• 12.163 nieuwsartikelen
  • 165.385 films
  • 10.674 series
  • 30.845 seizoenen
  • 622.750 acteurs
  • 194.852 gebruikers
  • 9.092.793 stemmen

Ook Dat Nog!

zoeken in:

kappeuter (crew films)

• 73599 berichten
  • 5855 stemmen

Ik zag deze week een flits van een herhaling, maar wat ben ik blij dat dit programma van de buis is.

Je ziet niets anders dan van de autocue voorlezende onleuke personen, met steeds dezelfde trucendoos aan overdreven mimiek.

Bavo Galama, Gregor Frenkel Frank en Hans Böhm. Brrrrr.

Vreselijk dat het Nederlandse volk dit leuk vond.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Hans Böhm mag hierbij speciaal genoemd worden inzake onleukheid en blij-die-irritante-zak-niet- meer-op-de-buis- te-hoeven-zienheid.

kappeuter (crew films)

• 73599 berichten
  • 5855 stemmen

Nu ik zijn geniale schaaktip heb gelezen heb ik ineens veel meer respect voor hem:

"Je moet je hoofd koel houden bij het schaken."

Alleen een schaakexpert komt tot zo een krachtig statement.

Leno

• 5897 berichten
  • 4259 stemmen

Het was eigenlijk ook een 50+ brave burger programma, waar het hele gezin quasi gezellig naar ging kijken iedere zondagavond na studio sport.

Gelukkig bij ons thuis niet!

Wouter

• 18671 berichten
  • 3014 stemmen

Eh... ik mis geloof ik iets. Wat is er zo briljant aan die uitspraak?

kappeuter (crew films)

• 73599 berichten
  • 5855 stemmen

Je mist mijn sarcasme? Opmerkelijk.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

De parodie van Kees Prins (Jiskefet '93/'94) op Hans Böhm was dan wel weer hilarisch. Iemand gezien?

Prins als Hans Böhm doet één van zijn vele grappige imitaties. Dit keer de kaasboer: Hoe gaattie Hans...kaas??

Interviewer Herman Koch: hahahaha...fan-tas-tisch.

Hans Böhm is daarna tegen beter weten in nog enkele jaren op de televisie verschenen, maar verdween uit zelfbescherming van het scherm. Sommigen beweren dat hij nog af en toe dorpsbingo's en bejaardenhuizen laat opschrikken met zijn ludieke anekdotes.

Asmahan

• 321 berichten
  • 2129 stemmen

Ik word ook zo vreselijk moe van Ook Dat Nog. Van die overtrokken hyperactieve typetjes. En dan het vreselijke leed dat in het programma wordt behandeld, een bank waar een krasje op zit, of een tapijt dat een tikje loslaat. Het is toch inderdaad bij de wilde konijnen af!

kappeuter (crew films)

• 73599 berichten
  • 5855 stemmen

Ja het is eigenlijk terecht dat ze van het kastje naar de muur gestuurd worden.

Asmahan

• 321 berichten
  • 2129 stemmen

Ach, het is niet leuk als je meubeltjes beschadigd of of niet arriveren. Daar kan ik best enige empathie voor opbrengen. Maar om je daarvoor nou meteen in een paar persoonlijkheden te splitsen of in een acute schizofrene psychose te schieten, dat vind ik al net zo overdreven als dat programma.

Het is echt van dat burgermans leed. Alles klopt zo netjes, er is een levensverzekering, alles is veilig en bekend en dan laat er een tapijt los. Oh nee! Het is gedaan met de rust, het gezin verliest zijn stabiliteit, alle lieftallige jeugdtraumaatjes komen naar boven. Het is eigenlijk schande dat er geen psychiatrische hulp wordt aangeboden aan de zo zwaar geteisterde familie.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

(afbeelding)

Hier hebben we Kees Prins als Hans Bohm trouwens.

neo

• 15407 berichten
  • 9635 stemmen

(heb zelf altijd wel met plezier ernaar gekeken een paar jaar lang)

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3171 stemmen

Ik ook. Wij keken dus wel met zn allen op zondag naar Ook Dat Nog .

Kees Prins lijkt trouwens erg veel op Hans Bohm op die foto zeg.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik weet ook niet beter dan dat dat programma op de zondagavond altijd fun voor de hele familie was waarschijnlijk op tijd gestopt met kijken

Doom

• 8212 berichten
  • 1514 stemmen

Ook dat nog ?

Huh... ja heb het een tijd niet meer gezien maar de afleveringen die ik had gezien waren altijd zeer leuk en grappig om naar te kijken... Zit flauwe humor tussen, snap nie wat er zo erg aan is/was....

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.