menu

Overig / Televisie / Two and a Half Men

zoeken in:
Mescaline (moderator)
Ajax&Litmanen1 schreef:
Walden is op elk vlak een flop. Heeft niet de humor van Sheen, niet het charisma en is ook maar een pussy, plat gezegd. Ik snap dat de makers geen directe kopie namen (al had dat ook best gemogen, een nieuwe acteur die Charlie Harper had gespeeld, had je meteen niet al die geforceerde verhaallijnen gehad), maar dit is weer niks. Walden kan alleen elke aflevering opmerking maken dat Alan bij hem woont. Nou, dat is inmiddels wel heel afgezaagd.

Klopt, Walden is 1tonig en of Kutcher de beste keuze was daar valt ook nog genoeg over te discuseren, waarschijnlijk wel het beste wat ze konden krijgen?
Eerst werd er ook geroddeld dat Matt Dillon er in kwam, dat was in mijn ogen nog steeds een perfecte vervanger geweest, die gast is op zijn best in sarcastische rollen.
Maarja, je moet toegeven dat het 10de seizoen toch wel erg goed kijkbaar was, dit was grotendeels NIET te danken aan Walden maar toch werkte het opeens weer, hopelijk doen ze dat volgend seizoen weer en laten ze inderdaad meer personages weer terugkomen.
Ajax&Litmanen1 schreef:
Jenny voegt inderdaad niks toe. Daar heb je alleen wat matige lesbienne grappen door gekregen, maar een leuke toevoeging als personage is ze niet, omdat Chuck Lorre er perse de Alan en Walden show van moest maken.
Chuck heeft daar zonder twijfel te weinig mee gedaan, maar ze had wel een hele leuke toevoeging kunnen zijn, vooral die aller eerste afleveringen vond ik met haar toch wel leuk en vermakelijk, eindelijk weer een klein beetje de oude spirit terug.

Roel- schreef:
Het was niet altijd even goed nee. Al was ik persoonlijk wel een tikkeltje teleurgesteld dat Alan nu toch weer alleen staat. Het zielige en treurige van Alan is wel een beetje te ver uitgemolken en biedt weinig nieuws meer. Laat hem dan zich maar ontwikkelen.
Eens. Jammer dat er weer een lame 'ex komt opdagen,heeft spijt' verhaal aan te pas kwam. Met nog 1 seizoen te gaan had het personage Alan zich nou wel mogen binden en het personage Gretchen leende zich er uitstekend voor. Wie weet komt ze in seizoen 12 nog terug. Verder vond ik seizoen 11 wel een redelijk seizoen met als positieve uitschieters aflevering 19 en 20.

Als Alan zich gaat binden, dan wordt hij ook saaier. Zijn relatieperiode met Lindsay was ook niet zo boeiend. Alan is juist leuk als single loser. Maar dan moet men wel zorgen dat hij weinig succesvol blijft. De afgelopen seizoenen was hij juist wel succesvol met daten.

Charlie Sheen wil terug in Two and a Half Men | nu.nl/film | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Deze show is in een klap nummer 1 als dit zal lukken. Wauw, wat lijkt dat me gaaf.

Kijkt iemand dit zielige excuus van een sitcom nog? Ik dus wel, uit routine. Heb nu alles gezien, dus dat slotseizoen kan er ook nog wel bij. Maar man man man. Het dieptepunt is wel bereikt zeg, met de afleveringen van dit seizoen. Ik las ergens online al een bericht van iemand die zich afvroeg of de oude schrijvers van weleer nu hun puberzoontjes met homoseksuele neigingen het script laten schrijven. Bizar hoe extreem slecht, plat en ongrappig ze het hebben gemaakt. Doodzonde als je beseft hoe geniaal deze serie met Sheen ooit was. Denk dat geen mens zal balen als deze bagger er in het voorjaar mee stopt. Tot die tijd kijk ik wel door, die 20 minuten per week kunnen er nog wel af. Maar er is gewoon niks leuks meer aan. Walden die met Alan trouwt zodat ze een kind kunnen adopteren omdat Walden zich nutteloos en eenzaam voelt, inclusief afleveringen vol slechte homograppen.. Godallemachtig. Geef mij een zondagmiddag en ik schrijf een beter script voor het hele seizoen.

Zelfs Herb kan TaahM niet meer redden....

Ik ook uit routine, echt belachelijk niveautje.

Mescaline (moderator)
Ik had sowieso niks verwacht van dit seizoen, het trouwen is nogal redelijk voor de hand liggend maar ik mis in dit seizoen ook nog een beetje de wilde vrouwen zeg maar De vrouwen die dan weer voor speling zorgen bij Walden & Alan. Het kan op zich nog wel wat worden dit seizoen, maar ik hoop nergens op en kijk het ook 100% met het verstand op 0. Het is nog kijkbaar als je er een biertje bij drinkt maar dit seizoen is eigenlijk overbodig.

De laatste is zowaar nog enigszins te pruimen. Had het niet meer verwacht dat er daadwerkelijk nog iets leuks zou gebeuren.

Mijn god zeg, wederom zo'n kutaflevering waar echt niet om te lachen valt. Niet eens een beetje. Dat jochie erbij maakt de serie nog beroerder dan het al was. Please make it stop

Waarschijnlijk komt Charlie Sheen terug in de laatste aflevering... hoe denken jullie dat ze dat gaan doen? Flashback of grote onthulling dat hij helemaal niet dood is?

http://fise-online.nl/2014/12/15/charlie-sheen-waarschijnlijk-te-zien-in-laatste-aflevering-two-and-a-half-men/

Laatste aflevering vond ik weer erg grappig, zo'n momentje dat Alan even zijn spierballen flext en naar buiten wijst kan ik er om lachen, en die allerlaatste scene ook!

Mescaline (moderator)
Charlie terug??? Surprise I'm not dead?! Ik dacht dat er alleen maar trollen daar mochten werken?

De afgelopen afleveringen zijn, voor seizoen 9-12 doen, nog oké te pruimen. De volstrekst waanzinnige zaken laten ze achterwege, gelukkig. Hopen dat ze het in ieder geval nog een beetje positief weten af te sluiten.

Zowaar een klein beetje redelijke aflevering deze week/dit seizoen. Kon wel een beetje lachen om Walden en Alan met hun kinderadviseur-dame of hoe moeten we haar noemen.

Nog 4 uitzendingen, dan stopt de serie er voorgoed mee. Nouja, zeggen ze. Over 3 weken de afsluiter met een dubbele aflevering. Stiekem zou een comeback van Charlie Sheen tof zijn. Indien dat gebeurt zie ik over een tijdje nog wel een nieuw seizoen aangekondigd worden.

Will Charlie Sheen Take Part in the 'Two and Half Men' Finale? : People.com

What got our hopes up? The network released the title for the hour-long series finale that's set for Thursday, Feb. 19.

It's called "Of Course He's Dead – Part One and Part Two."

Moet raar lopen wil Sheen niet in de finale mee doen.

Hoop ook dat Jake nog een momentje aanwezig is. Als ze dan stoppen, dan wel met de oude cast.

Alan gaat dus trouwen met Lindsay. De finale zal dus wel bestaan uit het huwelijk dat wordt voltrokken in het strandhuis, met de hele cast erbij uit al die seizoenen. En dan zal Charlie Sheen waarschijnlijk wel binnenvallen, die ontvoert was door Rose en helemaal niet door een trein was overreden. Alan zal toch niet willen verhuizen en Sheen trekt weer in de woning in, bij Walden en Alan.

Hoe matig de serie ook is geworden, ik kijk uit naar de seriesfinale en ergens ga ik de serie ook wel missen na jarenlang de serie te hebben gevolgd.

Ik vond de laatste paar afleveringen best wel grappig en kijk ook uit naar de seriesfinale. Niet elke aflevering was even sterk, maar ik ga het ergens toch wel missen.

Lijkt dan toch op een (soort van) positief einde af te stevenen. Het heeft even geduurd, maar de schrijvers hebben eindelijk een verhaallijn gevonden die in de huidige opzet lijkt te werken. Jammer dat ze daar 3 waardeloze seizoenen met de meest uiteenlopende vergezochte wanideeën voor nodig hebben gehad.

Leuke seriefinale!

1 hele grote smet: Geen Charlie Sheen. Vind ik echt een groot gemis, al heeft hij zelf geweigerd als ik de tekst achteraf las.

http://wwwimage.cbsstatic.com/thumbnails/photos/files/asset/10/00/07/63/chucklorresmall2.jpg

Wel een finale met heel veel verwijzingen naar alles en iedereen. Ook heel veel personages die weer even een moment kregen, net als een cameo van Jake. Was leuk. Alleen Herb zat er van de regulars niet bij, vreemd.

En ik vond het geweldig dat ze Arnold Schwarzenegger hadden gestrikt voor een klein rolletje. Echt heel erg leuk, als fan van de man zijn films.

Verder veel grappen en verwijzingen richting de serie, richting Sheen, richting het publiek van de serie, richting het feit dat ze misschien eerder hadden moeten stoppen etc. Kon ik wel waarderen.

Maar het blijft wel doodzonde dat Sheen niet mee heeft gedaan. Hoop dat er eens een spin-off komt met Charlie en Alan. De potentie is er nog genoeg.

TaahM was de laatste jaren matig tot slecht, maar ik ga het stiekem best missen. Was toch leuk vrijdagvermaak.

Waarom hebben ze Charlie's idee niet gedaan? Was een veel leuker einde geweest en hij wilde er zelf graag ook in. Nu voelt het gewoon niet af zonder hem in de laatste aflevering. Een beetje compromis van beide kanten en hij had er gewoon ingezeten. Hij was toch 8 seizoenen lang een groot deel van de serie.

Erg jammer dat het is afgelopen, iedere week keek ik weer uit naar de volgende aflevering!

Over dat laatste berichtje dat Charlie en Jon een nieuwe serie willen starten krijg ik toch wel weer een beetje hoop. Ik neem even aan dat Charlie aan Jon heeft gevraagd hoe hij er over denkt, en ik denk dat die het wel zag zitten want anders komt hij niet met dat idee bij Chuck.
Maar dat Chuck en zijn team het niet willen doen, betekent dat dan nu dat het helemaal niet kan gaan gebeuren, bij een ander productie bedrijf bijvoorbeeld?

Ik zoek gewoon een beetje hoop!

Mescaline (moderator)
Ik vond de seasonsfinale een beetje tegenvallen en nogal geforceerd, en dat is NIET alleen omdat Charlie er niet in zat(stiekem hoopte ik daar wel een klein beetje op)
Dat hij terug wilt komen met The Harpers en daar Chuck Lorre voor wil gebruiken geeft wel aan dat hij zijn hersenpan goed heeft verkloot, het was al heel wat voor Chuck om het minimaal te overwegen om Charlie nog een klein rolletje te geven en daarmee aan te tonen dat hij die 8 jaar heeft gewaardeerd. Je baas uitschelden voor rotte vis en daarna nog denken dat hij een nieuwe sitcom voor je gaat schrijven? not going to happen..

Seizoen 12 vond ik al bij al niet super slecht en ik moet eerlijk zeggen net als Ajax&Litmanen dat ik de serie ook wel een beetje ga missen.
Waar we nu mee opgescheept zitten is alweer een remake van The Odd Couple, waar Two and a half men ook al lichtelijk op was gebaseerd en wat al een geweldige serie uit de 70s was.
Ben wel benieuwd wat Jon Cryer en Charlie Sheen nog van plan zijn in de toekomst, alhoewel Charlie wel zover is afgetakeld dat hij misschien weinig toekomst meer heeft? we gaan het zien en ik ga deze serie zonder twijfel nog eens snel van begin tot einde kijken.

Was een oké finale die vooral gericht was op het terughalen van de meest succesvolle (of leuke, wat je wil) seizoenen. Jammer dat Sheen niet kort zijn gezicht liet zien, maar het viel te verwachten. Ga de serie toch wel missen, puur omdat het niveau (op seizoen 9 en 10 na) vrijwel altijd constant was. Moet nu toch naarstig op zoek naar een nieuwe sitcom nu TBBT minder wordt en HIMYM en nu dus ook TAAHM afgelopen zijn.

Mescaline (moderator)
Vond 10 juist het beste Walden seizoen en seizoen 9 & 11 vond ik minder..? Smaken verschillen ofcourse maar toch

Ik was al lang en breed afgehaakt met deze serie maar toch even wat reviews gelezen en fragmenten gekeken van de series-finale.
Ben ik de enige die het principiëel niet vind kunnen om de serie te eindigen met 'winning'? Sheen's beroemde downfall uitspraak.
En daarnaast zullen er ook vast mensen de serie kijken die Chuck Lorre helemaal niet kennen en dus na het zien van de laatste scene zoiets hadden van: Who the F is that?

Curly1985 schreef:
Ik was al lang en breed afgehaakt met deze serie maar toch even wat reviews gelezen en fragmenten gekeken van de series-finale.
Ben ik de enige die het principiëel niet vind kunnen om de serie te eindigen met 'winning'? Sheen's beroemde downfall uitspraak.
En daarnaast zullen er ook vast mensen de serie kijken die Chuck Lorre helemaal niet kennen en dus na het zien van de laatste scene zoiets hadden van: Who the F is that?

Die Lorre is een beetje een loser. Heeft Sheen de afgelopen jaren vaak belachelijk gemaakt in de serie. Deze finale deed Charlie Sheen ook weinig recht toe. Blijft een groot gemis dat ze er niet uit zijn gekomen voor een cameo in die laatste aflevering. Winning gebruiken was wel sneu ja. Lorre is het tegenovergestelde. Die man heeft trouwens een hoop leuke series bedacht...om ze later weer te verpesten.

Ik vind het nogal hypocriet en artistiek gezien ook vooral een fail. Toen ze een doorstart maakte vond ik het dapper en heb ik het nog een aantal afleveringen gekeken maar uiteindelijk toch afgehaakt. Na het zien van die laatste scene ben ik daar blij om ook. Voor mij een bevestiging dat ze het nooit meer te boven zijn gekomen.

En om nog maar eens principiëel te doen; Deze serie was het sowieso niet waardig om meer seizoenen te krijgen dan een Friends.

Ik ben in de minderheid, maar ik heb me prima vermaakt de laatste 4 seizoenen. Ook seizoen 12 weer genoeg gelachen en me veel meer vermaakt dan met een seizoen 8 van The Big Bang Theory of met de laatste 2 seizoenen van How I Met Your Mother. Maar dan die finale.... zo zonde.
Uiteindelijk heeft Charlie Sheen toch 'gewonnen' als Lorre de finale van zijn serie van 12 jaar zo ruïneert door z'n obsessie met Charlie. Triest voor die man dat 'ie het nooit los heeft kunnen laten. Vond het ook al een beetje jammer van die vele coke en hoeren grapjes over Charlie maar dat kon er nog wel mee door. En wat ik absoluut niet begrijp is wat er ineens met Lyndsey is gebeurd. Alan en zij zouden gaan trouwen en vervolgens in de finale probeert ze die ring te verkopen o.i.d.. Erg vreemd.

LovelyWendy
Grappig...
Kijk nog steeds de herhalingen....
Na seizoen 8 ben ik gestopt.
Iemand moest er uit, het was inderdaad minder leuk... dat was duidelijk...
Uiteraard had Sheen de meest gemakkelijk te kiezen reden.
De serie was daarentegen niet minder grappig dankzij hem.

Het groot geworden kind Jake kon absoluut niet meer trekken wat hij deed als kind. Als kind was een acteer talent dan ook niet nodig. Groot zoog hij steeds meer, en het laatste wat ik van hem zag was 'shit'. Geen enkel talent, dat lijkt me duidelijk.

Alan was zeker vooraf een groot talent, grotendeels tilde hij de serie. Toch was hij na seizoen 6 serieus voorspelbaar en was zijn 'hot shot' charme ook allan verdwenen. Een prutser in hard en nieren, loser as you will, toen hij ergens in seizoen 6 of 7 oplichter speelde bleek dat hij niet kon acteren, slechts zichzelf spelen.....

In een serie als deze ga je niet een clown toevoegen in de hoop de kijkcijfers te liften. Toch werd wel zo besloten. Een serieus slechte acteur, die in mijn beleving net zo goed direct kan stoppen, wordt ingezet. Onbegrijpelijke keuze van de zogenaamde mensen met macht (vast een lelijke vrouw). Geen enkele film was goed vertlkt, zelf the butterfly-effect werd door zijn acteren een kut-film (mind my language).

Deze serie noemde ik altijd 'charly's ' en hield op bij seizoen 8.
Wat een kut acteurs die Alan en Jake en de rest, Sheen te laten stikken. Goed om te zien dat de kijkcijfers nog veel verder kelderden en het laat ook zien hoeveel simpele schapen gewoon doorkijken. 4-13 is wat mij betreft de beste, alhoewel de Kandi-delen ook zeer goed waren. Met de delen waarin langer tijd een andere dame speelde was de serie geen x.... aan. But hey... what do i know?

Wendy

Gast
geplaatst: vandaag om 01:48 uur

geplaatst: vandaag om 01:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.