- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Charlie's Angels
Charlie's Angels
soom
-
- 24870 berichten
- 2708 stemmen
Ik heb 4 keer heen en weer door de pagina's met vele topic's gelopen, maar ik ben niet een topic over Charlie's Angels tegen gekomen, tenzij ik het over het hoofd heb gezien.
Wat ontzettend zonde is, aangezien er al 2 Charlie's Angels films gemaakt zijn.
Charlie's Angels is een geweldige serie. Farah Fawcett, Cheryl Ladd, Kate Jackson en Jaclyn Smith hebben hun rollen uitermate goed gespeeld.
Echte klasse.
Leno
-
- 5897 berichten
- 4268 stemmen
Ik vind de serie matig en de films ronduit slecht. De dames uit de serie zijn wel knapper, maar verder kan ik er weinig positiefs over zeggen.
Dutchfan
-
- 1565 berichten
- 745 stemmen
De series vind ik nog steeds leuk om te zien.
Leuk dat RTL7 op zaterdag de afleveringen met Tanya Roberts uitzend,die zijn nog nooit te zien geweest op de Nederlandse TV.
Van alle "angels" vind ik Jaclyn Smith de minst geloofwaardige.Zwaar opgemaakt,perfect gekapt en uiterst tuttig vind ik haar gewoon geen agente.
De anderen vind ik wel geloofwaardig,alhoewel Shelley Hack zo nu en dan pijnlijk slecht acteert.Toch zag ik haar wel graag in de serie.
Dutchfan
-
- 1565 berichten
- 745 stemmen
Voor de liefhebbers:op zondag wordt op RTL 7,de allerlaatste aflevering van "Charlie's angels" uitgezonden.
Ik heb vrijwel alle afleveringen van dit laatste [vijfde]seizoen gezien en het was heel erg zwak.
Tanya Roberts is een hele slechte actrice en de scripts van dit laatste seizoen is erg slecht.
AHWA
-
- 16915 berichten
- 0 stemmen
De reboot van Charlie's Angels met oa Minka Kelly en Rachael Taylor is ook begonnen. Minka Kelly moet de stoere chick spelen, maar faalt daar jammerlijk in. Matig tot redelijke actiepilotje, een beetje in de stijl van Hawaii Five-O, maar dan met minder vlotgebekte acteurs en slechtere oneliners. Alleen voor de fans denk ik dan maar. Of oppervlakkige tv-kijkers zoals ik