• 12.336 nieuwsartikelen
  • 166.302 films
  • 10.741 series
  • 30.960 seizoenen
  • 624.057 acteurs
  • 195.130 gebruikers
  • 9.113.616 stemmen

Van Speijk

zoeken in:

niethie

• 7312 berichten
  • 6730 stemmen

Toen de zender talpa/tien van start ging zag het er niet veel belovent uit, een paar series uit het begin waren al van de buis gehaalt. En de enigste twee series die ze hadden en een beetje succesvol waren waren deal or no deal en de goude kooi. Maar toen kwam dit, ik keek het een keertje toevallig toen er niets anders op tv was, en het greep me gelijk aan, en ben het wat vaker gaan keken. En wat me gelijk opviel was de profesionele manier waarop de serie gemaakt was, de acteurs spelen erg leuk, en komen stuk voor stuk sympatiek over, wat ik ook erg goed gedaan vond was dat de achtergrond van de politieaenten ook ter spraken kwam. Ook bevatte iedre aflevering veel actie, een vleugje humor en soms een interesant verhaaltje en werkten het op het eind naar een grote climax toe. Na het eind van seizoen 1 heb ik lang gewacht op het volgende seizoen , dit bleek uiteindelijk een stuk minder dan het eerste maar het was nog steeds prima in orde. Iemand deze serie ook gevolgt, of iemand die het ook een erg goed serie vond

Ps:weet iemand of er misschien nog een derde seizoen komt?

Spartaan1986

• 3589 berichten
  • 2078 stemmen

De Gouden Kooi en Deal or no Deal waren niet de enige succesvolle series. Wat denk je van Joling en Gordon over de vloer, Gooische Vrouwen en Voetbalvrouwen

Heb alleen het begin van deze serie gevolgd daarna werd het me allemaal iets teveel van hetzelfde.

niethie

• 7312 berichten
  • 6730 stemmen

Spartaan1986 schreef:

De Gouden Kooi en Deal or no Deal waren niet de enige succesvolle series. Wat denk je van Joling en Gordon over de vloer, Gooische Vrouwen en Voetbalvrouwen.

Ja die was ik vergeten te noemen, ik kijk niet vaak talpa/tien die die had ik even over het hoofd gezien.

niethie

• 7312 berichten
  • 6730 stemmen

Weet iemand toevalig of er nog een derde seizoen komt ??

606

• 23806 berichten
  • 11924 stemmen

is best wel lachen niet altijd,

heb veel afleveringen gezien.

Wouter

• 18676 berichten
  • 3015 stemmen

niethie schreef:

Weet iemand toevalig of er nog een derde seizoen komt ??

Volgens mij niet.

gotti

• 14040 berichten
  • 5713 stemmen

Net de eerste vier afleveringen gezien. Bij vlagen erg sterk...

niethie

• 7312 berichten
  • 6730 stemmen

Inderdaad! Onderschatte serie dit...

ASman

• 1715 berichten
  • 929 stemmen

Ik vond deze serie toch echt wel geweldig hoor

Vooral de manier waarop de verschillende entiteiten uit de Amsterdamse onderwereld in de serie verwerkt worden is bijzonder onderhoudend : Nederlandse, Turkse, Albanese, Joegoslavische, Italiaanse, Chinese, Antilliaanse, Surinaamse, Molukse, Marrokaanse, Engelse,...gangsters. Ze komen er allemaal in voor

Brix

• 19395 berichten
  • 4811 stemmen

Ja, ik had er ook best nog een volgende serie van willen zien.

Er zijn veel minder goede series die langer liepen.

ASman

• 1715 berichten
  • 929 stemmen

Brix schreef:

Ja, ik had er ook best nog een volgende serie van willen zien.

Er zijn veel minder goede series die langer liepen.

Inderdaad, zeker als je ziet dat er op de Belgische televisie 9 seizoenen Witse en 10 seizoenen Flikken liepen

Dan is Van Speijk toch van een hogere orde

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.