- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Supernatural
Supernatural

roeman
-
- 285 berichten
- 1122 stemmen
‘Supernatural’ Stars Agree To Seasons 9 & 10 – To End The Series? - screenrant.com
Ze hebben het zelf gezegd.
Maar ik denk niet dat het nodig is nog een seizoen 9 en 10, we hebben alles wel voorbij zien komen aan hel gespuis. Of ze moeten het nieuw leven inblazen met een andere verhaal lijn.

sangha
-
- 605 berichten
- 517 stemmen
Ik zou het ook niet erg vinden als seizoen 8 het laatste seizoen wordt, maar het zou me absoluut niet verbazen als ze doorgaan.
Seizoen 6 vind ik zelf ook veruit het minste seizoen, 7 is beter maar nog steeds niet zoals de eerdere seizoenen. Ik krijg het gevoel dat Jeremy Carver een andere kant op wil gaan met de serie en dat bevalt me wel.

Thorak
-
- 6341 berichten
- 1865 stemmen
Op ComicCons wordt zo veel gezegd, nergens een ook maar ietwat officiële bron te vinden...
Zo zouden er al heel veel films en langere series komen die tot op de dag van vandaag niet zijn gekomen...

Daan258
-
- 3671 berichten
- 2445 stemmen
Vorige week begonne met de serie supernatural.
Ik had er eigenlijk niet zo veel van verwacht, maar wat een onwijs vette serie zeg.
Elke keer als ik een episode heb gezien wil ook gelijk weer de volgende kijken.
Dit is zeker één van mij favoriete serie's samen met The Walking Dead.

sangha
-
- 605 berichten
- 517 stemmen
@Thorak Even ter verduidelijking: er is nog niks zeker over seizoen 9 & 10, de CW zelf heeft nog geen groen licht gegeven, maar de acteurs hebben hun contract verlengd voor een 9e en 10e seizoen. Het hangt nu dus van de CW af of de serie doorgaat na seizoen 8, niet van de acteurs.

knusse stoel
-
- 3220 berichten
- 4063 stemmen
Nadat ik de recensies van de kijkers heb gelezen ben ik er redelijk van overtuigd dat het een serie voor mij is en ga deze dan ook bekijken nadat ik afscheid genomen heb van ´Lost´ seizoen 6.
GEWELDIGE SERIE die het presteert om steeds een nieuwe verhaallijn op te pakken en dusdanig boeit, dat het afscheid pijn zal doen!
Hoop in ´Supernatural´ een geode opvolger te vinden!
Maar ja, dat zei ik ook van ´Lost´ na de serie ´Breaking Bad´! We zullen zien en na 1 seizoen plaats ik mijn mening.

sara-pezzini
-
- 447 berichten
- 8 stemmen
de eerste 3 seizoenen waren geweldig, 4 en 5 vond ik ook nog erg goed, maar daarna heeft de serie me nooit meer zo kunnen boeien op een losse aflevering daargelaten, het hele hemel en hel, God, Duivel en Engelen heeft me nooit geboeid en seizoen 8 vind ik gewoon slecht, ik doe tussendoor van alles omdat het me gewoon echt niet meer boeit, maar als ik een serie eenmaal volg, wil ik het ook afzien, maar wat mij betreft mag dit stopgezet worden, het is allemaal veel meer van hetzelfde, en de verhaallijnen zijn wat mij betreft echt niet boeiend meer...

Thorak
-
- 6341 berichten
- 1865 stemmen
Ik ga morgen de laatste 2 afleveringen van seizoen 7 kijken, maar ik ben het met je eens wat betreft de engelen en god storyline, dat is ook niet aan mij besteed. he twas in het begin wel leuk, maar het blijft véél te lang door gaan.

sara-pezzini
-
- 447 berichten
- 8 stemmen
nou dan zal seizoen je net zo bevallen als mij, want het blijft maar doorgaan in deze lijn......
zou willen dat ze weer terug naar de basis gingen, zoals in het begin....losse afleveringen en veel monster of the week verhalen

Luppie00
-
- 92 berichten
- 347 stemmen
Net begonnen aan deze serie en tot nu bevalt het me wel. Alleen komt hier nog een grotere verhaallijn in? Het zijn nu eigenlijk losstaande afleveringen.

JustMike
-
- 3218 berichten
- 751 stemmen
Jup, al vind ik dat ze wel weer redelijk goed bezig zijn na een hele slechte seizoen 6 en 7, dus ik heb er weinig problemen mee. Waar ik meer problemen mee heb is dat ze bezig zijn aan het maken van een spin-off.

Glacius
-
- 4276 berichten
- 2948 stemmen
Net seizoen 10 finale gezien. Veelbelovende finale, hoop dat daar iets mee gedaan wordt in seizoen 11. (Kijk seizoen 11 pas als ie volledig uitgezonden is)
Nog anderen die het nog steeds volgen?

Xavier1
-
- 25 berichten
- 35 stemmen
ze zitten ondertussen al aan seizoen 15, dacht ik.