- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Two and a Half Men
Two and a Half Men
all4all
-
- 28 berichten
- 12 stemmen
Wie kijkt deze ook?
Ik vind dat weer eens een leuke serie na het reeds herhaalde married with children.
Ook de 70's show op comedy channel is erg leuk naar mijn smaak.
Beide series zitten bomvol one liners, maar ook opgezette grappen en dialoogjes waarvan de punch later volgt.
Niet te vergeten de NIET irritante runing gags soms in een aflevering, ja echt een leuke serie weer eens om te volgen.
De acteurs, van het jochie, tot de moeder, de 2 broers om wie het gaat, de 'domme' vriendinnetjes van de broers, allemaal top notch i.m.o.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Wel leuk om eens te zien, maar ik volg het niet...
all4all
-
- 28 berichten
- 12 stemmen
Wel leuk om eens te zien, maar ik volg het niet...
Ik had hetzelfde een hele tijd terug toen ik het incidenteel zag tijdens zappen.
Echter toen het opnieuw begon ben ik het gaan HDDen en volgen, daar heb ik geen spijt van, de serie heeft namelijke (leuke) vaste verhaal lijnen waardoor het toch elke keer 1 geheel is al staan de meeste afleveringen op zichzelf.
Zelfs de 'variabelen' zijn eigenlijk 'vaste prik' 
Centraal staat de drinkende en veel mokkels versierende charlie, die heeft poen zat hij is jingle schrijver. Bij hem in woont zijn broer, (en het bij de hantde maar niet zo goede cijfers halende zoontje) pas gescheiden van een wat irritant nerveus overbezorgt, puriteins, frigide wijf maar wel goede moeder van hun zoon. De broer is chiropracter (bottenkraker) en omdat hij veels te netjes en een sucker is betaalt ie ontzettend veel allemoney. Vervelend want zijn inmiddels vaste en veel jongere 22 jarige nymfomane scharrel kost hem meer geld dan ie nog heeft.
Er is de vaste huishoudster met haar opmerkingen en kleine intriges, de moeder die de zoons altijd af weet te kraken, en de buurvrouw een leuke meid met wie charlie ooit kort wat had, zij stalkt hem nu min of meer, bovendien is zij VEEL intelligenter dan ze lijkt en sinds kort is bekend dat ze dan ook ik meen 2 doctoraten heeft, 1 in gedragswetenschappen/psychologie en nog wat.
Ik kan er tot op heden nog telkens om lachen. De acteurs zijn perfect op elkaar ingespeeld kwa timing waardoor de humor 100% van het scherm komt.
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3220 stemmen
Ik kijk het ookweleens vooral voor charlie sheen.. echt een top acteur 
BlueVelvet
-
- 1316 berichten
- 785 stemmen
Hij speelt zijn rol inderdaad met verve.
CAPIpsv
-
- 766 berichten
- 628 stemmen
Grappige serie, kijk hem ook zo af en toe.
all4all
-
- 28 berichten
- 12 stemmen
In Overigen > Televisie > Red two and a half men, houd ze op de buis ! AUB !:
Oproep: vind jij 2 and a half men ook zo leuk !?
Mail dat veronica dan ook aub !
Daar op het veronica / sbs6 forum zijn wel wat spontane reacties maar dat is niet genoeg misschien.
Ik weet zeker dat ik niet de enige ben die veronica mailde / webformulier opde site gebruikte.
Echter alle beetjes helpen, dus wil jij de fans van 2 and a half men helpen?
Mail ze: Publieksservice Veronica
http://www.veronica.nl/portal/contact/
of reageer op hun forum:
http://veronica.sbs.nl/modules.php?name=special&site=televisienieuws&sid=3519
Je vraag was: Hallo,
Als gezin volgen we trouw two and a half men, liggen dubbel van het
lachen. Nu is deze zeer leuke komedie serie ineens afgelopen? (dan hebben wij de laatste gemist...
Zijn alle episodes uitgezonden? Komen er nog meer, wanneer?
Mvg,
Hartelijk bedankt voor je email. Je hebt aan ons op 26-11-2007 per mail een vraag gesteld, het antwoord hierop is:
Alle afleveringen zijn van Two And a Half Men zijn uitgezonden. De
programmamakers hebben vanuit strategisch oogpunt besloten de
programmering aan te passen. Dit betekent dat Two and a Half men
voorlopig komt te vervallen. Of / wanneer deze serie weer terugkeert bij Veronica is nog niet bekend.
OF.... 
all4all
-
- 28 berichten
- 12 stemmen
Ik kijk het ookweleens vooral voor charlie sheen.. echt een top acteur 
Nou, smaken verschillen, een top-acteur noem ik hem zeker niet.
Echter als het gaat om hot shot's, films parodieren, of zoals deze light comedy show, dat is hem helemaal op zijn lijf geschreven!
Zijn timing is perfect, de intonatie's, de juiste stem en houding bij het gezegde, cq stille reacties, ja grappig is hij zeker. Hij is hier in zijn element m.i.! 
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3220 stemmen
Nou, smaken verschillen, een top-acteur noem ik hem zeker niet.
Echter als het gaat om hot shot's, films parodieren, of zoals deze light comedy show, dat is hem helemaal op zijn lijf geschreven!
Zijn timing is perfect, de intonatie's, de juiste stem en houding bij het gezegde, cq stille reacties, ja grappig is hij zeker. Hij is hier in zijn element m.i.! 
Charlie sheen is idd op zijn best in comedys..
Maar ook in thrillers kan hij goed acteren..
Tuurlijk hij heeft mindere films.. maar dat heeft iedere acteur 
DwazeHarry
-
- 20 berichten
- 181 stemmen
een van de beste comedys vooral dat mannetje is grappig
jacobine_rodijk
-
- 2806 berichten
- 9511 stemmen
een van de beste comedys vooral dat mannetje is grappig
Ja, dat mannetje idd. 
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3220 stemmen
Deze week geen aflevering?? wacht op de 14de 
missl
-
- 3866 berichten
- 5796 stemmen
Ik kijk Two and a Half Men eigenlijk alleen maar als ik er toevallig langskom, ik weet niet hoe laat het op is en ik blijf er al helemaal niet voor thuis. Maar het is wel heel erg grappig.
BlueVelvet
-
- 1316 berichten
- 785 stemmen
Idem. Hersenloos vermaak, op zijn tijd erg grappig.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1228 stemmen
Deze serie wordt steeds beter. Dit seizoen bijna alleen maar hilarische afleveringen. Het concept is eigenlijk steeds hetzelfde, drie mannen die elkaar continue afzeiken op zo droog mogelijke manier. Maar alledrie hebben ze enorm komisch talent waardoor het elke keer grappig blijft. Daarnaast zijn de bijrollen van de huishoudster en de psychiater van Charlie ook goud waard.
Vind dit de beste comedy van het moment.
Donkerwoud
-
- 8660 berichten
- 3940 stemmen
Ik heb een bloedhekel aan sitcom's, maar deze is voor mij toch net dat tikkeltje beter geschreven dan anderen. Lekkere balans tussen slimme dialogen, slapstick, seksgrappen en ''herkenbare'' situaties.
Van Nunen
-
- 791 berichten
- 0 stemmen
Deze serie begint bij mij ook steeds meer in waardering te stijgen. Series waarin lompe figuren elkaar non-stop zitten af te zeiken vind ik sowieso bijna altijd goed.
De eerste vier seizoenen heb ik nog niet gezien, dus ik ben bang dat de computer binnenkort weer een hoop downstream te verwerken gaat krijgen.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4082 stemmen
YouTube - Family Guy | And Now Back To Two and a Half Men
Ik weet verkeerde topic, maar ik kon jullie deze gewoon niet onthouden
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
Dit is op dit moment de enige vaste stek voor mij op tv. Lig elke maandag weer een uur lang in een deuk. Geweldige sitcom.
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Een leuke serie, vooral doordat Charlie Sheen ontzettend lekker bezig is.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Is dit een beetje de moeite? Ik zag seizoenen bij de Mediamarkt liggen en het leek me best grappig van wat ik zo las.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Vrij standaard sitcom, wel met leuke rol van Charlie Sheen, maar je kunt beter voor The Big Bang Theory gaan. Zelfde makers, maar veel beter scenario.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1228 stemmen
Ik vind het hilarisch, en veel beter dan Big Bang Theory. Zie mijn bericht hierboven.
ILDIB
-
- 3061 berichten
- 2378 stemmen
Sheen is geweldig, ook spincity deed ie lekker onderkoeld.
Heerlijke serie gewoon. Alleen al de intro wordt je blij van.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik ben nu net halverwege het eerste seizoen en ondanks het niet echt geniaal geschreven is zoals Lorre's Big Bang Theory weet Sheen er toch een geweldige sitcom van te maken. Cryer heeft ook z'n momenten, heerlijk neurotisch personage ook en Jones hobbelt af en toe aardig mee. Leuke combo van slapstick, oversekste grappen en heerlijke afzeik sequences.
Veel episodes zijn gewoon erg leuk maar af en toe heb je dan een episode die er echt bovenuit steekt. Mijn favoriet tot nu toe heb ik net gezien; Camel Filters and Pheremones was werkelijk hilarisch. Megan Fox
. Ik had het die episode net zo zwaar als Charlie & Alan.
Die raam zeem scene
. Zo hot en fout dat het héél leuk wordt. Ongelofelijk dat haar big break pas drie jaar later kwam.
Het mag af en toe wel wat gewaagder, maar ik hoop dat dat later iig nog komt. Ik ga hier nog wel aardig wat lachuurtjes mee beleven denk ik.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4893 stemmen
Leuk.
Die aflevering met Megan Fox is geweldig inderdaad. Njah, eigenlijk (bijna) elke aflevering wel.
Het mag af en toe wel wat gewaagder, maar ik hoop dat dat later iig nog komt.

Charlie blijft mij grote held op het moment, heerlijk figuur. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Thanks HJS, geeft me nog meer motivatie om verder te kijken. Wat vindt je tot nu toe het sterkste seizoen? Ook nog leuke bijrollen in het vooruitzicht?
Same here, die mimiek van Sheen is niet minder dan geniaal.
.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Is dit een aanrader? Ik zoek na Friends en Married with Children weer eens een echt leuke sit-com. Ik was wat terughoudend bij deze vanwege een hoofdrol voor een kind. Meestal irriteren kinderen op die leeftijd me erg in komedie's. Ik heb graag wat pittiger humor. Maar de kritieken die ik hier lees zijn wel positief...
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4893 stemmen
Thanks HJS, geeft me nog meer motivatie om verder te kijken. Wat vindt je tot nu toe het sterkste seizoen? Ook nog leuke bijrollen in het vooruitzicht?
Same here, die mimiek van Sheen is niet minder dan geniaal.
.
Het sterkste seizoen? Dat vind ik erg moeilijk. Eigenlijk heb ik geen favoriet, maar vind ik ze allemaal wel geweldig. Dingen beginnen wel behoorlijk idioot te worden als je ongeveer op de helft van het 3e seizoen bent, tot dik in seizoen 4. Wat er dan allemaal wel niet gebeurt, vreselijk. 
Voor de rest nog een paar leuke bijrolletjes ja, waarvan twee echt heel leuk imo. Maar het is het leukste dat je dat niet weet denk ik. Owh jah, trouwens; Bertha verdiend ook een standbeeld, wat een geweldig mens zeg. 
Is dit een aanrader?
Je wordt echt niet teleurgesteld als je dit gaat volgen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Helaas zijn die seizoen zo verdomd prijzig bij Mediamarkt nog. Eens kijken of mn budget nog wat toelaat. En anders een andere manier zoeken