- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Kicken
Kicken
meneertjenilson
-
- 53 berichten
- 18 stemmen
Wie kijkt er welleens naar het programma KICKEN dat op donderdag om 10 uur s'avonds komt,en wat vinden jullie van dit programma?
neo
-
- 15411 berichten
- 9694 stemmen
Misschien handig om even te vermelden op welke zender dat komt
meneertjenilson
-
- 53 berichten
- 18 stemmen
het programma komt om 10 uur donderdag op YORIN
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7453 stemmen
Het is maandags om 22.00 uur op Yorin en ik vind het echt geweldig! Het is een serie in de trend van Finals. De serie wordt 'gedragen' door de ultiem irritante bal Matthijs, die ZO irritant is dat het ongelooflijk vermakelijk wordt. En Caro Lenssen doet ook mee, mjammie!!!!
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Ja mensen gaat zien! In het begin dacht ik ook "Waarom in hemelsnaam?"
Maar het is echt grappig!!
Oh ja is Caro Lenssen niet de dochter van Renee Soutendijk?
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7453 stemmen
Oh ja is Caro Lenssen niet de dochter van Renee Soutendijk?
Klopt!
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7453 stemmen
Waarschijnlijk bedoelt hij de serie. Alhoewel ik me ook wel voor kan stellen dat hij haar bedoelt (in kicken dan). Ze speelt een typje dat mensen op de zenuwen zou kunnen werken. Ik vind haar i.i.g. een schatje!
kicken!!!
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
ik kijkt het altijd al vanaf het begin en volgens mij is het nagespeeld maar iemand anders uit me klas zegt dat het egt zo is gebeurd weet iemand hier antwoord op
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Ja dat snap ik ook niet. Ik heb het even gezien en ik kan me niet voorstellen dat het echt is. Ze noemen het een reality-soap. Maar reality= echt en soap= nep
TheRisingSun
-
- 1140 berichten
- 2261 stemmen
Lijkt mij dat het gespeeld is,want die griet die Iris heet die heet volgens mij in het echt Caro Lensen.
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Ja dat snap ik ook niet. Ik heb het even gezien en ik kan me niet voorstellen dat het echt is. Ze noemen het een reality-soap. Maar reality= echt en soap= nep
Het is natuurlijk nep, maar er wordt gefilmd alsof het werkelijkheid is. Het begrip reality soap klopt op zich wel…
TheRisingSun
-
- 1140 berichten
- 2261 stemmen
Als je de aflevering van gister hebt gezien,weet je zeker dat het nep is,want wat zag dat schoppen en slaan er grappig uit zeg! Echt te nep gewoon!
TheRisingSun
-
- 1140 berichten
- 2261 stemmen
Was het gister nou de laatste aflevering?! Ik zag het namelijk in de nieuwe gids van aankomende week niet meer staan. Beetje rare laatste aflevering dan..... Er is niet echt een einde aan gemaakt.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3659 stemmen
Inderdaad niet echt een duidelijk einde, bij het kampvuur waren er nog twee dagen te gaan.
Over de serie;
Sommige afleveringen waren wel te doen, maar overall was het allemaal iets te cliché en te dramatisch.
Een paar acteerde wel goed, die twee gasten die ze ontmoet hadden op de reis vond ik het vooral goed doen.
Maar echt goed was de serie helaas niet.
TheRisingSun
-
- 1140 berichten
- 2261 stemmen
Dus het was idd de laatste aflevering?
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7453 stemmen
Alle berichten die ik op internet lees duiden er op dat dit de laatste was. Als het dan ook nog eens niet meer in de gids staat, lijkt het zo te zijn. Vaag, slecht einde dan eigenlijk. Je verwacht een einde op Schiphol of zoiets. Nou ja, ik heb ervan genoten, vond het echt leuk.
TheRisingSun
-
- 1140 berichten
- 2261 stemmen
Jammer inderdaad dat het de laatste was,want ik vond het toch een erg vermakelijk programma!
dangerous
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Mensen...help ons mee...laat je hele omgeving de Kicken-petitie tekenen!
Yorin zal niks voor ons kunnen betekenen als wij niet eerst 1000 handtekeningen ophalen. Wij willen een tweede seizoen. Aub...help ons aan die 1000 handtekenigen!
http://www.petitiononline.com/kicken
Danku...