menu

Overig / Televisie / Phineas & Ferb

zoeken in:
Kijkt iemand dit? In de Nederlandse versie uitgezonden op jetix. Ik kijk het zelf altijd wel, ik lig dan in een deuk om die droge humor. Er zijn 2 DVD's van uitgebracht, maar volgens mij is er geen van beiden in Nederland te koop.

Verschrikkelijke serie. Jetix is weer wanhopig bezig.

Verschrikkelijk? Verschrikkelijk geweldig!
Zo droog, leuke personages en leuke liedjes.
Altijd hetzelfde, maar toch weer anders. Vind het een van de beste kinderprogramma's die huidig nog op tv zijn.

Daar moet ik even op terug komen. Heel erg is het niet maar ik snap niet waarom het zo geweldig bevonden word. Het is gewoon een zwaar standaard Jetix programma..

Het is geweldig voor kinderen. En tuurlijk , er zitten wel leuke en grappige dingen tussen.

Wel grappig.. Phineas wordt door iemand uit mijn klas ingesproken.

haha leuke serie

kan altijd lachen om de dingen die er altijd in terugkomen

hey Phineas, Wat dooooooeeeeee je?

echt geniaal

Leuk voor kleine kinderen maar ik vind er niks aan

Ik vind het leuk.

Deze serie is niet van yetix yetix zendt het gewoon uit het is eigenlijk gemaakt door Disney Channel zie je altijd op het einde van zo een aflevering.

Jetix was van disney. Nu heeft dat ook DisneyXD en wordt het op beide uitgezonden (DisneyXD en Disney Channel).

Was er eerst fan van maar nu boeit de serie me niet merr

sjano1244
een hele leuke serie.

zeer droge humor en die liedjes zijn ook erg lachen. Het is in ieder geval de enige serie die me echt boeit op Disney XD

606

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://www.episodeguide.us/episodeimages/phineas-and-ferb.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Een van mijn oppaskinderen is hier helemaal gek van, dat moet ze tussen de middag altijd kijken. Ik zelf snap niet zo goed waarom, verschrikkelijk lelijke animatie, en de verhalen die erin voorkomen slaan ook vaak nergens op. Humor is soms wel leuk maar dat is het dan ook wel. Ach ja als de kids het maar leuk vinden, is het prima. Ik kijk wel altijd mee met Zack & Cody

606

Dat vind ik ook grappig, erg he

Ondanks mijn 32 jaar haha vindt ik het nog steeds een leuke serie, met heerlijke flauwe humor. Vannochtend ook de kerstspecial gekeken van ze en ook die was weer zeer geslaagd. En de echt standaard dingetjes blijven leuk die elke keer weer terug komen zoals bijvoorbeeld "Wat Doeeeeeeeeeeee je" je begrijpt wel wat ik bedoel

Zonder ooit een aflevering gezien te hebben had ik nooit gedacht dat dit een succes zou worden. Nou heb ik er toch wel een paar gezien en snap ik de populariteit (die nog steeds met de dag groeit, gezien er een bioscoopfilm van komt) ook wel. Om de droge 'Spongebob' achtige humor kan ik wel lachen, ook al zal het die kwaliteit nooit halen.

Pak hier soms vlagen van mee, erg flauw maar best geestig. Denk dat ik het een kans ga geven. Er zit een vogelbekdier in die Perry heet. Dat is toch mooi.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:57 uur

geplaatst: vandaag om 11:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.