• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.926 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.977 gebruikers
  • 9.370.487 stemmen

Two and a Half Men

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

HarmJanStegenga schreef:

[Bertha verdiend ook een standbeeld, wat een geweldig mens zeg.

Heb ik ook vaak om moeten lachen, kan heerlijk venijnig uit de hoek komen.

@ A&L: Deze is zeker aan te raden maar ook Big Bang Theory is een geniale sitcom. Als je beschikt over een credit card zal ik BBT of deze gewoon bestellen bij Play.com. Eerste 4 seizoenen van TAAHM kosten daar 13 euro (met Nederlandse subs).

Twintig euro toch bij de MM? Hier wel althans. Valt toch nog redelijk mee?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ja, bij de MM zeker ruim 20 euri per seizoen.

Ik moet nog een paar afleveringen van The Office en dan ben ik alweer serie vrij...

Ik zat ook te denken aan The king of Queens maar die heeft al een pak seizoenen en dus is heel zon serie nog prijziger...

Two and a half man leek me al een tijdje erg interessant. Ik shop trouwens eigenlijk nauwelijks via internet dus dat wordt toch in de winkel wat zoeken

Respekked

• 6286 berichten
  • 1228 stemmen

HarmJanStegenga schreef:

Leuk. Die aflevering met Megan Fox is geweldig inderdaad. Njah, eigenlijk (bijna) elke aflevering wel.

(quote)
Ja, de eerste twee seizoenen zijn nog wat braaf, maar in seizoen 3 en vooral 4 kan je merken dat ze wel wat verder gaan. Ben nu zelf met seizoen 4 bezig. Omdat Jake steeds ouder wordt leggen ze volgens mij de lat ook steeds wat hoger wat de seks, drank, etc. etc. grapjes betreft.

Charlie blijft mij grote held op het moment, heerlijk figuur.

Ben het met je eens. Het wordt nog beter in seizoen 5 en 6.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Goed, goed, ik geef het toe. Two And A Half Men is ook erg leuk. Ik ben net begonnen aan seizoen 1, heb 6 seizoen op stapel liggen, dus dat wordt een grote inhaalslag maken.

De kracht zit hem net als bij The Big Bang Theory in de dialogen. De plotlijnen en verhaaltjes zijn verwaarloosbaar en slechts een opzet voor de komische oneliners. Leuk om Melanie Lynskey uit Heavenly Creatures hier voorbij te zien komen. Prachtige vrouw geworden. Heb nu 4 afleveringen gezien, en ik hoor dat Megan Fox nog voorbij komt. Ja, dan moet ik wel blijven kijken.

Als liefhebber van spitsvondige dialogen is Charlie Sheen natuurlijk geweldig om te zien. Speelt in feite een mix van zichzelf en Topper Harley

Ik blijf kijken.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1228 stemmen

O, O, O, O, Ohshikuru ... Net een aflevering van seizoen 2 gezien die ik nog niet kende. Charly moet een liedje schrijven voor een Japanse Manga, over een Demoon/Ninja genaamd Oshikuru. Dat liedje

BlueVelvet

• 1316 berichten
  • 785 stemmen

Respekked

• 6286 berichten
  • 1228 stemmen

Haha, uur later moet ik er nog steeds om lachen.

Logico

• 80 berichten
  • 0 stemmen

De beste nog lopende sitcom van het moment.

Omdat verhaallijnen te verwaarlozen zijn moeten sitcoms het vooral hebben van de karakters. Two and a half men slaagt met vlag en wimpel erin om van elk personage iets unieks en hilarisch te maken. 10 seizoenen van dit moet makkelijk te halen zijn.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Naomi Watts schreef:

Veel episodes zijn gewoon erg leuk maar af en toe heb je dan een episode die er echt bovenuit steekt. Mijn favoriet tot nu toe heb ik net gezien; Camel Filters and Pheremones was werkelijk hilarisch. Megan Fox . Ik had het die episode net zo zwaar als Charlie & Alan.

Die raam zeem scene . Zo hot en fout dat het héél leuk wordt. Ongelofelijk dat haar big break pas drie jaar later kwam.

Net gezien deze. Ik vond haar er wel iets te ordinair uitzien. Veel te veel make-up. Weet dat het bij haar personage hoorde, maar toch.

Make like hockey players and get the puck out of here is wel briljant.

gebruiker_56935

• 433 berichten
  • 0 stemmen

Zeer leuke serie. Samen met Scrubs en King of Queens toch wel de leukste van dit moment.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1228 stemmen

Van dit moment? Beide zijn al afgelopen, KOQ al in 2007.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Scrubs nog niet, toch?

Respekked

• 6286 berichten
  • 1228 stemmen

Naja de originele Scrubs is afgelopen. Ik geloof (imdb) dat er een soort spin-off komt, Scrubs: Interns. Met daarin de hoofdrol voor de Interns uit seizoen 8.

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Grappig dat de twee 'broers' al samen te zien waren in Hot Shots.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

AHWA schreef:

Net gezien deze. Ik vond haar er wel iets te ordinair uitzien. Veel te veel make-up. Weet dat het bij haar personage hoorde, maar toch.

Mwah, dat is gewoon Megan Fox, had weinig met deze rol te maken. Zo zie ik vrouwen graag, ook fijn dat er eens een actrice is die schijt heeft aan al die anti ordinaire vrouwen kritieken. Heeft ze ook al eens vol venijn aangegeven in het nu al legendarische interview die ze gaf aan Kurt Loder .

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Respekked schreef:

Haha, uur later moet ik er nog steeds om lachen.

Ik was een beetje underwhelmed. Verwachtte een hilarische versie in de end tag, maar die kwam niet. Hmm...

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Die aflevering met die gothic satanist uit Seizoen 3 .

Weergaloze aflevering en beste gebruik van de moeder tot nu toe.

Schitterend. Serie gaat steeds verder en wordt steeds gedurfder.

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4893 stemmen

.

Ben inmiddels al bij seizoen 6, geniet elke aflevering weer. Charlie heeft zich inmiddels opgewerkt tot één van mijn favoriete personages ooit.

Logico

• 80 berichten
  • 0 stemmen

Seizoen 2 ep. 23, ''Squab, Squab, Squab, Squab, Squab'', is tot nu toe de beste aflevering (stukje ervan)

eppo349

• 874 berichten
  • 4063 stemmen

Heb alle 6 seizoenen op dvd. Geweldig, zonder reclame duren de afleveringen rond de 20 minuten, perfect om even te ontspannen.

Geniale afzeik humor van de bovenste plank en niet te vergeten.. mooie vrouwen.

Spartaan1986

• 3612 berichten
  • 2167 stemmen

Dit is de Amerikaanse Blackadder. Al 6 seizoenen lang afzeikhumor. Heerlijk

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Seizoen 3 eindigde matig en 4 begon matig. Die hele verhaallijn met Kandi en Mia is totaal niet boeiend. Gelukkig wist Jake een aflevering nog te redden met een geweldige mop over waar vrouwen met 1 been werken. Ben benieuwd of seizoen 4 beter wordt dan 3. Hoop het wel. 1 en 2 zijn nog steeds de leukste.

kos

• 46687 berichten
  • 8844 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Dit is de Amerikaanse Blackadder. Al 6 seizoenen lang afzeikhumor. Heerlijk

Lol, Mag nog niet eens in de schaduw staan van Blackadder. Zie de vergelijking ook totaal niet.

Spartaan1986

• 3612 berichten
  • 2167 stemmen

kos schreef:

(quote)

Lol, Mag nog niet eens in de schaduw staan van Blackadder. Zie de vergelijking ook totaal niet.

Het is allebei afzeikhumor dat is de vergelijking. Voor de rest lijkt het totaal niet op elkaar. Maar jij bent niet zo gecharmeerd van Two and a Half man mister NEC/Feyenoord?

kos

• 46687 berichten
  • 8844 stemmen

Two and a Half Men is vooral makkelijke humor voor de gebruikelijke Veronica-doelgroep. Misschien niet heel slecht maar te voorspelbaar en cliché en er echt om lachen kan ik niet.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Voorspelbare humor misschien, maar dialoogtechnisch van zeer hoog niveau. Veel grapjes gaan de Veronica-kijker over het hoofd.

kos

• 46687 berichten
  • 8844 stemmen

.... geloof er niks van.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Toch maar eens kijk dan

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4893 stemmen

Heb alle seizoenen er al een tijdje op zitten, dus ben inmiddels gewoon vrolijk opnieuw begonnen. Zit nu weer in het eerste seizoen en die is toch wel geweldig. Ik wacht met smart op het nieuwste seizoen. Tot die tijd kan ik alle seizoenen mooi even opnieuw kijken.

eppo349

• 874 berichten
  • 4063 stemmen

Het zevende seizoen is weer begonnen en het was weer als vanouds.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.