• 13.456 nieuwsartikelen
  • 170.815 films
  • 11.285 series
  • 32.138 seizoenen
  • 632.875 acteurs
  • 196.716 gebruikers
  • 9.201.226 stemmen

Journeys with George

zoeken in:

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

(Bij gebrek aan een betere plek om dit neer te zetten)

Vanavond op NL3 bij Dokwerk komt de docu "Journeys with George" (onlangs nog te zien op het IDFA): een reisverslag van de presidentscampagne van George Bush, waar de aandacht veel meer uit gaat naar Bush als persoon dan naar zijn politieke standpunten. Lijkt me interessant.

narva77 (crew films)

• 12630 berichten
  • 6502 stemmen

Bush als persoon? Bestaat dat dan?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Yak schreef:

(Bij gebrek aan een betere plek om dit neer te zetten)

het forum werkt niet?

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Jordy schreef:

het forum werkt niet?

Jawel hoor, maar om voor één documentairetje nou een heel nieuw topic te starten wat gaat stranden op twee, drie posts vind ik een beetje overdreven.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

doe de volgende keer toch maar svp

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Jordy schreef:

doe de volgende keer toch maar svp

Ok, maar vind je niet dat de forums nu echt een behoorlijk rommeltje aan het worden zijn?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Nee waarom, omdat ze gevuld raken?? Daar heb je toch geen last van? Er moet alleen nog een zoekmogelijkheid komen

Het plaatsen van berichten bij films die niets met die film te maken hebben... dat versta ik onder een rommeltje. Denkt over een paar maanden iemand "laat ik eens kijken wat ze op MM over die 9-11 film vonden" en dan staat daar een hele discussie over een tv-programma over George Bush...

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Jordy schreef:

Nee waarom, omdat ze gevuld raken?? Daar heb je toch geen last van? Er moet alleen nog een zoekmogelijkheid komen

Het plaatsen van berichten bij films die niets met die film te maken hebben... dat versta ik onder een rommeltje. Denkt over een paar maanden iemand "laat ik eens kijken wat ze op MM over die 9-11 film vonden" en dan staat daar een hele discussie over een tv-programma over George Bush...

Ok, we beginnen nu ook bij dit onderwerp weer offtopic te raken

Wat je zei over het posten van berichten die niet bij een film horen, klopt natuurlijk. Zal 't voortaan niet meer doen. Maar wat ik bedoel met 'rommeltje' is dat je bij de forums zo'n bulk aan verschillende soorten berichten hebt, dat ik geen idee meer heb waar ik een korte aankondiging over iets wat me de moeite waard lijkt kan posten. Het liefst zou ik zoiets in forum > tv > documentaires > journeys with george terugzien - er zit te weinig dwang achter om je berichten gestructureerd te posten.

Een goede zoekfunctie zou het een heel stuk verbeteren, dat geef ik overigens gelijk toe.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

om "tv" (en andere categoriën) verder op te delen vind ik met het huidige forumgebruik nog niet nodig. Hij had dus gewoon in tv gekund...

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Heb deze gister gezien en vond m zeer interessant.

Echt alles, maar dan ook alles in de campagne (op de blunders van George na dan!) is van tevoren vastgesteld.

Vooral de spandoeken vond ik in dat opzicht geweldig. Mensen maken die thuis niet maar krijgen ze gewoon uitgereikt van de stapel.

En iedereen kunstmatig meelachen als George een "grap" vertelt.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Mooie docu. Interessant om achter de schermen van een presidentscampagne te kijken, van het moment dat 'Dubya' nog een lulletje rozenwater in de marge is, tot het moment dat hij als president wordt beëdigd. En inderdaad: sommige details, zoals de op voorhand in elkaar gekliederde spandoeken ("Hunters vote Bush!!") of de constant meereizende pers-colonne, waren echt te bizar voor woorden.

Daarnaast vond ik het ook mooi gefilmd, goed gemonteerd en vond ik dat er een perfecte balans was gevonden tussen humoristische situaties (Bush die uitlegt hoe een echte Texaan zich hoort te kleden, bijvoorbeeld) en dingen die je aan het denken zetten voor wat betreft het Amerikaanse systeem - daarmee in het achterhoofd houdend dat dit de enige wereldmacht is die nog bestaat, en het belachelijke circus waarmee die maatschappij is ingericht.

narva77 (crew films)

• 12630 berichten
  • 6502 stemmen

Documentaire niet meer gezien, maar wel een interessant artikel gelezen in de vara-gids van afgelopen week. De maakster, Alexandra Pelosi heeft tijdens het IDFA in A'dam haar Nederlandse vriend leren kennen. Verder een boeiend interview.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.