• 155.327 films
  • 9.292 series
  • 27.638 seizoenen
  • 604.160 acteurs
  • 345.934 gebruikers
  • 8.758.126 stemmen

The Ultimate Fighter

zoeken in:

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik durf zelfs vergelijkingen te maken met de feud tussen Ali en Frazier.

Niet doen.

Ataloona

• 734 berichten
  • 3829 stemmen

Lol

Alle respect voor Rousey en vrouwen MMA (ik voel overigens al een opmerking aankomen), maar bitch please, Ali en Frazier = whole different level. Nog totaal niet de anticipation als waar die twee toen op konden rekenen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Oei. Serieus in gaan op een hyperbool .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

De teams . Best. TUF. Ever. Holy Saint Mary, Sarah Moras bij Team Tate . Vuurwerk verzekerd. Wat gaat dit een geweldig seizoen worden. Magnifiek begin van het seizoen. Was voorheen Team Rousey maar neig nu net iets meer naar Tate. Mijn respect voor haar is enorm gegroeid en ook haar team is er nu naar. Wow. Ik ga het gewoon zeggen: ik ben Team Tate.

(afbeelding)

(afbeelding)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Treffend stuk over Miesha, en de Rousey feud. Begrijp haar ook echt volledig, en klopt ook wat ze zegt over Rousey. Wat een top wijf ook. Daarom is TUF ook zo goed, je ziet nu tochde "persoonlijke" zaken die de juiste nuances krijgen. TUF zal erg positief gaan werken voor Tate, en negatief voor Rousey, als het zo verder gaat althans.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat segment met Wootten ook. O, wat was dat slecht.

Wel erg zin in volgende week. Gelijk al getrakteerd op een geweldige bout, Pena vs Shayna Baeszler . Gaat nog veel Rousey vs Tate vuurwerk opleveren. Qua rivaliteit is er geen gelijkwaardig equivalent te vinden in MMA.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Julianna . Altijd heerlijk om dergelijke overschatting en gebrek aan respect jegens de tegenstander afgestraft te zien worden. Pijnlijk om te zien hoe Rousey door de mand valt, en hoe sterk Tate eruit komt. Ik heb er jaren naast gezeten wat betreft deze twee.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Team Tate . Erg solide winst weer voor Team Tate en had ook niet verwacht dat het een standup game zou gaan worden. Erg sterke uitvoering. Rousey valt nog meer door de mand (wat een kinderachtig mens eigenlijk, net als haar Armeense buddy) en Tate komt er maar weer eens heel sterk uit. Echt zoveel respect voor haar gekregen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Jammer van Roxy, maar duidelijk dat ze de eerste ronde teveel energie verbruikt heeft. Als een gek gaan submitten, beter je momenten maar uit te kiezen. Tweede ronde was duidelijk dat ze een punching bag gaan worden. Wel leuk voor de spanning verder, alleen jammer dat Roxy het slachtoffer is geworden. Toch iemand die je het gunt.

Edmond en Rondal aten zich weer van hun slechtste kant zien. Ben ook helemaal klaar met Rousey, en dat is een kampioen. Hoe slecht zij er uitkomt, zo goed doet Miesha het. Wel fijn.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En het is weer gelijk. Al had ik het wel zien aan komen maar nu weer een hele interessante bout waar ik geen flauw idee hebt hoe dat gaat eindigen. Tate die weer verliest, en wat kan zij groots verliezen. Wat een verschil met Rousey. Erg benieuwd als het straks weer een paar keer ontbrandt en hoe koel ze blijft.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Duke vs Pennington, o god, wat een gevecht was dat. Het visitekaartje voor vrouwen MMA, echt één van de meest geweldige brawls die ik ooit gezien heb. Echt twee geweldige performances. Gelukkig de Tate win en wat laten ze zich weer kennen. The table has turned, wat is Tate persoonlijk gegroeid zeg.

Materny

• 10187 berichten
  • 1026 stemmen

Hou ons op de hoogte!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dacht ik eindelijk een update die niet van mij komt en hoefi k geen one man show meer op te voeren, krijg je dit .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Josh vs Mike was wat underwhelming, mocht ook wel na de vorige bout. Josh bleek helaas - zoals verwacht - wel erg eendimensionaal. Eigenlijk wel goed dat ie verloren heeft, ondanks dat ie Team Tate is. Maar niet al te sterk gevecht.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Sarah Moras, as expected. Heerlijke W. Vicious ground and pound.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Fijne bout tussen Chris en Mike. Echt enorm impressive die 180 degree turn van Chris, BJJ at his finest. Benieuwd naar volgende week als het in het huis erg heated wordt. Niet gek as het trainen echt zo''n eenrichtingsverkeer is, maar dat hou je toch maar door de geschiedenis van Miesta en Pena heb je de schijn wel tegen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Pena v Moras was toch wel weer heerlijk. Vooral met hun geschiedenis maar Pena is toch wel erg indrukwekkend hoor. Snap ook niet zo waarom zen iet geliefd is, snap haar wel. En wat een vicious dominante bout van haar. Don't mess with La Furia.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Je verzint het niet, en weer geen fight. Hoe onprofessioneel kan je met een sport omgaan zeg. Echt het meest zielige stuk vreten dat ik in 18 seizoenen TUF gezien heb, ongelofelijk. Wat zei je ook alweer over Miesha, Ronda?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Pennington viel erg tegen Rakoczy, totaal geen schim van wat ze echt kan, en had een totale off-day. Verder wel erg solide van Rakoczy. Nu zaterdag de finale, erg veel zin in.

Miesha v Ronda stare down was geweldig, de intense oprechte haat van Ronda en Miesha die nu heel relaxed de knoppen van Ronda probeert in te drukken. Miesha's blowkiss .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Helemaal vergeten, perfecte TUF finale. Julianna en Chris de terechte winnaars, ook de enige die ook echt constant impressive waren. Team Tate FTW, ook 28 december.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3047 stemmen

Vanaf 21 maart weer op tv (Fox)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ja eindelijk de UFC rechten binnen.

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Ik spring maar gewoon in bij het laatste seizoen (21 alweer ). Alhoewel team Tate vs. Rousey van twee jaar geleden me ook wel aanspreekt zeg! Maakt het iets uit dat ik voorgaande seizoenen heb gemist (Naomi Watts)?

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Gewoon begonnen aan seizoen 18, Team Ronda vs. Team Tate. Lijkt me een prima binnenkomer, net wanneer de grote verandering (women fighters) wordt doorgevoerd. Begint lekker, zin in meer

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

[quote]danuz schreef:

Ik spring maar gewoon in bij het laatste seizoen (21 alweer ). Alhoewel team Tate vs. Rousey van twee jaar geleden me ook wel aanspreekt zeg! Maakt het iets uit dat ik voorgaande seizoenen heb gemist (Naomi Watts)?[/quote

Elk seizoen staat op zich dus dat maakt niet zo veel uit maar Rousey v Tate en Shamrock v Ortiz springen er wel uit omdat de feud 'echt' is.

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Ja, staat inderdaad prima opzichzelf, en de stand up (2 teams, elke aflevering 1 fight) is helder.

Jammergenoeg wel extreem op het soapelement (doet me aan elk andere real life programma denken, vooral aan die van MTV). Zou graag veel meer training (inhoud dus) zien.

Rousey is extreem bitchy zeg, krijg zowaar steeds meer respect voor Tate.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Rousey is als persoon ook wel van een voetstuk gevallen door The Ultimate Fighter. Vervelend mens.

Ja, dat is wel het probleem, maar in mijn herinnering was dat in de eerdere seizoenen wel beter uitgebalanceerd, en minder soap elementen vanuit het huis. Op een gegeven moment keek ik ook alleen de fights, daar kijk ik voor.

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Seizoen 18 gister afgerond, en afgezien van de wat tegenvallende finale (live shows zijn zo anders van toon dat het mij een beetje als een anti-climax aanvoelde), vond ik het fantastisch. Uiteindelijk ben ik misschien nog wel het meest onder de indruk van Julianna Pena's agressieve aanvallen. Maar de jiu jitsu van Holdsworth was ook niet mis.

En even over Rousey's optreden dit seizoen. Ik ben nogsteeds een groot bewonderaar, en vond haar houding uiteindelijk helemaal niet zo vervelend. Tate was wel érg aan het pushen met haar "naieve" grapjes - die eigenlijk ook super passief-agressief waren. Rousey is uiteindelijk zo indrukwekkend (in- en buiten de octagon) dat ik met gemak een groot fan blijf.

Nu net begonnen aan seizoen 20: all girls. Zitten nu al wat pareltjes tussen (Calderwood bijvoorbeeld vind ik al een tijdje tof, dus leuk om haar hier terug te zien), en het is ook wel héél fijn om naar te kijken zeg! Dat beloofd veel goeds

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts, jij seizoen 20 gezien?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Yep. Ik kijk altijd live.

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Aha that's how you roll

Tof seizoen vind ik.

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Ouch, mijn twee favorieten - Aisling (SBG for the win) en JoJo eruit in de kwartfinale. Was fan van Carla Esparza, maar die viel een beetje van der voetstuk in die bitchaflevering over Randa Markos. Geef mij maar de toned down stijl van JoJo Calderwood. Geen gezeik, vooral veel concentratie: Heldin.

Nu maar rooten voor Rose Namajunas en Jessica Penne dan denk ik..

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.