mij betreft ook wel vandaag.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

moviemafketel schreef:

Ik wil er best aan wennen dat sommige competities gewoon te sterk zijn hoor bottle, maar om dat ook bij elke gelijk opgaande pot te gaan roepen vind ik onzinnig. Er zijn gewoon dagen zoals vandaag en gisteren dat de Nederlandse ploegen prima mee kunnen. 3 penalty's tegen, dat gaat ook tussen de oren zitten. Verder hadden ze amper kansen gecreëerd.

Crouch was gewoon penal en Ruiz had gewoon moeten scoren 1e helft.

Ik roep dat niet bij elke gelijkopgaande pot maar wel nu omdat ik dat deze niet vond. Eerste helft oke,heel sterk, net als Ajax gisteren, maar dat hielden zowel Twente als Ajax niet vol, kan er ook weinig aan veranderen aan die constatering.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Welnee, Twente zat er het laatste halfuur op een paar uitzonderingen na behoorlijk doorheen en kwam gewoon niet meer aan hun favoriete snelle combinatievoetbal toe, puur door het tempo van de Spurs. Met een man minder heh, de commentator leek het wel compleet vergeten te zijn...

Weet niet of je wel eens Premier League kijkt, en gelijk daarna een Eredivie-duel dan zie je het verschil helemaal goed.

Denk dat het technische spel van Twente Europees niet overeind blijft. Ik had eigenlijk het gevoel dat Twente de hele wedstrijd moeite had met het tempo.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Montorsi schreef:

Premier League, tja gek he.. Maar dit is de nummer 1 van NL tegen de nummer 4 van Engeland. Ik zie wel eens Match of the Day, maar Blackpool - West Ham daar wordt je ook niet vrolijk van. De 3 beste ploegen zijn altijd wel erg sterk, daaronder zit een groepje subtop met de Spurs, en dat vind ik gewoon net zo goed als de top Eredivisie. Bleek wat mij betreft ook wel vandaag.

Tja gek heh... daar ging het toch om, tempo van de Premier League? Ook de middenmoters tegen elkaar kletsen er 90 minuten lang in hoor, lijkt soms wel een tenniswedstrijd.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik vond het tempo van Tottenham vanavond juist niet eng hoog.

Het was bij te benen, maar 3 penalty's tegen, hoe vaak zie je dat zonder dat er omkoping in het spel is.

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

moviemafketel schreef:

Het was bij te benen, maar 3 penalty's tegen, hoe vaak zie je dat zonder dat er omkoping in het spel is.

Vanavond dus. Omkoping, kom op zeg. De Gouden Calimero komt toch wel weer om de hoek kijken.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

3 penalty's dat geen penalty's zijn, wat heeft dat met Calimero te maken, is toch gewoon wat iedereen heeft gezien? Echt te belachelijk voor woorden zoiets, die man of die kanslozen langs de kant moeten echt even geweerd worden van de velden. Kan niet op dit niveau waar er zoveel geld in omgaat.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Denk dat het technische spel van Twente Europees niet overeind blijft. Ik had eigenlijk het gevoel dat Twente de hele wedstrijd moeite had met het tempo.

Ik dacht en hoopte in de rust dat er nog makkelijk een gelijkspel in zat voor Twente.

Ook wel sneu voor Douglas met die goal want voor de rest had hij weer een paar goede ingrepen.

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Ik heb de wedstrijd genegeerd (zoals alles dat met twente te maken heeft) maar ik geloof dat die penalties wel terecht zijn.

Baggerman

• 10840 berichten
  • 8288 stemmen

Knisper schreef:

De Gouden Calimero komt toch wel weer om de hoek kijken.

Het valt mij op de dat grote clubs nooit dit soort 'pech' hebben, tenzij ze tegen een andere grote club spelen.....

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.