• 13.937 nieuwsartikelen
  • 171.948 films
  • 11.465 series
  • 32.531 seizoenen
  • 635.190 acteurs
  • 197.285 gebruikers
  • 9.235.622 stemmen

What's with Andy

zoeken in:

Carow

• 105 berichten
  • 122 stemmen

Heey!!

Zijn er hier ook nog mensen die naar 'What's with Andy' kijken?

Ik weet dat het voor kinderen is en het eigenlijk niet kan om op mijn leeftijd er nog naar te kijken, maar de grappen zijn gewoon in één woord briljant! En ik vind het ook niet echt superkinderachtig ofzo...

-x- Carow

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Nee he, niet dat filmpje, zo'n beetje de ergste die Jetix (voorheen FoxKids) uitzendt! (Er is nog één ergere, maar kan even niet op de naam komen) Ik word er al onpasselijk als ik eraan herinnerd wordt.

Vanmiddag nog zat dochterlief aan de buis gekluisterd vanwege die oervervelende Andy, aaargh...

Carow

• 105 berichten
  • 122 stemmen

Hij is niet vervelend .. je bedoeld waarschijnlijk Totally spies.. als je het nou toch fantasieloze programma's hebt

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Ik bedoelde zeker niet Totally Spies, hoewel dat ook niet veel soeps is.

Even navraag gedaan: Shin Chan bedoelde ik. Laat ik daar maar over ophouden, want anders ga ik heel veel hele nare woorden zeggen...

Al die vervelende filmpjes op die zender lijden bovendien aan chronische helium-stemmen, brrrrr... De enige die ik nog enigszins te pruimen vind, is Braceface.

Dat bedrijf verdient miljoenen met die zender. Ik snap niet dat ze niet een beetje kunnen investeren in een fatsoenlijke stemmen-cast. Dat zou al een hoop ergernis schelen.

U-96

• 11872 berichten
  • 1978 stemmen

Totally spies..

Dat is zo'n slechte serie.

Quido

• 14642 berichten
  • 6080 stemmen

Terug naar de goede oude tijd! Toen de jeugd nog niet doodgegooid werd met de Shin Shan's en Pokemons... Ik vind het verschrikkelijk. Niet dat het zo lang geleden is, maar toen ik in die leeftijdscategorie zat, kwamen er toch betere en leukere jeugdprogramma's op tv.

Quentin

• 10202 berichten
  • 8454 stemmen

Helemaal mee eens, ik krijg hoofdpijn van al die veel te drukke, fel gekleurde, achterlijke tekenfilmpjes.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Nasynchronisatie: Vooral die stemmen. Eén of twee personen die de stemmen maken voor 15 karakters, te walgelijk voor woorden....

Doet me denken aan de ongelooflijke bagger synchronisatie van Pippi, hoewel het niet zo irri is als bij die voormalige Fox-Kids.....

Hannibal

• 9292 berichten
  • 3197 stemmen

FisherKing schreef:

Doet me denken aan de ongelooflijke bagger synchronisatie van Pippi

Laatst zag ik die vrouw op tv die de stem van Pippi deed. Toen ze dat deed was ze al een jaar of veertig! En toch is pippi veeeel leuker dan die troep die nu uitgezonden wordt, including "What's with Andy" Bah! En mijn dochter is natuurlijk ook fan van "Totally Spies", wat ik zelf ook walgelijk vindt. Maar mijn kinderen vinden Pippi en Ome Willem ook leuk ( dat dring ik ze nl. op! :evil )

U-96

• 11872 berichten
  • 1978 stemmen

Nasynchronisatie: Vooral die stemmen. Eén of twee personen die de stemmen maken voor 15 karakters, te walgelijk voor woorden....

Ben benieuwd wat je dan vind van die beruchte Russiche Pinokio-VHS die ik hier thuis heb liggen. Heel zeldzaam ding trouwens.

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 730 stemmen

Hannibal schreef:

Laatst zag ik die vrouw op tv die de stem van Pippi deed. Toen ze dat deed was ze al een jaar of veertig!

Paula Majoor (1942), was 30 toen ze de stem van Pippi deed in 1972.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Da's zo'n 20 jaar te oud

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 730 stemmen

Ze heeft in dat programma waar Hannibal het over heeft uitgelegd waarom er geen kinderen voor gebruikt werden, maar dat kun je zelf ook wel verzinnen lijkt mij.

Hannibal

• 9292 berichten
  • 3197 stemmen

Dat heb ik inderdaad ook gehoord, maar wel raar dat de "echte" Pippi wel in een serie mag spelen, met haar eigen stem, en dat de nasynchronisatie door een volwassene moet gebeuren i.v.m. de wet. Of mocht het in Zweden wel, want veel series met kinderen kwamen toen uit Zweden ( bijv. Emiiiiiil!!!! , en natuurlijk Dunderklumpen )

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 730 stemmen

Men vond ook dat ze beter met volwassenen konden werken omdat deze beter de bedoeling zouden begrijpen en niet zo impulsief zijn als kinderen.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Wat een betutteling ! Vooral bij de impulsieve Pippi

Hannibal

• 9292 berichten
  • 3197 stemmen

Pippi is toch geen kleuter! Kinderen van haar leeftijd kunnen best een film inspreken, dat gebeurt bij die Disney tekenfilms toch ook.

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 730 stemmen

Die worden ook ingesproken door volwassenen, volgens mij.

Hannibal

• 9292 berichten
  • 3197 stemmen

Bij de originele versies in ieder geval niet niet. Jonathan Taylor Thomas was bij het inspreken van Simba in The Lion King 13 jaar oud. Verder weet ik niet hoe ze dat in NL doen, hier zullen ze wel weer een volwassene gebruiken die een kinderachtig stemmetje opzet.

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 730 stemmen

We hadden het ook over Nederland, Paula Majoor (waar deze discussie over begon) heeft alleen de stem van Pippi in Nederland ingesproken hoor.

Hannibal

• 9292 berichten
  • 3197 stemmen

Ja, je hebt gelijk. En ze deed het best leuk.

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 730 stemmen

Vond ik nu ook. Wat moeten we nu met een Pippi met een 'normale' stem?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.