menu

Overig / Televisie / K2 zoekt K3

zoeken in:
Simpel toch? Ik zie liever 'achterlijke' mensen zingen dan mensen die achterlijke dingen uithalen. Zingen kan geen kwaad met een knop op je TV.

Ik kijk er niet naar, alleen Marc Forno is wel grappig, maar daarvoor ga ik niet speciaal dat programma opzetten. Dit programma wordt zowieso al onderuitgelapt door SBS zelf, omdat ze telkens iedere avond weer het bekende spotje hebben :

''De grootste talentenjacht die de TV-geschiedenis ooit heeft meegemaakt''

''Er keken vorige week maarliefst 2.3 miljoen kijkers''

Het gaat niet goed met SBS, dan kunnen ze nog beter een goede film op de Zaterdagavond uitzenden (met een stuk of 5 reclameblokken..)

Ajax&Litmanen1 schreef:
Ik denk dat dit het dieptepunt van SBS televisie is. 2 op leeftijd rakende vrouwtjes die er een 3e bij zoeken om nog geforceerd jong en jeugdig over te komen. Mogen weer alle droeftoeters uit Nederland hun zogenaamde talenten tonen

Waarom gaat dit hele gedoe eigenlijk in Nederland door? K3 is toch Vlaams? Die negerin die dacht dat ze het kon was wel grappig, toen begon ze nog een beetje te zingen ook En waarom laten ze eigenlijk dikkere vrouwen van boven de 40 die meerdere kinderen hebben toe? Ik heb er niks tegen mijn moeder is ook dik, maar dat past toch niet in het plaatje van K3? Alvorens ze auditie mogen doen weet je al dat ze terug mogen vertrekken, tijdverspilling noem ik het. En die kerel in de jury met z'n Duits accent waar hebben ze die gevonden? Als er een slank, blond meisje binnenkomt met een kort t-shirt en ze begint te dansen valt zijn tong er bijna uit.

1* (voor de hilariteit.)

De audities heb ik wel bekeken. Gewoon om te kijken of er nog veel achterlijke mensen binnenkomen die echt vals zingen en de jury zich niet kan inhouden van het lachen. Heel soms is het gebeurt maar niet voldoende. Maar sinds kort sla ik heel dat boeltje volledig over.

Net ook even een kwartiertje gekeken...

Niet de overige leden van dit vergeten kleutergroepje in de jury maar Patty Brard, Gert (van Samson) als opdrachtgever en oja er kwam vandaag ook nog een psycholoog aan te pas die de dames zogenaamd klaar moet stomen voor wat komen gaat. En dat alles in een grote villa met zo'n heel serieus toontje alsof er ooit nog iets van terecht gaat komen. Hoewel, we leven in Nederland. Je weet het natuurlijk nooit.

Wat een freakshow!

Hartstikke leuke programma! 1 van mijn favo's van dit moment.

K2 zoekt K3?

Gevonden!

Mwja, beetje flauw misschien.

Daarjuist tijdens het zappen even gekeken. Ik lag plat van het lachen, het leek meer op een blooperprogramma dan een zangtalentshow. Echt een ramp.

Het ideale zondagavond programma voor de mensen die graag willen lachen.

misterwhite schreef:
Het ideale zondagavond programma voor de mensen die graag willen lachen.

.. omdat er niets anders op tv te zien valt.

Af en toe wel lachen als die mislukte figuren langskomen, maar verder is het gewoon een saai programma waar we er al teveel van hebben. Verbaast me dat er nog niet een programma '' the next Michael Jackson!! oid '' in leven is geblazen

Mja, na de slechte kijkcijfers van 'waar is Elvis' denk ik dat ze daar nog even twee keer over nadenken.

Heb de finale zelf niet gezien.. maar vond het wel leuk om te horen dat Josje gewonnen had, mijn leerlingen waren het er in ieder geval helemaal mee eens!

rose
De finale heb ik wel gezien. Vond die Josje ook top! Mooie meid om te zien.

rose schreef:
De finale heb ik wel gezien. Vond die Josje ook top! Mooie meid om te zien.

.. maar ze mag nog wel iets doen aan haar Vlaams.

Reservoir Dogs schreef:
(quote)

.. maar ze mag nog wel iets doen aan haar Vlaams.

Vind ik ook, ik vond dat K3 Vlaams moest blijven maar ja...(niet dat het mij hard boeit hoor )

Ik ben al blij dat we van dat programma vanaf zijn

rose
Onzin. Je bent wie je bent. Daar hebben ze haar toch niet voor gekozen?

Ik was er eerlijk gezegd vrij zeker van dat zij het zou worden. Ze is het meest kinderachtige en meest passende meisje uit de reeks.

rose schreef:
Onzin. Je bent wie je bent. Daar hebben ze haar toch niet voor gekozen?

Nee tuurlijk niet, voor Gert zijn portemonnee natuurlijk, dan word die wat dikker.

Mwoah.. K3 is vooral voor Belgie én NL.. Dus ik vind niet dat zij per se als een Vlaamse moet praten... ze moet alleen haar Amsterdamse accent proberen kwijt te raken en gewoon ABN te spreken..

Elineloves schreef:
ze moet alleen haar Amsterdamse accent proberen kwijt te raken en gewoon ABN te spreken..

Dat is wel het minste wat ze moet doen. Het is gewoon raar K3 is gewoon van oorsprong Vlaams. Dat is even raar als een Belg ineens hollands zou praten of jij ineens een avatar van PR zou hebben en niet van jezelf dat is gewoon vreemd en verwarrend.

rose
JDSsmetje schreef:
Ik was er eerlijk gezegd vrij zeker van dat zij het zou worden. Ze is het meest kinderachtige en meest passende meisje uit de reeks.
Nee, het kinderachtigste was Madelon.

rose schreef:
(quote)
Nee, het kinderachtigste was Madelon.

Was dat die halve Paris Hilton? Was de enige Belg die nog overschoot geloof ik. Heb het ook niet echt gevolgd hoor.

Reservoir Dogs schreef:
(quote)

Was dat die halve Paris Hilton? Was de enige Belg die nog overschoot geloof ik. Heb het ook niet echt gevolgd hoor.

Nee, Paris Hilton was Noa, de belgische.
Madelon was de andere Nederlandse.

Josje was gewoon de beste van de groep, dat was al weken zo.
Je zag ook dat ze het leukst met kinderen om ging, lijkt me vrij belangrijk.

Die Paris Hilton wanna be riep dat ze niets moest hebben van kinderen die te veel lawaai maakten... tja.. hoezo ongeschikt.
Eindelijk iemand er bij die echt kan zingen en lekker is!

Waar ik me aan ergerde was dat die Joling weer de leukste moest zijn en dubbelzinnige opmerkingen naar La Brard moest maken.
Lijkt me dat je dat niet kunt maken bij een show waar ook veel kinderen naar zullen kijken.
Enig niveau is hem totaal vreemd. Ook naar onze Belgische kijkers toe. Totaal ongeschikt als presentator.

kos
AMSTERDAM - Karen en Kristel hebben dan wel een vervangster voor de opgestapte Kathleen gevonden, maar de naam K3 is niet meer echt van toepassing. De 23-jarige Josje mag zich sinds zaterdag een K'tje noemen, maar haar naam past niet bij het kleuterpoptrio.
© ANP

"Nee het wordt geen Kosje of zo", grapte de Meppelse maandag nog in de radioshow van Ruud de Wild. Maar de naam K3 verwijst naar de beginletters van de drie zangeressen.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://i33.tinypic.com/2nixbt_th.gif

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

.

kos schreef:
(quote)

(afbeelding) .

Ik voel een nieuw programma aankomen.. Wat gaat de artiesten naam van Josje worden?

Het is nog niet bekend gemaakt wat haar naam zal zijn, waarom noemen ze haar toch gewoon niet kosje

Gast
geplaatst: vandaag om 00:42 uur

geplaatst: vandaag om 00:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.