ad
  • 141.883 films
  • 6.881 series
  • 20.942 seizoenen
  • 471.020 acteurs
  • 285.398 gebruikers
  • 8.184.733 stemmen

Gilmore Girls

zoeken in:

Zwolle84

• 8023 berichten
  • 0 stemmen

Carolien1603 schreef:

Ja Alexis is nu ongeveer even oud als Lauren toen de serie begon denk ik?

Klopt inderdaad, 33 om 34. Lauren kan er ook weinig aan doen, Alexis ziet er altijd al zo ontzettend jong uit.

Thomas83

• 3192 berichten
  • 2884 stemmen

Wat een raar idee.

Vind het wel jammer eigenlijk dat de serie verdergaat. Een belangrijk uitgangspunt van de serie was toch juist de relatie tussen de jonge en impulsieve moeder en haar vroegwijze dochter. Nu Rory een volwassen vrouw is hadden het net zo goed gewoon twee normale vriendinnen kunnen zijn. En ik vond het juist ook mooi aan de serie dat je Rory haar potentie kon zien waarmaken en kon zien opgroeien.

Verder vind ik dit voorstukje eigenlijk ook heel matig. Het voelt geforceerd of zo.

Zwolle84

• 8023 berichten
  • 0 stemmen

Ik begrijp je, maar denk dat het wel mee zal vallen. Zo'n moeder-dochterrelatie gaat ook op volwassen leeftijd door en Sherman-Palladino heeft een te scherpe pen om dit te verpesten. Die trailer kwam ook wat krampachtig op me over, maar dat zou een scène uit de oorspronkelijke serie ook zijn als je hem uit de context trok.

Nee, heb hier wel vertrouwen in en ben vooral blij dat het alsnog een echt einde zal krijgen na dat neppe zevende seizoen.

Thomas83

• 3192 berichten
  • 2884 stemmen

Dat is waar. Het scheelt wel dat zo'n losse scène zonder context anders overkomt. Misschien helemaal met de stijl van de serie. Al die popculturele verwijzingen die nu (logisch) meer van deze tijd zijn en in dat kenmerkende ratelende tempo gebracht.

Het lijkt me eigenlijk wat laat om er nog geslaagd een einde aan te breien. Maar geen idee welke kant ze op willen gaan. Heb het nieuws over de nieuwe afleveringen totaal niet gevolgd. Moet zeggen dat ik er na zeven seizoenen eigenlijk ook wel een beetje klaar was met de serie.

Zwolle84

• 8023 berichten
  • 0 stemmen

Thomas83 schreef:

Het lijkt me eigenlijk wat laat om er nog geslaagd een einde aan te breien.

De wereld wacht vooral ademloos af wat de laatste 4 woorden zullen zijn. Dat is zo'n fandingetje geworden: Sherman-Palladino had het altijd over de mysterieuze 4 woorden waarmee ze zou afsluiten, maar toen werd ze opeens buitenspel gezet voor het laatste seizoen.

Thomas83

• 3192 berichten
  • 2884 stemmen

Nu word ik wel nieuwsgierig.

Marbles

• 95 berichten
  • 793 stemmen

Net de laatste aflevering gezien. En ja ik moest janken.

Het einde was juist totaal niet teleurstellend.

Ik ga nu de eerste aflevering weer kijken want dat doe ik altijd na een serie. Kijken hoeveel mensen er zijn veranderd en hoe het allemaal begon.

Niet de beste serie ooit maar ik groeide met ze mee en ik ga ze missen.

Zwolle84

• 8023 berichten
  • 0 stemmen

Inderdaad, alsof ze nooit zijn weggeweest.

AHWA

• 16915 berichten
  • 0 stemmen

Carolien1603

• 19 berichten
  • 36 stemmen

AHWA schreef:

(embed)

Eindelijk een echte trailer. Nog maar een maand wachten! Ik krijg er toch wel erg zin in.

Zwolle84

• 8023 berichten
  • 0 stemmen

Heerlijk! Alsof ze nooit zijn weggeweest.

Hopelijk komt er tzt ook een blu-raybox met de oude en nieuwe serie compleet.

AHWA

• 16915 berichten
  • 0 stemmen

Dat stukje over Tori Spelling en de telefooncel klinken nog wat geforceerd, alsof ze nog niet in hun rol zitten, maar gelukkig begint dat al snel te lopen.

AHWA

• 16915 berichten
  • 0 stemmen

Cool.

Ik ben bij 7.09, dus ik hoop op tijd klaar te zijn.

Zwolle84

• 8023 berichten
  • 0 stemmen

AHWA schreef:

Cool.

Ik ben bij 7.09, dus ik hoop op tijd klaar te zijn.

Nog één avondje dus.

Carolien1603

• 19 berichten
  • 36 stemmen

Ik hoop heel erg dat de laatste vier woorden: 'Her name is Lorelai' zijn.

Of: 'the show will continue', maar dat lijkt me sterk.

Zwolle84

• 8023 berichten
  • 0 stemmen

Carolien1603 schreef:

Ik hoop heel erg dat de laatste vier woorden: 'Her name is Lorelai' zijn.

Dat klinkt ergens logisch. Alleen ziet Rory er niet bepaald zwanger uit in de trailer en het speelt zich allemaal in een jaar af. Moet ze dus gas geven.

Carolien1603

• 19 berichten
  • 36 stemmen

Zwolle84 schreef:

Dat klinkt ergens logisch. Alleen ziet Rory er niet bepaald zwanger uit in de trailer en het speelt zich allemaal in een jaar af. Moet ze dus gas geven.

Hmm ja inderdaad, dan zou ze in de eerste aflevering al in verwachting moeten zijn.

Gaan jullie alle vier de afleveringen in een keer kijken? Ik zou ze het liefst allemaal achter elkaar kijken, maar dan is het ook weer zo voorbij

Met mijn moeder uiteraard. ?

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

AHWA schreef:

(embed)

Zin in!

Zwolle84

• 8023 berichten
  • 0 stemmen

Carolien1603 schreef:

(quote)
Gaan jullie alle vier de afleveringen in een keer kijken? Ik zou ze het liefst allemaal achter elkaar kijken, maar dan is het ook weer zo voorbij

Ik vrees dat ik me niet kan inhouden zodra ik begin. Zal ook vast niet bij één keer blijven.

Zwolle84

• 8023 berichten
  • 0 stemmen

Leuk om de cast weer 'compleet' te zien.

Carolien1603

• 19 berichten
  • 36 stemmen

Wat zijn sommige acteurs veranderd zeg. Miss Patty is bijvoorbeeld heel erg afgevallen (staat geloof ik niet op de foto's).

Alexis ook trouwens, ik vind haar toch ook wel een stukje ouder geworden. Niet dat dat erg is natuurlijk, ze is nog steeds een mooie vrouw.

Zwolle84

• 8023 berichten
  • 0 stemmen

Alexis viel me ook al op, maar de fotoserie is ook niet erg flatteus. En Die Ogen blijven natuurlijk schitterend.

Die Vanessa Marano herken je ook nauwelijks terug. Is weinig nerderigs meer aan.

Carolien1603

• 19 berichten
  • 36 stemmen

Nee de kleine April is groot geworden. Zou het iets zeggen dat Logan als enige ex-vriendje van Rory op de foto staat?

Zwolle84

• 8023 berichten
  • 0 stemmen

Carolien1603 schreef:

Zou het iets zeggen dat Logan als enige ex-vriendje van Rory op de foto staat?

Aan het aantal episodes te zien speelt Jess ook een (vrij) grote rol. Die vreselijke Dean gelukkig niet.

Carolien1603

• 19 berichten
  • 36 stemmen

Zwolle84 schreef:

Aan het aantal episodes te zien speelt Jess ook een (vrij) grote rol. Die vreselijke Dean gelukkig niet.

Het is heel grappig om te zien dat niemand Dean leuk vindt. Ik ook niet overigens.

Zwolle84

• 8023 berichten
  • 0 stemmen

Carolien1603 schreef:

(quote)

Het is heel grappig om te zien dat niemand Dean leuk vindt. Ik ook niet overigens.

Elke keer (en dat is vaak) dat hij zijn zin met een zucht begon wilde ik iets door de tv gooien.

Nieuwe trailer trouwens:

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Loop hier steeds meer warm voor. Zin an!

AHWA

• 16915 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben net op tijd klaar met de rewatch. Vandaag afgerond. Dus alles zit er nog redelijk goed in voor de revival. Zo veel zin in. Feest van herkenning moet dat worden. Seizoen 123 zijn het beste, daarna als Rory gaat studeren wordt het iets minder, maar nog steeds groots. Pas in seiz 7 merk je duidelijk de afwezigheid van ASP en DP, maar toch zijn de laatste paar eps nog best goed.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.