• 158.020 films
  • 9.624 series
  • 28.724 seizoenen
  • 607.249 acteurs
  • 352.897 gebruikers
  • 8.840.967 stemmen

Live 8

zoeken in:

Pitbull

• 559 berichten
  • 1370 stemmen

Man man, wat was Pink Floyd meesterlijk goed.

Sorry moest het ff kwijt, hier had ik wel een stapavondje missen voor over.

starbright boy (moderator films)

• 21105 berichten
  • 4281 stemmen

Zie ook: Het forum van http://www.musicmeter.nl/

moviefreak#1

• 14231 berichten
  • 18606 stemmen

Pitbull ik ben het 1000 % met je eens. Wat een heerlijk geweldig superoptreden was dat. Hopelijk volgen er nog veel meer en doen ze het nog een keer over op een plaats waar ik wel naar toe kan. Pink Floyd

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Pitbull schreef:

Man man, wat was Pink Floyd meesterlijk goed.

Sorry moest het ff kwijt, hier had ik wel een stapavondje missen voor over.

Eens

Wouter

• 18597 berichten
  • 2972 stemmen

Vond het eigenlijk helmaal niet zo bijzonder, dat Pink Floyd.

Matige zang vooral. Vond Numb wel aardig, maar verder allemaal weinig bijzonder.

timbo_

• 13112 berichten
  • 3665 stemmen

Wish you were here vond ik echt fantastisch.

Pitbull

• 559 berichten
  • 1370 stemmen

Och man, toen de akoestische gitaren begonnen van Wish You Were Here, kippenvel.

Hoogtepunt van gisteren (vond Everybody Hurts ook weer schitterend trouwens). Hoewel de reden van het festival natuurlijk betreurenswaardig is, hoop ik dat er nog een keer zoiets grandioos plaatsvindt en ik in staat ben het te bezoeken.

Uma Oldman

• 227 berichten
  • 327 stemmen

Heb zelf erg genoten van Greenday (Berlijn)!!!

mazdalfa

• 252 berichten
  • 228 stemmen

moviefreak#1 schreef:

... Wat een heerlijk geweldig superoptreden was dat. Hopelijk volgen er nog veel meer en doen ze het nog een keer over op een plaats waar ik wel naar toe kan. Pink Floyd

En dit konden we onlangs lezen op Nieuws.nl:

Roger Waters wil geen tournee Pink Floyd

Uitgegeven op 11 augustus 2005 om 17:01 uur

(Novum) - Roger Waters heeft 'nee' gezegd tegen een tournee met zijn oude band Pink Floyd. Hij vertelt erg gelukkig te zijn met het optreden van de band tijdens Live 8 en genoten te hebben van het optreden, maar geen heil te zien in een tournee. "Eén dag op muzikaal gebied concessies doen vond ik niet erg, maar ik zou het niet gedurende een hele tournee kunnen", zegt zanger-bassist Waters.

Volgens The Rock Radio erkent Waters dat een Pink Floyd-reünie populair zou zijn, maar is hij niet geïnteresseerd. "Ik heb het niet nodig", zei Waters toen hem 150 miljoen dollar (121,5 miljoen euro) werd geboden voor een nieuw tournee.

Waters houdt zich bezig met andere muzikale projecten. Zo brengt de muzikant op 26 september het opera-album 'Ça Ira' uit. De Frans-Engelse opera wordt voor het eerst op 17 november in Rome uitgevoerd. Het symfonieorkest van Rome voert de opera op en de verwachting is dat Waters die avond de dirigent is.

'Ça Ira' is een volledige opera in drie bedrijven en speelt zich af tijdens de beginjaren van de Franse Revolutie. De hoofdrollen in de opera worden vertolkt door Bryn Terfel, Ying Huang en Paul Groves.

Ik mag overigens aannemen dat die 150 miljoen voor de hele band zou zijn en niet alleen voor Waters. Maar zijn antwoord is duidelijk. Het lijkt me ook beter zo, want tijdens Live8 bleek maar weer eens dat Waters qua stem toch wel aan kracht heeft ingeboet. Hetgeen overigens niets afdoet aan zijn muzikale genialiteit

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.