- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Flikken Maastricht
Flikken Maastricht
patrick17
-
- 613 berichten
- 448 stemmen
Vrijdag avond is het weer zo, het 8ste seizoen van Flikken Maastricht. Ik laat me verrassen en ben erg benieuwd naar wat dit seizoen gaat brengen!!!
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Wat is het waardeloos geworden zeg. Totaal ongeloofwaardig hoe twee mensen van nota bene de recherche keuzes maken. Nee, het blijft wederom bij maar 1 aflevering van het seizoen voor mij.
606
-
- 23805 berichten
- 11923 stemmen
Ik vond het wel oke, lekker verder waar we begonnen.
alexander 12
-
- 5 berichten
- 1 stemmen
ik vind flikken Maastricht geweldig.
goed word neer gezet spanning word goed op gebouwd en mooi gemaakt met mooi op namens geloofwaardig neer gezet goed gemaakt.
En de acteurs Victor Reinier / Angela Schijf / Wolfs / Eva en de andere acteurs het ook heel goed doen.
Het is een hele goede serie Flikken Maastricht en hoop dat er naar seizoen 10 ook nog seizoen 11 en seizoen 12 worden gemaakt.
En heel lang mee door word gegaan dat zou geweldig zijn.
groetjes van een trouwe flikken Maastricht kijker
Elineloves
-
- 24051 berichten
- 3597 stemmen
Zijn er drie of vier afleveringen geweest? Ik heb geloof ik de eerste twee van het nieuwe seizoen gezien, daarna niet meer. Moet bekennen dat ik 't allemaal erg ver vond gaan en dat de ongeloofwaardigheden en toevalligheden er vanaf dropen. Ik hoop dat het vanaf hier weer beter gaat worden, want anders zal ik vrij snel afhaken vrees ik.
606
-
- 23805 berichten
- 11923 stemmen
Zijn er drie of vier afleveringen geweest? Ik heb geloof ik de eerste twee van het nieuwe seizoen gezien, daarna niet meer. Moet bekennen dat ik 't allemaal erg ver vond gaan en dat de ongeloofwaardigheden en toevalligheden er vanaf dropen. Ik hoop dat het vanaf hier weer beter gaat worden, want anders zal ik vrij snel afhaken vrees ik.
606
-
- 23805 berichten
- 11923 stemmen
Wat een finale van seizoen 7 wow, nu moeten we lang wachten tot seizoen 8
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Ben geen vaste kijker van deze serie, maar kwam gister in een episode met guest-star Jan Smit terecht. Leek meer een parodie dan een serieuze aflevering.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Flikken Rotterdam: Flikken Rotterdam Teaser - YouTube
Macady
-
- 310 berichten
- 753 stemmen
Nieuwe seizoen begint vrij matig, niet echt een rode draad, wordt toch een beetje een herhaling van zetten, serie is aan verniewing toe
606
-
- 23805 berichten
- 11923 stemmen
Nieuw seizoen 11 is tot nu toe heel anders, en wel erg spannend.