• 12.661 nieuwsartikelen
  • 167.940 films
  • 10.898 series
  • 31.271 seizoenen
  • 626.298 acteurs
  • 195.668 gebruikers
  • 9.158.971 stemmen

Kicken

zoeken in:

meneertjenilson

• 53 berichten
  • 18 stemmen

Wie kijkt er welleens naar het programma KICKEN dat op donderdag om 10 uur s'avonds komt,en wat vinden jullie van dit programma?

neo

• 15411 berichten
  • 9694 stemmen

Misschien handig om even te vermelden op welke zender dat komt

meneertjenilson

• 53 berichten
  • 18 stemmen

het programma komt om 10 uur donderdag op YORIN

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7453 stemmen

Het is maandags om 22.00 uur op Yorin en ik vind het echt geweldig! Het is een serie in de trend van Finals. De serie wordt 'gedragen' door de ultiem irritante bal Matthijs, die ZO irritant is dat het ongelooflijk vermakelijk wordt. En Caro Lenssen doet ook mee, mjammie!!!!

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Ja mensen gaat zien! In het begin dacht ik ook "Waarom in hemelsnaam?"

Maar het is echt grappig!!

Oh ja is Caro Lenssen niet de dochter van Renee Soutendijk?

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7453 stemmen

Rujar schreef:

Oh ja is Caro Lenssen niet de dochter van Renee Soutendijk?

Klopt!

Robert-Jan

• 32 berichten
  • 0 stemmen

ontzettend irritant

Webby

• 861 berichten
  • 846 stemmen

Caro irritant?

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7453 stemmen

Waarschijnlijk bedoelt hij de serie. Alhoewel ik me ook wel voor kan stellen dat hij haar bedoelt (in kicken dan). Ze speelt een typje dat mensen op de zenuwen zou kunnen werken. Ik vind haar i.i.g. een schatje!

kicken!!!

• 1 berichten
  • 0 stemmen

ik kijkt het altijd al vanaf het begin en volgens mij is het nagespeeld maar iemand anders uit me klas zegt dat het egt zo is gebeurd weet iemand hier antwoord op

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Ja dat snap ik ook niet. Ik heb het even gezien en ik kan me niet voorstellen dat het echt is. Ze noemen het een reality-soap. Maar reality= echt en soap= nep

TheRisingSun

• 1140 berichten
  • 2261 stemmen

Lijkt mij dat het gespeeld is,want die griet die Iris heet die heet volgens mij in het echt Caro Lensen.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

jordybeukeboom schreef:

Ja dat snap ik ook niet. Ik heb het even gezien en ik kan me niet voorstellen dat het echt is. Ze noemen het een reality-soap. Maar reality= echt en soap= nep

Het is natuurlijk nep, maar er wordt gefilmd alsof het werkelijkheid is. Het begrip reality soap klopt op zich wel…

TheRisingSun

• 1140 berichten
  • 2261 stemmen

Als je de aflevering van gister hebt gezien,weet je zeker dat het nep is,want wat zag dat schoppen en slaan er grappig uit zeg! Echt te nep gewoon!

TheRisingSun

• 1140 berichten
  • 2261 stemmen

Was het gister nou de laatste aflevering?! Ik zag het namelijk in de nieuwe gids van aankomende week niet meer staan. Beetje rare laatste aflevering dan..... Er is niet echt een einde aan gemaakt.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3659 stemmen

Inderdaad niet echt een duidelijk einde, bij het kampvuur waren er nog twee dagen te gaan.

Over de serie;

Sommige afleveringen waren wel te doen, maar overall was het allemaal iets te cliché en te dramatisch.

Een paar acteerde wel goed, die twee gasten die ze ontmoet hadden op de reis vond ik het vooral goed doen.

Maar echt goed was de serie helaas niet.

TheRisingSun

• 1140 berichten
  • 2261 stemmen

Dus het was idd de laatste aflevering?

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7453 stemmen

Alle berichten die ik op internet lees duiden er op dat dit de laatste was. Als het dan ook nog eens niet meer in de gids staat, lijkt het zo te zijn. Vaag, slecht einde dan eigenlijk. Je verwacht een einde op Schiphol of zoiets. Nou ja, ik heb ervan genoten, vond het echt leuk.

TheRisingSun

• 1140 berichten
  • 2261 stemmen

Jammer inderdaad dat het de laatste was,want ik vond het toch een erg vermakelijk programma!

dangerous

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Mensen...help ons mee...laat je hele omgeving de Kicken-petitie tekenen!

Yorin zal niks voor ons kunnen betekenen als wij niet eerst 1000 handtekeningen ophalen. Wij willen een tweede seizoen. Aub...help ons aan die 1000 handtekenigen!

http://www.petitiononline.com/kicken

Danku...

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.