- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Scrubs
Scrubs
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Heb van seizoen 7 nog niets gezien, ben geloof ik ergens halverwege seizoen 6 afgehaakt omdat het steeds flauwer en hetzelfde werd. Is 7 het waard om te kijken of kan ik die maar beter links laten liggen als ik 6 ook niet veel vond?
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
In 7 lijkt JD af en toe mentaal 'disabled', maar er zitten ook wel wat leuke afleveringen tussen. Overgrote deel mag wat mij betreft nog niet de veters van seizoen 1 strikken. Maar het blijft ondanks een minder seizoen wel stukken beter (dus ook in 7) dan de gem. comedy serie waar dan ook.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Vind 2 en 3 toch beter dan 1, denk ik. In seizoen 1 was het nog een beetje aftasten. Is alweer even geleden dat ik dat seizoen gezien heb, maar volgens mij vond ik My Old Lady de beste aflevering.
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
Ik vond die 2 afleveringen met Brendan Fraser wel grappig (weet niet welke seizoen). Maar toch jammer dat ie dood ging.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Dat is seizoen 3. Al zit hij in twee ook al een keer, meen ik.
gotti
-
- 14075 berichten
- 5885 stemmen
Klopt. Ook twee keer dacht ik. En hij komt later weer terug ja. Inderdaad een mooie aflevering, zoals zovelen overigens.
De serie kent helaas wat inzak momentjes, maar blijf het toch dé beste van dit moment vinden. Het komt meer dan eens per aflevering voor dat ik onder de tafel lig van het lachen...
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Dan moet je ook Arrested Development checken, gotti.
Of How I Met Your Mother en The Big Bang Theory.
Die drie zijn ook erg sterk, maar je moet ze een kans geven en niet op een aflevering afgaan.
gotti
-
- 14075 berichten
- 5885 stemmen
Heb ze alle seizoenen nu een keer of vier gezien, hehe. 
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
Of Malcolm in the Middle. Qua droogheid en absurdisme ongeveer op hetzelfde niveau, ondanks de vele verschillen. Zijn dan ook 2 van mijn favoriete sitcoms. Vind dit soort series sowieso veel leuker dan Friends, Roseanne en al dat andere prul met schaterend publiek (Fresh Prince en Married with Children zijn grote uitzonderingen!) Alleen hier komt het drama vaker (en beter) naar voren, en laten we wel eerlijk blijven, dit heeft natuurlijk ook meer hart. 
gotti
-
- 14075 berichten
- 5885 stemmen
Jammer van het kutte geluid, maar eindelijk is het dan zover. Nog een maandje:
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Moet nog steeds seizoen 7 kijken. Was dat een beetje goed?
gotti
-
- 14075 berichten
- 5885 stemmen
Jawel. Meer drama. Meer gedoe met Baby's (helaas geen Kim Briggs meer). Maar nog steeds erg sterk en een hele mooi laatste aflevering, die ook zo als laatste ooit had kunnen zijn . Maar gelukkig niet dus...
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Jemig, JD heeft een baard. Die neemt opgroeien wel erg letterlijk.
gotti
-
- 14075 berichten
- 5885 stemmen
Hier de eerste vijf minuten van S08 aflevering 1:
http://watch-tv-shows.tv/scrubs-season-8-premiere-first-5-minutes/
aire.
-
- 376 berichten
- 111 stemmen
Kan iemand mij misschien vertellen welk seizoen er op dit moment bezig is op Comedy Central. De intro veranderde opeens van de één op andere aflevering, terwijl het een tweeluik is. Kon er ook helemaal geen duidelijk eind-aflevering in vinden. Beetje raar.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
De aflevering waarin Jordan even de boel opschudt is de laatste van seizoen 1. De aflevering erna is dus de eerste van seizoen 2 (met flashbacks naar de vorige aflevering).
De intro is inderdaad anders, maar dat is na een aantal afleveringen weer terug gezet naar het origineel voor de rest van de show. Waarom weet ik niet precies.
aire.
-
- 376 berichten
- 111 stemmen
Oh, toch wel dus. Als die intro niet anders was, had ik daar echt totaal niet bij stilgestaan. Ik wist ook helemaal niet dat ik seizoen 1 zat te kijken
Al volg ik het ook pas fulltime sinds 3 weken. Ben er trouwens wel blij mee dat ze daarmee begonnen zijn. Verder echt een serie die mij altijd weet te raken en voor de verandering eens een keer emotioneel kan prikkelen zonder dat het echt gezapig wordt, waar de moraaltjes vaak oprecht lijken te zijn en de characters ook als echte mensen aanvoelen. Humor en drama was nog nooit zo goed in elkaar verworven. Verder wat Gotti zegt; geniaal geschreven.
Martijnnn
-
- 2248 berichten
- 2409 stemmen
Volgens was het gewoon omdat het een onzinnig lange intro was, en ze dat zelf ook door hadden. Overigens is het nummer, wat in de intro wel leuk klinkt, in het echt best een kut nummer.
Wel leuk dat ze die oude afleveringen weer laten zien, ben alle grappen toch alweer vergeten 
@aire, daarom vind ik het dus de beste serie ooit 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ja, wat dat betreft is er op Comedy Central's programmering van Scrubs geen peil te trekken. Nog niet zo lang geleden zonden ze twee seizoenen tegelijkertijd uit. Een oud seizoen rond 8 uur, en een nieuw seizoen (4 ofzo) rond half 11. En dan werd het nog weer herhaald ook.
gotti
-
- 14075 berichten
- 5885 stemmen
Psssssssst:
de twee nieuwe afleveringen van seizoen 8 zijn vanacht verschenen....
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
En vooral ep 2 was weer een heerlijk ouderwetse lach-en-traan-aflevering.
Alleen waar was The Todd? Of is daar iets mee gebeurd seizoen 7 dat ik alweer vergeten ben?
gotti
-
- 14075 berichten
- 5885 stemmen
2 was idd geweldig. Bizar dat je zo sterk geraakt kan worden in een kleine 25 minuten. Daarbij is de komedie weer enorm om te lachen, iets wat toch altijd één van de fijne eigenschappen van humor blijft...
Jordan was weer enorm hilarisch....
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Scrubs 
Vooral aflevering 8.02 was ouderwets goed. De één-tweetjes tussen JD en Turk blijven heerlijk!
Inland Rabbit
-
- 3286 berichten
- 2159 stemmen
nu je het zegt de Todd....... :O
Er was wel bekend dat elke grotere acteur een keer (of meer?) een aflevering vrij zou hebben in dit seizoen. Dus wie weet. et had ook totaal nniet gepast in deze afleveringen trouwens, sowieso de 2e niet.
zo, nu weer slapen, hoop ik. klote insomnia achtig gedoe hier.
gotti
-
- 14075 berichten
- 5885 stemmen
And the Todd is back.
Aflevering drie was leuk, vier was geweldig. Héérlijk einde!!!
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Klein traantje kon toch weggepinkt worden 
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Ja zeker! Ik zet er wel een knipoog achter, maar vond het echt een mooi einde!