menu

Overig / Televisie / Spongebob SquarePants

zoeken in:
kArIzMa_TuRk
ik vind dit niet zo leuk ook als ik niets te doen heb.. maar als ik nou op deze site kijk naar 'the SpongeBob SquarePants Movie' zie ik toch wel heel veel mensen die het geweldig vinden.. zijn er fans hier.. waar ik geen van ben..?

lowhusky
Ik irriteer me vreselijk aan deze serie

kArIzMa_TuRk
Yess! eindelijk iemand die het met mij eens is oké dan

ik vind die eigenlijk supergrappig

us_raider
Gewoon een hele leuke serie voor de kinderen, en zelf mag ik ook wel graag meekijken. Heb helaas zo'n beetje alle afleveringen al gezien.

Art
us_raider schreef:
Gewoon een hele leuke serie voor de kinderen, en zelf mag ik ook wel graag meekijken. Heb helaas zo'n beetje alle afleveringen al gezien.

Klopt je leeftijd wel?

Leuke serie En de film was gewoon erg grappig.

us_raider
Art schreef:
(quote)

Klopt je leeftijd wel?

Octo en Patrick zijn gewoon briljant! De Nederlandse stemmen zijn trouwens leuker dan de Engelse.

Vind ik niet, ik vind de Engelse stemmen vaak wat grappiger omdat je daarmee leuke accenten kan doen.

Geweldige tekenfilm, soms lig ik er helemaal dubbel van.

vooral van meneer octo en die vis als journalist

Die serie met de vliegende hollander en die fantasiedoos zijn geweldig.

kiriyama
Uitermate irritante tekenfilmserie. Die spongebob is echt 1 van de meest irritante k*t characters ooit.

Stomme serie. Veel te braaf.

Net als alle andere animatieseries van tegenwoordig uiterst infantiel.

Ik vind het soms ook wel leuk om te kijken, het is wel irritant ja maar toch ook wel droog.

Gewoon droge humor. Zeker de stukken met Meneer Krabs en zijn geldlust zijn geweldig!

kArIzMa_TuRk
matthijs_013 schreef:
Veel te braaf.
Nou klik is, Groffer kan niet.. (die Mensen die de Voice-Over doen zijn echte idioten)

Spongebob = helemaal geweldig, te grappig en te droog De film vind ik daarintegen erg slecht en irritant en een stom verhaal. Maarja daar kan Spongebob niks aan doen

waar zien jullie de engelse serie? Ik heb alleen nog maar de nederlandse op nickelodeon gezien

korp
De leukste tekenfilm voor kinderen die op dit moment wordt uitgezonden op tv. Tussen al die rotzooi is dit een juweeltje

Een van mijn favoriete tekenfilmseries, met lekker studentikoze gekke humor die geen leeftijd kent.

Die lach van die SpongeBob is vreselijk irritant!

Die lach is fantastisch, helemaal ziek, net als het programma. De Nederlandse versie is helemaal goed, fantastisch hoe het altijd weer een chaos wordt, elke aflevering.

Helemaal mee eens!
De serie is absurd, idioot, totaal krankjorrum en DAAROM fantastisch!
Echt briljant is de aflevering met Het Papier.

Gewoon leuke serie. Zo kinderachtig als maar kan maar daardoor ook wel vermakelijk voor de ouderen. Octo is cool en ik vind het altijd wel grappig om te zien hoe Mr. Krabs loopt. M'n ouders vinden Octo ook wel grappig geloof ik.

Meneer Krabs! Meest leuke personage!

Octo is ook wel aardig. Keek het altijd vaak maar zie het bijna nooit meer. Geen idee wie dit nog uitzend.

Nickelodeon.

Een van de beste series die nickelodeon uitzend, maar zo goed is dat nu ook weer niet hoor.

Het komt volgens mij bina nooit meer op tv en dat is jammer.
Vondt het altijd een geweldig programma

IcU
Toch wel iedere ochtend rond een uur of 9. Alleen maar herhalingen uiteraard. Ik kijk liever fairly odd parents. Dat komt er na.

Dat is ook een geweldig programma ja.
Even kijken of daar een topic van is.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:57 uur

geplaatst: vandaag om 16:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.