- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Beste seizoen van bepaalde series.
Beste seizoen van bepaalde series.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Als je praat over een bepaalde serie met anderen krijg je wel eens de discussie over wel seizoen het beste is.
Nu is dat voor iedereen natuurlijk anders maar ik hoop dat we zo'n discussie hier kunnen creeëren ( met argumenten natuurlijk )
Bijvoorbeeld : de 4 seizoenen van 24.( tot nu toe )
Persoonlijk voel ik meer voor seizoen 2 & 3.
Waarom?, omdat seizoen 4 over-the-top is en waarbij het onmogelijke mogelijk wordt gemaakt.
Er wordt bij seizoen 4 gebruik gemaakt van zoveel grote plotwendingen dat het gewoon niet meer leuk is.
Wat seizoen 1 betreft, het wordt gewoon overschaduwd door de gebeurtenissen uit seizoen 2 tm4.
Niet dat het een slecht seizoen is, maar het is allemaal wat braver dan bij 2,3 & 4.
Dat dus over 24,
Dan heb je nog Angel, The Shield, Charmed, Friends ,Buffy, en weet ik veel wat nog meer.
Laat je mening horen, maar wel met argumenten.
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7500 stemmen
Hoe kan seizoen 1 nou overschaduwd worden door gebeurtenissen uit seizoenen die zich later afspelen. Je bedoelt zeker overtroffen?
Seizoen 3 vond ik het trouwens het beste, gewoonweg de meeste spanning.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ja, overtroffen zou je het ook kunnen noemen.
Wat er gebeurd in Season 2 Tm 4 grijpt me wat meer aan dan wat er gebeurd in Season 1.
supermovieman
-
- 177 berichten
- 551 stemmen
Seizoen 2 van Lost blijf ik het leukst vinden!
catdog
-
- 1413 berichten
- 1914 stemmen
Seizoen 4 van The Wire. Seizoen 4 van Lost. Seizoen 4 van The Simpsons. Seizoen 2 van Entourage.