menu

Overig / Televisie / Law & Order: S.V.U.

zoeken in:
Wat vinden jullie van Law & Order: S.V.U.? Wat mij betreft een van de betere politieserie's op de nederlandse tv. Interessante verhaallijnen en gode acteurs. Bovendien een stuk minder saai dan de reguliere Law & Order (hoewel deze in de loop der jaren ook wel beter zijn geworden).

Ik volg alle drie de law&order series (daarnaast heb ik ook trial by jury gevolgd). Ik vond de eerste 4 seizoenen van Criminal Intent wel gaaf vooral door detective Bobby Goran (vincent d'onofrio) en in het huidige seizoen (7) komt hij ook weer op zijn oude niveau.

SVU vind ik ook wel goed en de orginele law en order is afwisselend, vorig seizoen was het een beetje teveel rip from the headlines waardoor de verhalen niet zo interessant waren. Maar dit seizoen is wel weer gewoon goed.

geronimo
Ik volg eigenlijk alleen SVU en kijk de andere L&O's alleen als ik 't toevallig tegenkom met zappen.
Vind 't heerlijk om veel acteurs en actrices uit Oz waar ze meestal de gevangenen/criminelen speelden hier tegen te komen als politiemensen.

Goed nieuws voor de Law&Order CI liefhebbers:

Jeff Goldblum joins Law and Order: CI; Noth out

Hot off the news that NBC ordered sixteen new episodes of the show, Law and Order: CI has added Jeff Goldblum to the cast. And that means Chris Noth is out.

Goldblum will share lead duties with Vincent D'Onofrio on the USA Network show (new episodes air Sunday nights), and I'm not sure which actor is going to out-act the other. Both Goldblum and D'Onofrio are both well known for their rather quirky and/or intense acting styles. D'Onofrio does intense and explosive well, while Goldblum does strange and quiet well. No word on why Noth left.

This is really good news (that Goldblum is joining the show, not that Noth is leaving). I thought it was too bad that Goldblum's last TV project, Raines, got cancelled by NBC only after a handful of episodes. It was actually an entertaining addition to the TV detective genre. No word yet on what character Goldblum will play, but wouldn't it be all kinds of awesome if he reprised as role as Raines for the show (without the seeing of dead people bit)?

Als ik het tegenkom met zappen kijk ik de episode, altijd wel leuk.
Maar ik plan het nooit in eigenlijk.

I love it! Zeker mij favoriete serie

Top serie kijk het vaak met me vader als er even geen flm is, alle siezoenen zijn goed trouwens en ook vaak bekende acteurs wat erg leuk is.
En je hoeft alleen maar het tv savonds aan te zetten en er komt er wel 1 vooral op 13th street heel vaak.

puckb96
Sinds Flikken Maastricht er is staan al mijn Law & Order's op de tweede rank.

Heerlijke serie. Na Criminal Minds misschien wel mijn favoriet in dit genre. Inmiddels bijna klaar met seizoen 2 en ik ben van plan alle seizoenen te kijken. Onderwerpen zijn interessant, de personages zijn geweldig (Munch en Ice-T vooral) en tot nu toe maar weinig 'mindere' afleveringen er tussen gehad.

Erg leuk ook om telkens acteurs/actrices te zien uit andere series, die toen nog veel jonger waren. Zo heb ik al iemand uit Modern Family gezien en uit Desperate Housewives.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:58 uur

geplaatst: vandaag om 15:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.