• 155.373 films
  • 9.292 series
  • 27.638 seizoenen
  • 604.195 acteurs
  • 345.990 gebruikers
  • 8.758.443 stemmen

Bones

zoeken in:

The Lord

• 22 berichten
  • 12 stemmen

Na Prison Break is er ook een tweede goede serie op de markt nl. Bones. Ik ben een Belg en de eerste aflevering van Bones komt vandaag op Kanaal 2. Weet iemand of deze serie aan het niveau kan tippen van Prison Break of is het een afknapper ?

TheRisingSun

• 1140 berichten
  • 2261 stemmen

Persoonlijk vind ik het een goede serie. Of het aan Prison Break kan tippen weet ik niet, want ben geloof ik de enige die het (nog) niet kijkt. Het is leuk om te zien hoe ze aan de hand van een skelet uit gaan zoeken hoe, waar en door wie een moord gepleegd is. Daarnaast is er ook zeker plaats voor wat humor. Zeker Booth (FBI-agent) en Bones hebben af en toe erg grappige opmerkingen naar elkaar toe. Maar ook Bones' collega's Angela, Hodgins en Zack hebben erg leuke rollen. Zeker de 'confrontaties' tussen Zack en Hodgins zijn soms erg grappig.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Best leuk geschreven serie ja. Volg het vanaf het begin. Af en toe een beetje vergezocht (de software van Angela bijvoorbeeld) maar over het algemeen onderhoudend genoeg om te blijven volgen. De scènes met het gekibbel van het personeel zijn het leukste.

Elke zondag vaste prik, na CSI, dat ook vanaf aflevering 1 is begonnen toen Bones begon.

Agony

• 1993 berichten
  • 1256 stemmen

leuke serie inderdaad, maar soms gaat ie wel erg ver. Bones is best een mooi vrouwtje trouwens.. heeft wel wat .

Vergelijken met Prison Break is ook wat lastig aangezien dit allemaal losse verhalen zijn.

Art

• 13507 berichten
  • 3501 stemmen

Inderdaad een vermakelijke serie en Emily Deschanel mag er zeker wezen! Al is haar zusje Zooey leuker

Chattingforum

• 465 berichten
  • 12 stemmen

Bones is leuk, lijkt een beetje op Csi al is Csi veel beter. Maar goed, ik vind Bones zelf al gewoon een geweldige meid.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

"I don't know what that means."

nummervlinder

• 1463 berichten
  • 365 stemmen

Agony schreef:

leuke serie inderdaad, maar soms gaat ie wel erg ver. Bones is best een mooi vrouwtje trouwens.. heeft wel wat .

Vergelijken met Prison Break is ook wat lastig aangezien dit allemaal losse verhalen zijn.

Het is dus niet echt een volgverhaal? Ik heb de Pilot-aflevering gemist en dacht dat het dan al geen goede start was om de serie te beginnen zien. Maar als het losse verhalen zijn, dan is dat niet zo erg...

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Er zit wel een rode draad doorheen hoor. Bones en Boothe groeien natuurlijk steeds meer naar elkaar toe. En natuurlijk kun je er op wachten dat Boothe aan de slag gaat met het dossier van Bones' ouders.

Agony

• 1993 berichten
  • 1256 stemmen

ja, maar in principe kun je best inhaken als je afleveringen gemist hebt.

caligula26

• 1 berichten
  • 1 stemmen

Ik kijk ook wel graag naar deze serie.

miss_efron

• 195 berichten
  • 132 stemmen

Heb juist de eerste 18 afleveringen(3 discs) van seizoen 1 gehuurd ben benieuwd!

miss_efron

• 195 berichten
  • 132 stemmen

Heb de eerste aflevering gezien ben niet direct verkocht!Hopelijk wordt het vele beter

Elineloves

• 24024 berichten
  • 3580 stemmen

Inmiddels bij aflevering 14 van seizoen 1, en het bevalt aardig. Ben niet direct 'hooked' zoals ik bijvoorbeeld bij Criminal Minds was, maar het is wel interessant genoeg om te blijven volgen. Heb begrepen dat er 7 seizoenen zijn, dus heb nog wat in te halen.

sara-pezzini

• 447 berichten
  • 8 stemmen

het wordt zeker weten veel leuker! ik volg dit al vanaf het begin en het is een leuke serie!

speedy23

• 18926 berichten
  • 14043 stemmen

Elineloves schreef:

Inmiddels bij aflevering 14 van seizoen 1, en het bevalt aardig. Ben niet direct 'hooked' zoals ik bijvoorbeeld bij Criminal Minds was, maar het is wel interessant genoeg om te blijven volgen. Heb begrepen dat er 7 seizoenen zijn, dus heb nog wat in te halen.

Blijven kijken. Je gaat er zeer zeker geen spijt van krijgen. Dit is één van mijn weinige vader-dochter momenten. We kijken al vanin het begin, nu al het zevende jaar.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.