• 13.891 nieuwsartikelen
  • 171.826 films
  • 11.447 series
  • 32.491 seizoenen
  • 634.851 acteurs
  • 197.267 gebruikers
  • 9.233.109 stemmen

Kinderen Geen Bezwaar

zoeken in:

stan

• 4649 berichten
  • 1288 stemmen

Echt een geweldige serie, het 1e seizoen was gewoon te grappig voor woorden

Het 2e seizoen is nu net begonnen en de 1e aflevering is net geweest, al is de aflevering wel een stukkie minder als de oudere afleveringen

Quentin

• 10202 berichten
  • 8451 stemmen

Verschrikkelijke serie, ook een slechte cast. Kan v/d Heuvel niet uitstaan.

gotti

• 14055 berichten
  • 5785 stemmen

Inderdaad een draak van een serie. Erg slecht geschreven.

moviefreak#1

• 14361 berichten
  • 24241 stemmen

En slecht geacteerd ook. Bovendien moet je eens gaan turven hoe vaak ze voor een zin het woord "ja" of het woord "nou" gebruiken, daar word je gewoon onwel van.

En bovendien zijn de "grappen" gewoonweg saai.

stan

• 4649 berichten
  • 1288 stemmen

Ik moet toegeven dat het niet goed geacteerd is en die lach van daan is ronduit irritand maar ik vind het wel grappig, de grappen vind ik overigens niet saai maarja dat is natuurlijk allemaal mijn mening

Chainsaw

• 8580 berichten
  • 3524 stemmen

Ach, vergeleken met komedies als Bergen Binnen, die nieuwe rotzooi van Talpa of de afschuwelijke laatste seizoenen van komedieseries als Sam Sam of Kees en Co is Kinderen Geen Bezwaar helemaal zo slecht nog niet.

Ik heb ze in ieder geval veel slechter gezien ...

moviefreak#1

• 14361 berichten
  • 24241 stemmen

Ja het is in elk geval beter als die nieuwe serie van Oppassen.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3226 stemmen

Met Chainsaw eens. Zitten best een paar aardige grappen in maar enorm geniaal is het niet (welke Nederlandse komedie wel?). Bovendien is het geen straf om naar Céline Purcell te kijken .

stan

• 4649 berichten
  • 1288 stemmen

Ik vond de aflevering van vandaag wel grappig

Beter als die van vorige week

justR

• 57 berichten
  • 69 stemmen

Lang geleden dat ik een nederlandse tv serie grappig vond. Eerste en tweede dvd inmiddels in bezit en wacht op deeltje 3.

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Nou, ik vind Kinderen geen Bezwaar ook een enorm leuke serie. Ik kan er altijd om lachen, en deze serie heeft tenminste onderwerpen van deze tijd zoals blowen en puber liefde e.d. Dat zal je in andere nederlandse series niet zien. Ik kijk er altijd graag naar

neo

• 15415 berichten
  • 9944 stemmen

Vind het niet veel. Ter boeiende informatie; die ene acteur zat nog bij mij in de klas....

Spartaan1986

• 3600 berichten
  • 2122 stemmen

Joey van der Velden bedoel je denk ik.

Ik vind de serie wel ok. Het is absoluut geen dijenkletser maar goed genoeg voor de zaterdagavond.

The Oceanic Six

• 60487 berichten
  • 4085 stemmen

Brr dit is denk ik de slechte comedie die ik ooit gezien heb. Zelden zo geirriteerd als bij deze ellende. Jonge, jonge, de gebrekkigheid straalt ervan af..

Fontane

• 51 berichten
  • 46 stemmen

IcU schreef:

Nou, ik vind Kinderen geen Bezwaar ook een enorm leuke serie. Ik kan er altijd om lachen, en deze serie heeft tenminste onderwerpen van deze tijd zoals blowen en puber liefde e.d. Dat zal je in andere nederlandse series niet zien. Ik kijk er altijd graag naar

Idd, een geweldige serie! Heel actueel, en een mooie eigentijdse vervanger voor Oppassen! Die serie was ook echt te verouderd, en deze serie is weer jong... Al moet ik zeggen dat ik niet erg tevreden ben over Bobbie Koek! Maar ik geniet nog regelmatig van seizoen 1 en 2 op DVD, nog met Celine dus!

Staat overigens ook een reviewtje van de DVD op deze site http://www.filmviewer.nl

neo

• 15415 berichten
  • 9944 stemmen

Kon je niet gewoon de link plaatsen naar de review zelf?

tukkerstein

• 2201 berichten
  • 3324 stemmen

Vond de serie eerst altijd best leuk. Toen dat meisje wegging en er een ander meisje voor in de plaats kwam dat helemaal niet kon acteren werd de serie plots enorm slecht. Grappen werden steeds slechter en de verhalen in de serie werden steeds vergezochter.

Mescaline

• 7047 berichten
  • 2964 stemmen

tukkerstein schreef:

Vond de serie eerst altijd best leuk. Toen dat meisje wegging en er een ander meisje voor in de plaats kwam dat helemaal niet kon acteren werd de serie plots enorm slecht. Grappen werden steeds slechter en de verhalen in de serie werden steeds vergezochter.

Idd heb je groot gelijk in.

De eerste seizoenen blijven het leukste en het orgineelste..

Maar de afleveringen die nu op tv komen zijn alweer een stukje beter dan het seizoen hiervoor..

Van mij mag de serie verder gaan.. heb alle afleveringen die uitgezonden zijn gekeken.. blijft een leuke serie..

Alfred van den Heuvel(Gerard) vind ik echt iets toevoegen aan de hele serie..

Joey van der Velden(Daan) Vind ik een stuk slechter acteren.. hadden ze beter een andere acteur voor kunnen gebruiken.. maargoed als je dat achterwegenlaat erg vermakelijke serie

tukkerstein

• 2201 berichten
  • 3324 stemmen

Je hebt gelijk dat het wel weer iets beter is geworden (zelfs weer kijkbaar!). Van mij mogen ze die Daan wel uit de serie schrijven, ik heb het wel een beetje gehad met die bijdehante, vaak seksueelgetinte opmerkingen.

Mescaline

• 7047 berichten
  • 2964 stemmen

tukkerstein schreef:

Je hebt gelijk dat het wel weer iets beter is geworden (zelfs weer kijkbaar!). Van mij mogen ze die Daan wel uit de serie schrijven, ik heb het wel een beetje gehad met die bijdehante, vaak seksueelgetinte opmerkingen.

Vaak de zelfde soort opmerkingen idd..

Maargoed.. een redelijk acteur kan daar nog een leuke draai aangeven..

Hij zegt het letterlijk zoals het er staat.. zonder emotie.. en daar irriteer ik me aan.. het is een goed lopende serie.. zat acteurs die zijn plaats in willen nemen denkik

Brix

• 19570 berichten
  • 4948 stemmen

De herhalingen zijn te zien op Humor TV.

Ik kijk soms wel eens, maar Anne-Mieke Ruyten is zowat de enige die dat draaglijk maakt.

Wat een vreselijke eikel is die Gerard (Alfred van den Heuvel)

Ik vraag mij af of er in werkelijkheid iemand tegen zou kunnen om met zo'n man samen te leven?

Humortje!

• 120 berichten
  • 80 stemmen

De laatste seizoenen bevatten geen één geslaagde grap. Is er echt op achteruit gegaan. Haye van der Heyden heeft zeker geld nodig. De acteurs zijn er echt op achteruit gegaan, hetzelfde gelt voor de personages.

Het bleek alleen dat Alfred van den Heuvel nog mee wilde doen, en die speelt als een 'Ho*r met hiespijn.'

Snel vergeten die serie.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.