menu

Overig / Televisie / Flight of the Conchords

zoeken in:
Kent iemand dit? Hilarisch HBO show over twee Nieuw-Zeelanders in New York die proberen hun band van de grond te krijgen. Heeft vorig jaar een seizoen gelopen (12 afleveringen), maar er staan nieuwe episodes gepland voor 2009. Liefhebbers van droge humor, gaat dat zien!

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://img.photobucket.com/albums/v107/chrisffh/flightconchords.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

ja dat is écht een te gekke serie!!!

Via via wel eens op de hoogte gesteld van hun prank-liedjes Aardig wel, maar ik was er na die paar scenes niet direct kapot van. Ben daarom ook maar nooit begonnen aan hele afleveringen.

danuz schreef:
Via via wel eens op de hoogte gesteld van hun prank-liedjes .

ze prefereren de term 'novelty music'
tweede seizoen (inmiddels alweer afgelopen - slechts 10 afleveringen) was even leuk als het eerste!

Van Nunen
Die gasten lijken op die van The It Crowd...

Geniaal programma

Mijn leerkracht Engels liet het nummer Jenny zien tijdens de les, was hilarisch! Wil ik wel eens meer van zien.

I'm the Hiphoppotamus / my rhymes are bottomless

Hilarische serie dit met geniale liedjes. Ik zag er toevallig een aflevering van in een hotelkamer in Parijs. Het sprak me meteen aan ook al begreep ik er geen zak van (want gedubd). Ik herkende Jemaine Clement van Eagle vs Shark en door de wondere wereld van de internets kwam er al snel achter hoe deze serie heette.

Jammer genoeg zijn er maar twee seizoenen van. Zeker gecanceld door tegenvallende kijkcijfers?

Aah, ik wist helemaal niet dat dit een serie was. Ken Flight of the Conchords van het geniale nummer I'm not crying

Die zag ik ook nog voorbij komen . De andere liedjes zijn minstens zo geniaal, als je tenminste van dit soort droogkloterige humor houdt. Maar een kijktip dus voor jou lijkt me.

BoordAppel schreef:
Zeker gecanceld door tegenvallende kijkcijfers?

Volgens mij hadden de twee er zelf geen zin meer in, meen te herinneren dat HBO het duo had aangeboden om door te gaan met een derde seizoen.

BoordAppel schreef:
Die zag ik ook nog voorbij komen . De andere liedjes zijn minstens zo geniaal, als je tenminste van dit soort droogkloterige humor houdt. Maar een kijktip dus voor jou lijkt me.

Gaat op de lijst!

Bij het 2e seizoen merkte je ook wel dat de verhalen en grappen bijna op waren. Vooral het gedoe met meisjes viel in herhaling. Verder een geweldige serie, het eerste seizoen is werkelijk briljant.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:27 uur

geplaatst: vandaag om 04:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.