• 12.920 nieuwsartikelen
  • 169.045 films
  • 11.073 series
  • 31.730 seizoenen
  • 629.268 acteurs
  • 196.140 gebruikers
  • 9.176.530 stemmen

Beste seizoen van bepaalde series.

zoeken in:

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Als je praat over een bepaalde serie met anderen krijg je wel eens de discussie over wel seizoen het beste is.

Nu is dat voor iedereen natuurlijk anders maar ik hoop dat we zo'n discussie hier kunnen creeëren ( met argumenten natuurlijk )

Bijvoorbeeld : de 4 seizoenen van 24.( tot nu toe )

Persoonlijk voel ik meer voor seizoen 2 & 3.

Waarom?, omdat seizoen 4 over-the-top is en waarbij het onmogelijke mogelijk wordt gemaakt.

Er wordt bij seizoen 4 gebruik gemaakt van zoveel grote plotwendingen dat het gewoon niet meer leuk is.

Wat seizoen 1 betreft, het wordt gewoon overschaduwd door de gebeurtenissen uit seizoen 2 tm4.

Niet dat het een slecht seizoen is, maar het is allemaal wat braver dan bij 2,3 & 4.

Dat dus over 24,

Dan heb je nog Angel, The Shield, Charmed, Friends ,Buffy, en weet ik veel wat nog meer.

Laat je mening horen, maar wel met argumenten.

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7500 stemmen

Hoe kan seizoen 1 nou overschaduwd worden door gebeurtenissen uit seizoenen die zich later afspelen. Je bedoelt zeker overtroffen?

Seizoen 3 vond ik het trouwens het beste, gewoonweg de meeste spanning.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ja, overtroffen zou je het ook kunnen noemen.

Wat er gebeurd in Season 2 Tm 4 grijpt me wat meer aan dan wat er gebeurd in Season 1.

supermovieman

• 177 berichten
  • 551 stemmen

Seizoen 2 van Lost blijf ik het leukst vinden!

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4100 stemmen

Seizoen 4 van Seinfeld.

GuyB

• 1299 berichten
  • 0 stemmen

Seizoen 2 van Two and a Half Men

catdog

• 1413 berichten
  • 1914 stemmen

Seizoen 4 van The Wire. Seizoen 4 van Lost. Seizoen 4 van The Simpsons. Seizoen 2 van Entourage.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.