menu

Overig / Televisie / That '70s Show

zoeken in:
Zojuist de complete collectie besteld bij bol.com, heb er zin in!
Erg leuke sfeer en setting, goede personages met als toppers Fez, Red en Leo. Alleen seizoen 8 is van een minder niveau, maar over het algemeen een heel vermakelijke serie.

Je had gratis bezorgkosten kunnen hebben he? Maar ja, dat is nu te laat. Soms moet je even het bol.com-topic in de gaten houden.

De laatste tijd kijk ik geregeld weer eens een losse aflevering van deze serie (alle seizoenen op DVD). Puur willekeurig. Voor mij na the Simpsons wel de leukste comedy-serie die er is. Met name deze aflevering/dit stukje is geniaal:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=WkeHtSuWiIs

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Even dat jullie het weten.

DE HELE SERIE IS NU OP BOL.COM IN DE KORTING!
Het kost nu echt maar 45 euro of zo.

DOENDOENDOEN 8D

Hij was pas nog goedkoper. Heb hem voor 35 euro besteld

In dik anderhalve maand heel de serie gekeken. Echt een geweldige sitcom. Allemaal leuke karakters, met Michael (BURN!), Fez (I said good day) en Red (dumbass) als hoogtepunt. Eric vond ik de minste en was ook wel blij dat ie weg ging Geweldige gastrollen ook (met name Leo) Ook leuk om Mila Kunis op te zien groeien in de serie.

Ik ben nu de volledige serie aan het bekijken - ik zit aan het zevende seizoen. En ik moet constateren - wat waren die eerste 4 seizoenen toch absoluut fantastisch! - de fun is er nu een beetje vanaf.

Het grote probleem wat je nu hebt is het gebrek aan leuke gastrollen. Zo mis ik de hippie Leo heel erg - ook Midge Pinciotti is echt een gemis (geweldig hoe dom ze kan zijn) - alsook evil sister Laurie gaf leuke interacties met Eric. Dat waren gewoonweg de toppers -naast de gewone cast wel te verstaan. Erg onlogisch ook dat die nevenfiguren maar komen en gaan (Midge Pinciotti terug naar Los Angeles getrokken - Laurie eerst naar de beauty school - daarna vervangen door Christina Moore om daarna weer te vertrekken naar Canada...). Zo irriterend soms!

In het zevende seizoen zijn ze ook te opgegroeid (hun haren anders (Donna blond :s) - aan het werk - zelfs moeder Kitty vervalt steeds in dezelfde grappen en rol (de drank).

AHWA
Ik heb seizoen 1 en 3 gezien, ben nu aan vier bezig. 2 heb ik maar deels gezien. Op zich vind ik de opzet wel leuk, vooral Kurtwood Smith is geweldig. Topher Grace slaat af en toe de plank mis met z'n deadpan delivery, maar kan leuk uit de hoek komen. Kutcher, Masterson en Valderrama zijn echter vreselijk onleuk. Kunis is irritant, maar wel knap

Geen serie die ik op dvd wil, maar kijkt wel aardig weg.

Ik heb de complete box en dit is zeker mijn favoriete serie, ik ben tussendoor echter even gestopt omdat ik er te snel doorheen fiets, en dat vind ik jammer.
Zit in seizoen 5.

Ik vind het trouwens wel erg flauw dat ze in Seizoen 6 een andere actrice hebben genomen voor Laurie Forman, die maar een beetje lijkt op de originele Laurie.

Ook lame is de Pastor Dave in seizoen 6... In de andere seizoenen is het gewoon een sullig mannetje. In seizoen 6 is het een grote neger, daar verlies ik echt de link tussen de karakters.

MovieLynn
Ik heb alle seizoenen helemaal gezien en ben nu weer gewoon opnieuw begonnen, het blijft grappig.
Eigenlijk is elke aflevering sterk, en de kracht lijkt juist in de eenvoud te liggen. Ze zijn allemaal lekker direct en droog.

Vind het een aangename serie om te kijken voor het slapen.

MovieLynn
Ik ook, ik kijk ook altijd voor het slapen.

Deze serie heb ik al lange tijd willen zien in zijn geheel en nu hij op Netflix is verschenen gaan we er is goed voor zitten, zojuist de pilot gekeken (heb wel losse eps gezien) en het is gelijk al genieten, fijne characters, heerlijke sfeer, leuke droge momenten, het blijft toch geweldig.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:57 uur

geplaatst: vandaag om 00:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.