• 12.224 nieuwsartikelen
  • 165.660 films
  • 10.693 series
  • 30.874 seizoenen
  • 623.212 acteurs
  • 194.921 gebruikers
  • 9.098.495 stemmen

Expeditie Robinson

zoeken in:

Teunnis

• 769 berichten
  • 498 stemmen

Vieze Fur, Ancilla Tilia Mr. Polska zal vast ook wel leuke tv opleveren

Helaas ook een hele hoop namen die ik echt niet langer dan twee minuten wil zien.

stinissen (crew films & series)

• 22427 berichten
  • 71307 stemmen

Lone van Roosendaal een van de mooiste en sexy vrouwen van Nederland

(verwijderd)

• 1480 berichten
  • 0 stemmen

Ben ik de enige die nog kijkt? Vind t weer een leuk seizoen met gave proeven. Vanavond weer een nieuwe aflevering. Hoop zo dat Sander van smeerlap van een Danny wint in de eiland battle.

eppo349

• 863 berichten
  • 3917 stemmen

(verwijderd) schreef:

Ben ik de enige die nog kijkt? Vind t weer een leuk seizoen met gave proeven. Vanavond weer een nieuwe aflevering. Hoop zo dat Sander van smeerlap van een Danny wint in de eiland battle.

Ik vind het met de week minder worden. De proeven zijn wel leuk, maar het gezanik over het stemmen en het stemmen aan zich kunnen me gestolen worden. Heeft helemaal niets meer met het oorspronkelijke overleven te maken.

(verwijderd)

• 1480 berichten
  • 0 stemmen

Klopt, maar dat kwam door het niet wegstemmen van die zeikerds, daar zijn de overige leden inmiddels wel achter gekomen door eerst Danny en nu Ryanne naar huis te sturen, nu is er imo wel een leuk clubje over voor de laatste afleveringen. Verder begrijp ik je wel.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.