• 12.309 nieuwsartikelen
  • 166.174 films
  • 10.734 series
  • 30.943 seizoenen
  • 623.942 acteurs
  • 195.101 gebruikers
  • 9.110.654 stemmen

The Commish

zoeken in:

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

wat vinden julie van 'the commish' politieserie met michael chiklis

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3651 stemmen

kan dat wat harder.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

roda mogen we je op de [b]-tags wijzen? kun je nog iets harder mee schreeuwen

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

wat zijn b-tags

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

LOL

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

ik ben geen computerfreak dus aub geen rare

woorden als b-tags gooien.ik gok dat het waarschijnlijk de hoofdletters zijn.dus ik heb het veranderd.nu terug naar de vraag wat

vinden jullie van the commish?

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

ik geloof dat men nog nooit van the commish

gehoord heeft.

the commish is al 2jaar van het scherm dat wel,maar was toen toch zeer populair.

werd zondag s avonds om een uur of 11 uitgezonden op sbs6. er keken toen tussen de

300.ooo en 450.ooo mensen naar en dat is heel veel voor dat tijdstip.

the commish gaat over een politiecommisaris

in een kleine stadje.die naast de misdaad ook de problemen in zijn gezin moest oplossen.goede cast en vele bekende gastrollen van bv. telly savallas en rod steiger.serie werd gemaakt door stephen j cannel bekend van the a-team en 21 jump street.

IamBernie

• 672 berichten
  • 1641 stemmen

Jordy schreef:

roda mogen we je op de [b]-tags wijzen? kun je nog iets harder mee schreeuwen

Ik heb op tv trouwens nog een paar goede oefeningen gezien. Was een Heineken reclame geloof ik. Wie weet welke ik bedoel ?

En over THE COMMISH: nee nog nooit van gehoord zelfs, sorry :/

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

zijn er fans van deze serie actief op deze site?

Vyvre

• 422 berichten
  • 185 stemmen

Ik ben maar wat blij dat ik the commish nooit gezien heb. Heb van verschillende fans gehoord dat je nadat je Chiklis als homofiele agent hebt gezien, je the shield in een heel ander licht ziet.

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

pardon?chiklis homofiel in the commish hoe kom je daar bij?

in the commish was hij gelukkig getrouwd met theresa saldana en had 2 kinderen.

zijn rol was precies het tegenovergestelde van in the shield,in the commish deed hij vrijwel alles volgens de regels,tot zijn zoon werd gekidnapt toen sloegen bij hem ook de stoppen door,niet op zo'n extreme manier als in the shield dat wel.

the commish is tegenover the shield inderdaad erg soft,je kunt hem ook meer als een politiefamilie serie zien.

maar het was is inderdaad erg vreemd om michael chiklis in the shield te zien,nadat

the commish afgelopen was.

ik was/ben waarschijnlijk de grootste fan van the commish,ik heb alle afleveringen op video opgenomen+de 3 films.verzamel alle foto's van de serie enz.

lees ook maar enkele reacties op imdb over the commish,die mensen daar zijn ook zeer enthousiast over de serie.

Vyvre

• 422 berichten
  • 185 stemmen

Hmm dan was mijn informatie niet correct, waarvoor mijn excuses.

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

gisteren nog eens 4 afleveringen gekeken.

blijft een geweldige serie.

vooral de 3 afleveringen met telly savalas,

waarin hij een maffiabaas speelt die in de stad van commisaris scali gaat wonen,wat er op volgt is diamanten smokkel en moorden in de stad.

de verhalen waren altijd geweldig in deze serie en origineel met verassende plotwendingen.en ook nog een geweldige cast en bekende gastrollen.

dit is en blijft mijn favoriete serie ooit,denk niet dat ooit een serie het nivo van deze briljante serie weet te benaderen,zelfs the shield niet.

mocht the commish ooit nog eens herhaald worden,raad ik jullie zeker aan om er eens naar te kijken.

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

ik vond de serie een hoog `EO-gehalte´ hebben. De thuissituatie vond ik te klef.

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

de thuissituatie was echt een voorbeeld van 'the american dream'

ik vond het wel leuk,de betrokkenheid bij de personages was groot,en de serie had ontzettend veel diepgang,en de chemie tussen de gehele cast was perfect.

maar dat gezin had ook vanalles meegermaakt zoals rachel die bedreigt en bijna verkracht wordt ,te horen krijgt dat ze mischien kanker heeft, en dat haar man (tony) en zoon(david) ontvoerd waren.

dat is dus de gezinssituatie.

petey het kan zijn dat je seizoen 1 bedoelt,die vond ik slecht en is een wereld van verschil met seizoen 3,4,5.

seizoen 1 was een comedy serie daarna werd de serie serieuzer dus beter ,veel beter.

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

vraagje aan de moderators, ik heb de 3 tv-films van 'The Commish' toegevoegd,zijn ze goed gelukt?

zoniet, wat is er fout gegaan?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ze staan nog in de wachtrij, ze zullen binnenkort waarschijnlijk wel beoordeeld worden. Als er iets niet goed is word je er via een prive bericht van op de hoogte gesteld.

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

'The Commish' blijkt de favoriete serie van oud-president Bill Clinton te zijn.:D

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

(afbeelding)

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

(afbeelding)

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

eindelijk ! The Commish Season 1 komt uit op DVD in November, regio 1 dat wel, maar toch

http://www.boxsetbliss.com/new...

Diesel

• 9412 berichten
  • 0 stemmen

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

seizoen 2 is ook inmiddels uitgebracht in de Verenigde Staten, nu nog hier in Nederland !

Vamperia

• 141 berichten
  • 107 stemmen

Ik heb zo'n vermoeden dat roda fan is van the Commish....

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.