menu

Overig / Televisie / New Kids

zoeken in:
Ich bin Derrick
moviemafketel schreef:
Flodder was altijd leuk vroeger, maar veel verder kom ik niet.

Nou noem je hét voorbeeld van een platte Nederlandse film, de voorlopers van de New Kids..

Nee maar op zich snap ik je verhaal verder wel. Ik hou ook helemaal niet van cabaratiers, maar het maakt verder niet uit uit welk land ze komen. Elke cabaratier is kut. Behalve Herman Finkers.

Ich bin Derrick schreef:
Nou noem je hét voorbeeld van een platte Nederlandse film, de voorlopers van de New Kids..
En Jiskefet misschien.. who cares trouwens

Studio Spaan is anders ook redelijk geniaal.

Oh ja Pisa! Hilariasch.

Natuurlijk hebben Nederlanders wel humor. Je hebt natuurlijk altijd mensen die niet grappig zijn, maar dat heeft elk land.

Ich bin Derrick
mikey schreef:
(quote)
En Jiskefet misschien.. who cares trouwens

Jiskefet

is dit gedoe nog steeds populair????

Totaal niet meer volgens mij Voor m'n gevoel snel overgevlogen

snap niet wat iedereen hier zo grappig aan vind, het is wel geinig sommige filmpjes zijn wel leuk, maar het is veels te populair geworden zeker die irritante reclames erover zijn vervelend, van koop nu de sounds van new kids on the block!

Heb een filmpje of 10 van deze serie gezien. Maar dan heel soms een glimlach kan ik er niet voor opbrengen. Na 3 filmpjes is alles hetzelfde.

kappeuter (crew)
Berichten verplaatst naar New Kids Turbo (2010)

dominion
Vindt die sketch met die zombies een van de leukste.

je moet wel een randdebiel zijn om dit grappig te kunnen vinden, jezus, wat een laag niveau...

gave serie net als de film

robertus65
Vond het tegenvallen, veel van hetzelfde. Als er binnen een half uur 5 keer iemand overreden word, weet ik het wel. Niet mijn humor.

puckb96
Wel geinig, maar niet meer dan dat. De film is ook geinig. We kunnen daarom uitkijken naar de sequel New Kids Nitro. We moeten daarom weer wachten op seizoen 4.

ja, man, ik ben randdebiel, hoe wist je dat, huh huh.

kappeuter (crew)
De New Kids zetten een punt achter hun carrière. Dat maakten Richard, Gerrie, Rikkert, Robbie en Barrie vanmiddag bekend tijdens een persconferentie.
De groep sluit officieel af met een hardcorefeest.

Bron / meer info New Kids stoppen ermee - AD.nl

NOS Nieuws - 'Nog een keer knallen en dan stoppen' (audio)

starbright boy (moderator)
Slim en moedig

Ze zaten vanavond bij DWDD, beetje zwijgzaam. Ben er nooit een fan van geweest, al was het heel af en toe best aardig. Moet de tweede film nog wel zien. Verstandig dat ze nu stoppen. En gewoon over 5 jaar nog 1x cashen met een 3e bioscoopfilm uiteraard.

Uiteraard. Maargoed, was toch veelal van hetzelfde dus veel zal er niet te missen zijn.

Beste filmnieuws wat ik in tijden gehoord heb. Wegwezen met die kinderachtige bende.

Want je werd gedwongen om de films en sketches te kijken?

martijn011 schreef:
Beste filmnieuws wat ik in tijden gehoord heb. Wegwezen met die kinderachtige bende.

Vond er persoonlijk niet zo veel aan. Maar ieder zijn eigen ding natuurlijk.

Skycrawler
New Kids was net zoals Mister Bean. Leuk in een formaat van een kwartier, langdradig in speelfilmformaat. Geen gemis in ieder geval. Maar de heren zullen vast niet stil blijven zitten.

jeroentjuhhhhh schreef:
Want je werd gedwongen om de films en sketches te kijken?

Nee, maar heb NKT gezien en heb me zelden zo geërgerd. Dus ben blij dat ze ermee kappen..

martijn011 schreef:
(quote)

Nee

Wat maakt het dan uit of ze het wel/niet blijven doen? Snap dit soort opmerkingen nooit omdat er geen normale, simpele reden voor gegeven kan worden. Als je iets niet uit kan staan, negeer het dan verder.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:54 uur

geplaatst: vandaag om 09:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.