- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Wegmisbruikers
Wegmisbruikers

clockwork72
-
- 2725 berichten
- 1494 stemmen
Wie kijkt er nog meer naar dit programma. Het is iedere vrijdag en Zaterdag (de herhaling) Te zien. Ik vindt het ene geweldig programma vooral als mensen te veelste hard rijden en daardoor hun rijbewijs moeten inleveren.

Chainsaw
-
- 8580 berichten
- 3339 stemmen
Een programma met toch zo'n jammerlijke oervervelende SBS- aankleding. Die presentator met zijn voice-over is het hoogtepunt. Om hen minst of geringst gooit hij er teksten als "extreem gevaarlijke capriolen" en "levensgevaarlijke situaties" eruit. Irritant mannetje. En als ie dan ook nog aardappelzak Koos Spe mag interviewen, dan heb je twee prachtige schapen bij elkaar.

Logico
-
- 80 berichten
- 0 stemmen
Koos Spee
Die gast raakt nogal opgewonden van de Wegenverkeerswet en masturbeert zich suf op het wetboek, wat een kneus...
André van der Toorn is net zo'n zak: word je aangehouden, ok dat is je eigen schuld en dan krijg je een boete, wat natuurlijk klote is, maar dan word je daarbij ook nog even mooi door het SBS6 team op de prent gezet, en als klap op de vuurpijl krijg je nog een trap na door Van der Toorn in een voice-over.

BlueVelvet
-
- 1316 berichten
- 785 stemmen
Meestal is het erg veel van hetzelfde, maar dit was wel opmerkelijk:
Ook hier is de voice-over wel heel erg belerend en overdreven.

jordybeukeboom
-
- 6785 berichten
- 2418 stemmen
Bij de Porsche >>> Spannend Politie krijgt veel kritiek, maar dit hebben ze toch wel erg professioneel gedaan. Chapeau!

clockwork72
-
- 2725 berichten
- 1494 stemmen
Deze zijn ook eruug grappig Geweldig programma

Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 815 stemmen
Ik speel ook graag wegmisbruikertje.

AHWA
-
- 16915 berichten
- 0 stemmen
Leuk om op de achtergrond op te zetten, maar die Andre moet z'n handen eens stil zien te houden.

Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Pfff, dat 15-jarige ettertje komt er makkelijk vanaf.

Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 815 stemmen
Pfff, dat 15-jarige ettertje komt er makkelijk vanaf.
Ja, bij ons thuis komt er al helemaal geen brommer binnen.

Dead01
-
- 1167 berichten
- 1702 stemmen
Vind het eens leuk om enkele er van te zien maar steekt wel rap tegen en de stem op de achtergrond is zoals eerder al gezegd vrij lastig na een tijdje.
Voor de rest leuk dat je eens ziet da ze toch mensen boetes geven tijdens het rijden, regels zijn er voor iedereen en kan er mij soms heel lastig in maken als er zo een "zotte " chauffeur weer voor mij hangt of achter mij.

U-96
-
- 11870 berichten
- 1758 stemmen
Rare jongens, die Turken.
(embed)
Typisch een Nederlands verschijnsel dit, ontkennen wat je gedaan hebt en tekeer gaan tegen politieagenten die gewoon op redelijke wijze hun werk doen.
Moest ie eens doen bij de Guardia Civil, dan zou hij meteen in de boeien geslagen worden.
Blijft hoe dan ook leuk entertainment dit.

V
-
- 8369 berichten
- 3246 stemmen
Ik vraag me af of die agent ook zo extreem kalm zou zijn als er geen camera op hem gericht is. Ik zou het wel weten.

Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 815 stemmen
Als het beter is in Turkije moet je maar daar blijven, dat ie dan daar met zijn S-Klasse gaat rijden.

U-96
-
- 11870 berichten
- 1758 stemmen
Wat een sufknuppel.
Verbaast me toch wel enorm dat de politie 'm laat gaan.

BlueJudaskiss
-
- 11287 berichten
- 4711 stemmen
Als het beter is in Turkije moet je maar daar blijven, dat ie dan daar met zijn S-Klasse gaat rijden.
Ik kan me niet meer herinneren dat ik me zo heb geërgerd en zo heb gelachen. "Ik heb hier niets, ik ga weg uit Nederland!" Beloof je dat?

Bottleneck
-
- 8161 berichten
- 2048 stemmen
Om bovenstaande fragmenten wil het programma wel eens leuk zijn. Voor de rest is het een irritant progrmma, vooral dat betweterige toontje van Koos Spee met z'n struikroversbende.

David Bowie
-
- 14 berichten
- 0 stemmen
De afleveringen over Marokkaanse drugsrunners in Maastricht zijn ook best leuk. Helemaal gek zijn die gasten.

Minotaures
-
- 7800 berichten
- 2243 stemmen
Ik blijf de motor achtervolgingen spannend vinden.
Motor op de vlucht - die ook nog is ontsnapt en zeker nooit opgepakt werd... en dan nog dat belachelijke opmerking van Kabouter André, snikkel

Minotaures
-
- 7800 berichten
- 2243 stemmen
Eerste aflevering waar een dodelijk ongeluk zich voordeed, denk ik. Het gaat om afl. 198 van afgelopen zondag (17-4). Het ongeluk gebeurde in Rijswijk waarbij een 29-jarige autodief om het leven kwam.

Minotaures
-
- 7800 berichten
- 2243 stemmen
Voor de liefhebbers die het via het net willen volgen: SBS 6 - Wegmisbruikers
Let wel op dat er per aflevering zo'n 4 - 6 korte reclames in zitten, wat érg en érg irritant zijn.

Minotaures
-
- 7800 berichten
- 2243 stemmen
Al meer dan een maand hebben ze geen nieuwe films toegevoegd. Erg jammer, want het is opzich wel een interessant programma.
Ben dus nu overgestapt naar 'Overtreders', ook erg interessant, want hier volg je zowel de politie als controleurs, handhavers en beveiligers. Je hebt dan een goed indruk met wat voor soort mensen die lui krijgen en hoe ze ermee omgaan.

Minotaures
-
- 7800 berichten
- 2243 stemmen
Het is zover; een nieuwe seizoen Wegmisbruikers. Ze hebben hun montage wat anders gedaan, met name bij de intro. Best wel mooi en strakker dan eerst. Ook een prima 1ste aflevering van 2012, met een groot brommercontrole en agressieve weggebruikers.
Nu maar weer volgen, elke zondag.

Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Ik kijk dit ook nog steeds elke week. Alleen die Koos Spee kan ik wel schieten (net zoals vele kijkers met mij waarschijnlijk).
Montage inderdaad iets anders (ook bijvoorbeeld het landkaartje), maar nog steeds vertrouwd. De spannende gitaarmuziek als het om een filmpje gaat met een motor is ook nog steeds aanwezig.

Minotaures
-
- 7800 berichten
- 2243 stemmen
Ik heb het idee dat Wegmisbruikers niet meer wordt gemaakt. Ik heb gehoord dat Overtreders een nieuwe vervanger wordt (nu al enkele afleveringen van beschikbaar). Het is ook beter, want je hebt geen Spee en kabouter Toorn.

Minotaures
-
- 7800 berichten
- 2243 stemmen
Aflevering 169 inmiddels en nog zenden ze fragmenten van 2 jaar geleden uit...

Minotaures
-
- 7800 berichten
- 2243 stemmen
Voordeel van een 'knappe meisje' zijn; beetje stom praten, lief kijken, flirtgedrag en er zal ongetwijfeld een paar agentjes zijn die hun gedachten om het bonnenboekje te pakken veranderen.
Ik vooroordeel niet vaak, maar was ik of een ander jongen (in de meeste gevallen dan) in zo'n situatie belandt, dan kan er een giro van de politie over 6 weken op de mat vallen.

tommykonijn
-
- 4823 berichten
- 2157 stemmen
Deze is erg bekend in Limburg :

Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Gister wou de politie iemand op cursus sturen (artikeltje 5), maar dit mocht uiteindelijk niet omdat die persoon binnenkort al een cursus moest volgen. Weer wat nieuws geleerd. Dus als je een artikel 5 wordt opgelegd mag je daarna eerst nog een paar weken/maanden als een idioot over de weg rijden. Ze kunnen je toch niet nog een keer op cursus sturen (maar wel boete geven uiteraard).