- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Iemand dit toevallig gezien?
Iemand dit toevallig gezien?
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Net als je denkt dat Powned niet lager kan zakken komen ze met zoiets
Horrorfreak12
-
- 375 berichten
- 0 stemmen
Menen ze dit nu echt of is dit een hollandse grap 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ordinaire actie, maar ik snap wel dat de mannen dat leuk vinden 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Ach, ze hebben wel vaker met elkaar gerommeld, die twee. Lekkere vrouwtjes.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ja, vooral Ellen ten Damme vind ik echt een prachtige vrouw. Sexy, spannend. Slim. 
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1228 stemmen
Ten Damme's finest moment was toch wel in DWDD, toen ze Happy Birthday voor Jan Mulder ging zingen. En die zoen daarna... Mulder ouwe regelkoning 
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Gisteren per puur toeval nog eens op de kinderreeks Kulderzipken gestuit. ik ben blijven hangen want ik verschoot ervan hoeveel bekende Vlaamse acteurs eigenlijk bijrollen vertolken maar de serie heeft zoveel jaar na datum nog altijd niets aan kracht ingeboet.
Iemand nog bekend met Kulderzipken of is het helemaal niet zo populair als dat ik dacht?
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Een vriendin van me is er helemaal weg van. Was laatst op tv, ketnet geloof ik, en toen belde ze me speciaal op om te vertellen dat ik er eens naar moest kijken. Ik vond het vreselijk.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Serieus? Ik heb het gisteren toevallig ook een groot stuk van gekeken en vond het fantastisch, misschien moet je het als kind hebben gezien om het nog te kunnen appreciëren.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Dat zei ze ook al ja, dat het voornamelijk met jeugdsentiment te maken had en dat het haar verbaasde dat het een hoger niveau had dan ze dacht. Ik zag toen iets met een of andere koning, koningin en een sprookjesboek ofzo? Weet het niet meer precies, maar niets voor mij in ieder geval.
Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
In Kulderzipken wemelt het inderdaad van de bekende gezichten.
Dat was destijds, toen de serie voor 't eerst werd uitgezonden, een reden voor mij om te kijken.
Wel een bijzonder soort van humor.
Heeft Hugo Matthysen misschien iets te maken met de scripts?
Komt wel overeen met diens soort van humor.
Maar het wist mij toch niet te boeien, ik vond het er te zeer over.
Ik heb al gauw afgehaakt toen.
Voor velen is het een klassieker heb ik begrepen.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Weet iemand of dit nog ergens op DVD is te vinden? Ik heb gelezen dat het een 5 jaar geleden is uitgekomen maar vaak zijn die boxsets dan nergens meer te vinden, of voor een schandalige prijs.
Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
Zojuist enorm genoten van VRT TV programma 'God en Klein Pierke', van Martin Heylen.
Heylen vind ik een bijzonder prettige presentator / programmamaker.
Deze aflevering ging over muzikant Raymond van het Groenewoud, en gaf een mooie inkijk in diens leven.
Ook de schaduwkanten.
Raymond's vrouw, voormalig TV nieuws-medewerkster, Sigrid Spruyt kwam ook behoorlijk aan bod, in al haar bescheidenheid.
Daar had ik altijd al sympathie voor, en ik blijk mij niet in haar vergist te hebben.
Prachtige vrouw.
Een bijzonder stel die twee, dat zeker.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Heb ik gisteren ook gezien, ons moeder is grote fan van de Raymond. Het was de eerste aflevering die ik van het programma zag want de andere kandidaten boeiden me niet zo hard eigenlijk maar het was een erg aangename verrassing. Ik heb hem een paar maand geleden ook live gezien met zijn band dus het was wel leuk om een aantal mensen te herkennen, alleen jammer dat Jan Decleir er bij ons niet bij was 
Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
Dat was wel bijzonder dat Jan Decleir bij dat speciale optreden van Raymond meedeed.
Vroeger ging ik wel vaker naar live optredens van Raymond.
Die had destijds een geweldig sterke band, met o.a. Jean Blaute als leadgitarist.
De eerste keer dat ik hen live aan 't werk zag was in Maastricht (in Fort Sint Pieter)
Bijna niemand kende hem daar toen nog, maar hij liet het zich niet aanmerken en ging er flink tegenaan.
Ik heb toen tijdens de pauze nog een glaasje met hem gedronken, en hij leek toch wel wat gedeprimeerd door de overgang van wereldberoemd in Vlaanderen (want dat was hij toen zeker al) en de lauwe ontvangst in Nederland.
Later is dat wel hevig veranderd, want toen ik hem enkele jaren nadien terug in Nederland zag optreden stond de zaal op z'n kop, haha.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Iemand toevallig 'Je zal het maar hebben' gezien van deze week?
Lisanne had complicaties bij haar geboorte (zuurstof tekort), is gedeeltelijk verlamd, heeft spasmen, is blind aan een oog, heeft borderline syndroom en psychoses. Ook is ze lesbisch (roept ze zelf heel vaak), hoort telkens stemmen in haar hoofd en heeft soms ook aanvallen van Tourette.
Je zal het inderdaad maar hebben.
Toch knap als je ziet hoe vrolijk dat meisje in het leven staat. Ook leuk om te zien hoe Valerio met haar omgaat. Leuke gozer.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
KRO-Uit de kast - Aflevering 1 KRO's Uit de kast: - Theo - uitdekast.kro.nl
Spannender dan dit wordt TV niet, ik zat met plaatsvervangend angstzweet te kijken! Wat een heerlijk programma, de publieke omroep heeft met dit, Boer Zoekt Vrouw en HelloGoodbye (helaas winterstop) mijn favoriete 3 programma's van het moment in handen.
I'm a sucker voor goedgemaakte emo-reality 
Martin Van K
-
- 9050 berichten
- 4553 stemmen
Vanavond begint één met het uitzenden van Bleak House, een BBC-miniserie. Iemand die hier ervaring mee heeft? De serie krijgt op imdb alvast positieve recensies: zie hier
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Gisteren genoten van een prachtige documentaire over de moeizame totstandkoming van het album Darkness on the Edge of Town van Bruce Springsteen op Canvas.
Anneniem
-
- 40 berichten
- 686 stemmen
Gisteren genoten van een prachtige documentaire over de moeizame totstandkoming van het album Darkness on the Edge of Town van Bruce Springsteen op Canvas.
ja die heb ik ook gezien, was tof!
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Dit werd me gestuurd via twitter. Ik kan hem jullie knapen niet onthouden!
Ik hou van punctuele meisjes 
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
EénVandaag 31-3:

"We geven Nederland terug aan de Nederlanders, beginnend op kantoor!"
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Net samen met mijn vriend dat nieuwe programma van Natasha Froger zitten kijken. Normaal hou ik niet van dat soort programma's, maar dit was echt heel mooi en ontroerend. Ook mijn vriend (die normaal altijd al lang op bed ligt op dit tijdstip) heeft het helemaal mee afgekeken.
Vond het een beetje lijken op dat Amerikaanse programma Extreme Home Make-over, maar dan geen compleet nieuw huis neerzetten voor mensen die het moeilijk hebben, maar gewoon de binnenkant verbouwen.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Is er iemand die 'Moordvrouwen' volgt? Heb onlangs een stukje gezien en het leek wel interessant, is het de moeite waard om te volgen?