• 15.754 nieuwsartikelen
  • 178.093 films
  • 12.212 series
  • 33.983 seizoenen
  • 647.093 acteurs
  • 199.017 gebruikers
  • 9.372.591 stemmen

Scrubs

zoeken in:

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Heb van seizoen 7 nog niets gezien, ben geloof ik ergens halverwege seizoen 6 afgehaakt omdat het steeds flauwer en hetzelfde werd. Is 7 het waard om te kijken of kan ik die maar beter links laten liggen als ik 6 ook niet veel vond?

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

In 7 lijkt JD af en toe mentaal 'disabled', maar er zitten ook wel wat leuke afleveringen tussen. Overgrote deel mag wat mij betreft nog niet de veters van seizoen 1 strikken. Maar het blijft ondanks een minder seizoen wel stukken beter (dus ook in 7) dan de gem. comedy serie waar dan ook.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Vind 2 en 3 toch beter dan 1, denk ik. In seizoen 1 was het nog een beetje aftasten. Is alweer even geleden dat ik dat seizoen gezien heb, maar volgens mij vond ik My Old Lady de beste aflevering.

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Ik vond die 2 afleveringen met Brendan Fraser wel grappig (weet niet welke seizoen). Maar toch jammer dat ie dood ging.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Dat is seizoen 3. Al zit hij in twee ook al een keer, meen ik.

gotti

• 14075 berichten
  • 5885 stemmen

Klopt. Ook twee keer dacht ik. En hij komt later weer terug ja. Inderdaad een mooie aflevering, zoals zovelen overigens.

De serie kent helaas wat inzak momentjes, maar blijf het toch dé beste van dit moment vinden. Het komt meer dan eens per aflevering voor dat ik onder de tafel lig van het lachen...

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Dan moet je ook Arrested Development checken, gotti.

Of How I Met Your Mother en The Big Bang Theory.

Die drie zijn ook erg sterk, maar je moet ze een kans geven en niet op een aflevering afgaan.

gotti

• 14075 berichten
  • 5885 stemmen

Heb ze alle seizoenen nu een keer of vier gezien, hehe.

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Of Malcolm in the Middle. Qua droogheid en absurdisme ongeveer op hetzelfde niveau, ondanks de vele verschillen. Zijn dan ook 2 van mijn favoriete sitcoms. Vind dit soort series sowieso veel leuker dan Friends, Roseanne en al dat andere prul met schaterend publiek (Fresh Prince en Married with Children zijn grote uitzonderingen!) Alleen hier komt het drama vaker (en beter) naar voren, en laten we wel eerlijk blijven, dit heeft natuurlijk ook meer hart.

gotti

• 14075 berichten
  • 5885 stemmen

Jammer van het kutte geluid, maar eindelijk is het dan zover. Nog een maandje:

gotti

• 14075 berichten
  • 5885 stemmen

En met Courtney Cox dus. Jippie!

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Moet nog steeds seizoen 7 kijken. Was dat een beetje goed?

gotti

• 14075 berichten
  • 5885 stemmen

Jawel. Meer drama. Meer gedoe met Baby's (helaas geen Kim Briggs meer). Maar nog steeds erg sterk en een hele mooi laatste aflevering, die ook zo als laatste ooit had kunnen zijn . Maar gelukkig niet dus...

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Jemig, JD heeft een baard. Die neemt opgroeien wel erg letterlijk.

gotti

• 14075 berichten
  • 5885 stemmen

Hier de eerste vijf minuten van S08 aflevering 1:

http://watch-tv-shows.tv/scrubs-season-8-premiere-first-5-minutes/

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Nice, heb er zin in!

aire.

• 376 berichten
  • 111 stemmen

Kan iemand mij misschien vertellen welk seizoen er op dit moment bezig is op Comedy Central. De intro veranderde opeens van de één op andere aflevering, terwijl het een tweeluik is. Kon er ook helemaal geen duidelijk eind-aflevering in vinden. Beetje raar.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

De aflevering waarin Jordan even de boel opschudt is de laatste van seizoen 1. De aflevering erna is dus de eerste van seizoen 2 (met flashbacks naar de vorige aflevering).

De intro is inderdaad anders, maar dat is na een aantal afleveringen weer terug gezet naar het origineel voor de rest van de show. Waarom weet ik niet precies.

aire.

• 376 berichten
  • 111 stemmen

Oh, toch wel dus. Als die intro niet anders was, had ik daar echt totaal niet bij stilgestaan. Ik wist ook helemaal niet dat ik seizoen 1 zat te kijken Al volg ik het ook pas fulltime sinds 3 weken. Ben er trouwens wel blij mee dat ze daarmee begonnen zijn. Verder echt een serie die mij altijd weet te raken en voor de verandering eens een keer emotioneel kan prikkelen zonder dat het echt gezapig wordt, waar de moraaltjes vaak oprecht lijken te zijn en de characters ook als echte mensen aanvoelen. Humor en drama was nog nooit zo goed in elkaar verworven. Verder wat Gotti zegt; geniaal geschreven.

Martijnnn

• 2248 berichten
  • 2409 stemmen

Waarom weet ik niet precies.

Volgens was het gewoon omdat het een onzinnig lange intro was, en ze dat zelf ook door hadden. Overigens is het nummer, wat in de intro wel leuk klinkt, in het echt best een kut nummer.

Wel leuk dat ze die oude afleveringen weer laten zien, ben alle grappen toch alweer vergeten

@aire, daarom vind ik het dus de beste serie ooit

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Ja, wat dat betreft is er op Comedy Central's programmering van Scrubs geen peil te trekken. Nog niet zo lang geleden zonden ze twee seizoenen tegelijkertijd uit. Een oud seizoen rond 8 uur, en een nieuw seizoen (4 ofzo) rond half 11. En dan werd het nog weer herhaald ook.

gotti

• 14075 berichten
  • 5885 stemmen

Psssssssst:

de twee nieuwe afleveringen van seizoen 8 zijn vanacht verschenen....

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

En vooral ep 2 was weer een heerlijk ouderwetse lach-en-traan-aflevering.

Alleen waar was The Todd? Of is daar iets mee gebeurd seizoen 7 dat ik alweer vergeten ben?

gotti

• 14075 berichten
  • 5885 stemmen

2 was idd geweldig. Bizar dat je zo sterk geraakt kan worden in een kleine 25 minuten. Daarbij is de komedie weer enorm om te lachen, iets wat toch altijd één van de fijne eigenschappen van humor blijft...

Jordan was weer enorm hilarisch....

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Scrubs

Vooral aflevering 8.02 was ouderwets goed. De één-tweetjes tussen JD en Turk blijven heerlijk!

Inland Rabbit

• 3286 berichten
  • 2159 stemmen

nu je het zegt de Todd....... :O

Er was wel bekend dat elke grotere acteur een keer (of meer?) een aflevering vrij zou hebben in dit seizoen. Dus wie weet. et had ook totaal nniet gepast in deze afleveringen trouwens, sowieso de 2e niet.

zo, nu weer slapen, hoop ik. klote insomnia achtig gedoe hier.

gotti

• 14075 berichten
  • 5885 stemmen

And the Todd is back.

Aflevering drie was leuk, vier was geweldig. Héérlijk einde!!!

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Klein traantje kon toch weggepinkt worden

gotti

• 14075 berichten
  • 5885 stemmen

Van blijdschap toch?

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Ja zeker! Ik zet er wel een knipoog achter, maar vond het echt een mooi einde!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.