menu

Overig / Televisie / 8 Simple Rules

zoeken in:
Heb het nu een paar keer gezien en vind het erg leuk...

Goto
Poeh

Laat me raden je vind het niets...

Nou, het is eerder een nogal nietszeggend bericht. Ik weet bv. nog geen eens waarover je het nu eigenlijk precies hebt. Niet dat het mij gelijk interesseert maar je zou wat over het concept kunnen vertellen, kunnen uitweidden over waarom dit programma/spel/etc.? jou nou zo aanspreekt.

Ja normaal gesproken doe ik dat ook wel, maar nu kan ik alleen maar dit zeggen, meer dan gewoon erg leuk vind ik het niet en aangezien ik er niet veel van gezien heb kan ik ook niets anders zeggen vandaar, snap je ??

Waarom begin je er dan in vredesnaam over?? Wat maxcomthrilla al zei: het is een erg nietszeggend bericht waar weinig op te zeggen valt!

Het is toch gewoon een algemeen topic dat gewijd is aan de serie en niet aan niethie's bericht?

OT: In de tijd dat het op Net5 te zien was vond ik het zeer vermakelijk, maar nu is het nog slechts luchtig entertainment. Het moraal ligt er constant te dik op, maar dat blondje is nog wel heerlijk hilarisch "My Super Sweet Sixteen-achtig" fout.

matthijs_013 schreef:
Het is toch gewoon een algemeen topic dat gewijd is aan de serie en niet aan niethie's bericht?
Blij dat tenminste iemand het snapt...

hier nog één die het wel vat

best leuke serie, ik heb het nog niet veel gezien, niet iets wat ik moet zien elke dag, maar als het erop is, kijk ik wel even. dat domme blondje is natuurlijk wel heerlijk overdreven fout

brymj schreef:
hier nog één die het wel vat

best leuke serie, ik heb het nog niet veel gezien, niet iets wat ik moet zien elke dag, maar als het erop is, kijk ik wel even. dat domme blondje is natuurlijk wel heerlijk overdreven fout
Dta blondje is inderdaad heerlijk droog

Dat blondje is de enige reden dat ik erna kijk
En de andere reden is dat ik vaak geen zin heb om te gaan slapen als Becker is afgelopen

Sinds mijn laatste bericht ben ik het wel meer gaan waarderen. Het moraal ligt er nog steeds te dicht op, maar af en toe kan het ook onverwachts erg brutaal zijn. Serieuze onderwerpen gaan ze niet uit de weg, dat is ook knap. Een van de betere (en meer gewaagde) familiesitcoms. Niet zo extreem als Married with Children, maar het is ook zeker geen Cosby Show.

Volg het nu voor het eerst een lange periode achter elkaar, erg fijne serie die soms best scherp uit de hoek kan komen maar vooral erg fijn wegkijkt, lekkere tijd ook waarop het nu word uitgezonden . Vooral erg herkenbaar allemaal, maakt het toch specialer dan andere sitcoms, voor mij.

Maar volgens mij was gister alweer de laatste, redelijk droevig hoe het eindigt wat jammer is, hopen op een leuke serie om het gat op te vullen dan maar.

Las gister dat John Ritter echt stierf, en daarom dus zo'n plotselinge dood in de serie. Vandaar ook dat er zo goed (emotioneel) geacteerd werd een aantal aflevering rondom dat. Zelf vind ik niet dat de serie hieronder te lijden heeft, het is misschien wat minder scherp en meer op de flauwe toer nu (vind ik niet erg), maar de thematiek is nog steeds interessant en David Spade vind ik sowieso wel een grappige acteur die het gat kwam opvullen .

Volgt iemand het eigenlijk nu? Of heeft iedereen het al gezien en slaan ze het nu over..

Ik kijk het heel soms, maar meestal komt het te laat. Vind het af en toe wel grappig, maar ik ken zeker betere programma's. Maar volgen doe ik het niet echt nee.

Ik volg het nog steeds en dit is nog altijd de voornaamste reden.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=WCo3Dq03_Ts

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

AHWA
Al moet je dan ook gauw maar eens The Big Bang Theory kijken

Gast
geplaatst: vandaag om 07:21 uur

geplaatst: vandaag om 07:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.