• 12.697 nieuwsartikelen
  • 168.035 films
  • 10.913 series
  • 31.299 seizoenen
  • 626.446 acteurs
  • 195.690 gebruikers
  • 9.161.686 stemmen

The Last Don II (1998)

zoeken in:

Appelmoes

• 10 berichten
  • 34 stemmen

Blijkbaar in tegenstelling tot andere, vond ik "The last Don" weldegelijk een prima film! Ben dan ook zeker van plan om het vervolg: The last Don 2 te gaan bekijken. Wie van jullie heeft dit 2e deel al gezien? Nog geen bericht bij deze film? Kom op mensen, wie kan mijn honger naar info afdoende beantwoorden?!......

Justice4All

• 2152 berichten
  • 457 stemmen

In tegenstelling tot eerdere deel vond ik deze film nog slechter. Zou ook niet aanraden om deze film te kijken. 2 * voor de acteurs die deze film probeerde te redden.

soboer

• 359 berichten
  • 293 stemmen

Als de oude Don sterft, wordt zijn achterneef Cross De Lena (Jason Gedrick) aangewezen als zijn opvolger.

Volgens mij is Cross een kleinzoon van The Don.

Thorak

• 6337 berichten
  • 1853 stemmen

Hmm, Pippi is ook weer opgestaan uit het dodenrijk?

otherfool

• 18494 berichten
  • 3399 stemmen

Misschien is het zijn evil twin brother, die de afgelopen 30 jaar heeft overleefd in het Braziliaanse regenwoud?

Capo

• 9 berichten
  • 144 stemmen

Thorak schreef:

Hmm, Pippi is ook weer opgestaan uit het dodenrijk?

Haha nee, Pippi komt slechts voor in een soort hallucinatie van Cross, als een soort beschermengel.

aad vogel

• 1 berichten
  • 0 stemmen

ging iets fout de eerste keer, maar wie of wat weet waar je de orinele last don kan krijgen, want in Nederland schijnt hij nergens te vinden te zijn, heb deel 2 wel liggen, maar dat is een opname van canal +.

dus wie oh wie kan mij hier aan het orgineel helpen, danwel op weg helpen.

bij voorbaat dank

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

soboer schreef:

.Volgens mij is Cross een kleinzoon van The Don.

Kan niet want Crucifixio ( Cross is de afkorting ) is de zoon van Pippi De Lena de hittman van de don

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.