- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Jouw favo tv-comedy
Jouw favo tv-comedy
Observator
-
- 18281 berichten
- 3472 stemmen
Friends
Extras
Dharma & Greg
The King of Queens
The Office
Will and Grace
According to Jim
Rosanne
The Nanny
Gizzmann
-
- 5613 berichten
- 2608 stemmen
Bottom en Fawlty towers horen absoluut tot de betere Als tekenfilms er ook bij betrokken raken word het nog een stuk breder, maar zal me daarom maar beperken tot de 'sitcom-achtige' tekenfilmseries. Ben zelf altijd erg gecharmeerd geweest van de tekenfilm 'Home Movies' Ontzettend droge en aparte humor...
Ninto
-
- 728 berichten
- 1142 stemmen
Everybody loves Raymond
South Park
King of Queens
Two Pints of Lager and a Packet of Crisps
Little Britain
Doom
-
- 8212 berichten
- 1505 stemmen
Scrubs, zonder twijfel mijn favoriet, gevolgd door Friends en Everybody Loves Raymond.
jasha
-
- 1540 berichten
- 1087 stemmen
Friends en The Simpsons, de rest is bijzaak.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Gisteren nog iemand The Unit gezien van de makers van Prison Break ?
Ewing Oil
-
- 146 berichten
- 49 stemmen
01. - F.R.I.E.N.D.S.
02. - Will & Grace
03. - Mr. Bean
04. - Happy Days
05. - Family Ties
En South Park krijgt en ere plaats als de leukste tekenfilm
AHWA
-
- 16915 berichten
- 0 stemmen
Scrubs
Arrested Development
How I Met Your Mother
Frasier
The Simpsons
Seinfeld
Gollem
-
- 153 berichten
- 660 stemmen
Friends, 3rd Rock From the Sun, That 70's Show, Seinfeld, Married... With Children, My Name Is Earl, Cheers.
nietdatdus
-
- 222 berichten
- 843 stemmen
Two Pints of Lager and a Packet of Crisps
King of Queens
The Nanny
That 70's Show
murtcelP
-
- 390 berichten
- 926 stemmen
Southpark
Friends
Flodder
King of Queens
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
1. South Park
2. Fawlty towers
3. Blackadder
4. The Simpsons
5. Married With Children
Stevo
-
- 499 berichten
- 429 stemmen
De laatste tijd komt er rond acht uur 's ochtends op Net 5 een leuke comedy. The war at home. Ik had er nog nooit van gehoord, maar hij is erg leuk. Een goed begin van de dag (voor mij dan).
Couch Potato
-
- 411 berichten
- 0 stemmen
Fowlty Towers was schitterend.
Veel Britse series trouwens, terwijl ik van Amerikaanse Humor meestal buikloop krijg... maar dan niet van het lachen, maar van de ergernis aan zoveel slechte smaak;
aryan
-
- 986 berichten
- 1735 stemmen
Seinfeld
News Radio
The Office US
South Park
Extras
Scrubs
Friends
Family Guy
Goto
-
- 1736 berichten
- 0 stemmen
- Fawlty towers
- Futurama
- South park
- The simpsons
- Blackadder
- Married with childeren.
FinkPloyd
-
- 632 berichten
- 1900 stemmen
1) Simpsons
2) In de gloria
3) Blackadder
TonyMontana
-
- 394 berichten
- 4803 stemmen
1) Monty Python's Flying Circus
2) Fawlty Towers
3) The Powers That Be
4) Friends
5) Allo Allo
6) Married With Children (tot seizoen 6)
7) The simpsons (tot seizoen 10-11)
8.) Pinky And The Brain
Baggerman
-
- 10577 berichten
- 7977 stemmen
1. Red Dwarf
2. Blackadder
3. Filthy, Rich and Catflap/Bottom/the Young Ones
4. Cheers
5. Little Britain
6. Nelson's Column
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
1.South Park!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2.Merried with Children
3.Blackadder
4.Mr. Bean
5.Flodder
MFEO
-
- 682 berichten
- 38 stemmen
24
Allo Allo
Are You Being Served?
Bruin Goud
Cheers
Dad's Army
Deadwood
Dynasty
The Flying Doctors
Gooische Vrouwen
Hotel Babylon
I'm Alan Partridge
Keeping Up Appearances
Miami Vice
Moonlighting
Queer As Folk
Vuurzee (beste Nederlandse serie)
Lijstje staat niet op volgorde.
Cultura
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Dat is inderdaad de allerleukste nederlandse komedieserie ooit, samen met 'Op zoek naar Jolanda', ook met Wim Schippers.
Verder hou ik alleen van de engelse komedies waardoor mijn toplijstje alsvolgt is:
1 Fawlty Towers
2. The Young Ones
3. Bottom
4. Keeping up appearences
5. The thin blue line
Op Cultura kan je op 14 oktober kijken naar een Wim T Schaippers Special, en we zenden vanaf 7 oktober iedere zondagavond een aflevering van het eerste deel van We zijn weer thuis uit!
gortdroog
-
- 116 berichten
- 0 stemmen
king of qeens en in the family lkkr droog
Japie Mol
-
- 354 berichten
- 1959 stemmen
Absoluut "that 70's Show". Droger kan een serie volgens mij niet zijn.
niethie
-
- 7308 berichten
- 6524 stemmen
Inderdaad that 70's show is geweldig
alleen jammer dat het door zo weinig mensen bekeken wordt en dat niet iedereen het leuk vind maarja smaken verschillen zullen we maar zeggen.