• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.953 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.982 gebruikers
  • 9.370.710 stemmen

Miami Vice

zoeken in:

donnie B.

• 632 berichten
  • 0 stemmen

Zit al lang te wachten tot ze eindelijk Miami Vice eens op DVD gaan uitbrengen. Nu ligt er sinds kort een uitgave in de winkel met 2 DVD's met een aantal afleveringen... Is er iets bekend of ze gewoon ale seizoenen op DVD gaan uitbrengen?? Let's hope so...

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Ik las toevallig laatst dit

.

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Ik las toevallig laatst dit

Geweldig!

donnie B.

• 632 berichten
  • 0 stemmen

Hopelijk gaat dit allemaal niet te lang duren.. wil alle seizoenen ('84-'89 als ik het goed heb) op DVD!

En na al die geruchten over een bioscoopfilm is er nog steeds niets concreets bekend..

Captain Pervert

• 4643 berichten
  • 2099 stemmen

Bioscoopfilm?

Er zou ook een The A-Team bioscoopfilm komen met Mel Gibson als Hannibal, Carrey als Murdock en Rhames als B.A. maar die geruchten hoor ik al sinds 1997 (echt waar) en nog altijd is er niets definitiefs.

Over Miami Vice;

Het grote probleem is dat iedere aflevering van de 5 seizoenen (die inderdaad lopen van '84 tot '89) tjokvol zit met populaire muziek uit die tijd en dat de rechthebbende(n) moeilijk doen over de rechten daarvan. DAT is dus de grote dwarsligger.

Tot nu toe zijn er volgens mij al twee DVD's verschenen met de beste episodes uit seizoen 1 en 2. Een soort 'zoethoudertje' m.i., maar daarom toch leuk om te hebben.

Ik ben al een aantal maanden bezig met het verzamelen van de losse episodes van internet via de betere P2P netwerken. Inmiddels heb ik seizoen 1 en 2 compleet, al is het met Zweedse ondertiteling, maar met wat pan/scan is het verholpen.

De overige drie seizoenen heb ik ook kunnen vinden, maar die zijn allemaal in het Duits nagesyncroniseerd. Nu is mijn Duits prima in orde, maar het is nog altijd "mellow out, pal" en niet "na ruhig mal, Freund!"

Ik heb alle hoop al verloren na dergelijke geruchten zoals bovenstaande, want ook die lees ik al een paar jaar en steeds weer is het niets...

Maar stel je voor... Oh... Ramen en deuren dicht, pastelshirt aan en genieten maar

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Captain Pervert schreef:

Over Miami Vice;

Het grote probleem is dat iedere aflevering van de 5 seizoenen (die inderdaad lopen van '84 tot '89) tjokvol zit met populaire muziek uit die tijd en dat de rechthebbende(n) moeilijk doen over de rechten daarvan. DAT is dus de grote dwarsligger.

Inderdaad, erg vervelend is dat. Ik kan me toch niet voorstellen dat van die oude muziekmeuk een release van 1 van de klassieke tv-series kan dwarszitten. Raar verhaal.

Maar stel je voor... Oh... Ramen en deuren dicht, pastelshirt aan en genieten maar

donnie B.

• 632 berichten
  • 0 stemmen

Heb de dvd geken die laatst is uitgebracht.. en man oh man.. blijft helemaal top!!!! alsof het tijdloos is... tijd voor de movierelease!!

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

donnie B.

• 632 berichten
  • 0 stemmen

Universal Pictures is in gesprek met Colin Farrell en Jamie Foxx om de rollen van Sonny Crockett en Ricardo Tubbs te gaan vertolken in de filmversie.

Zie www.filmfocus.nl voor het gehele verhaal.

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Er is maar één Sonny Crockett en dat is Don Johnson.

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Ik ben benieuwd of Sonny Burnett er ook in gaat voorkomen

jassonn

• 5303 berichten
  • 3229 stemmen

Wat is er zo leuk aan Miami Vice?, nooit gekeken.

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

Diesel schreef:

Er is maar één Sonny Crockett en dat is Don Johnson.

idd Don Johnson moet ook gewoon in dei film spelen als Sonny, en niemand anders !

hij kan het nog best hoor, dat bewees hij nog met Nash Bridges

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Groot gelijk hebben jullie. Zonder die twee is de uitstraling van de serie helemaal verdwenen.

donnie B.

• 632 berichten
  • 0 stemmen

Zeker ook mijn gedachte! Don Johnson en Philip michael Thomas zijn denk ik nog prima in staat om de rollen te vertolken. Dan kan ook gelijk Edward James Olmos zijn rol weer oppikken!!

Captain Pervert

• 4643 berichten
  • 2099 stemmen

Er is goed nieuws, 8 februari jl. is Seizoen 1 op DVD uitgekomen. Is te bestellen bij Amazon voor 40 dollar ofzo.

Zal ik het doen, of zal er nog een europese release komen? Ik heb weliswaar een regiovrije speler maar het voelt toch lekkerder om 'gewone' spullen te kopen in plaats van import spul.

Ah, opgelost:

http://www.miami-vice.org/foru...

Hi all,

I just got word from Universal Studios Netherlands that Region 2 will be released in the Netherlands mid-April.

So I guess the Region 2 release is now confirmed and available all over Europe around that date.

The Goss

• 502 berichten
  • 4757 stemmen

speedy23 schreef:

Groot gelijk hebben jullie. Zonder die twee is de uitstraling van de serie helemaal verdwenen.

Absoluut, helemaal mee eens. Onvervangbaar. Elke andere acteur zou surogaat zijn. Ook de bijrollen zijn in mijn beleving onvervangbaar. Om een voorbeeld te noemen, die andere gozer die altijd in een hawai hemd rondliep en in het insectenverdelgingsbusje rondreed. Geweldig.

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Colin Farrell als Crockett.

(afbeelding)

(afbeelding) .

Quentin

• 10202 berichten
  • 8538 stemmen

Nee bah

The Goss

• 502 berichten
  • 4757 stemmen

eekk!!

Humor, Farell die een agent moet spelen, die drugsdealers oppakt. Beetje de omgekeerde wereld.

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

Foxx en Farrel onder Mann wordt garandeerd topfilm ...

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Heeft Benicio er ook weer een rolletje in...? Net als in het origineel?

Captain Pervert

• 4643 berichten
  • 2099 stemmen

kos schreef:

Colin Farrell als Crockett.

(afbeelding)

(afbeelding) .

What the fuck, die kerel heeft SOKKEN aan. SOKKEN!!

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Wat is daar mis mee? Of had hij dan Sockett moeten heten?

Captain Pervert

• 4643 berichten
  • 2099 stemmen

Sjee, U, ooit Miami Vice gekeken? Een Crockett met sokken is als een Rambo in een maillot.

De sokloosheid was synoniem voor de serie!

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Heb nog nooit Miami Vice gekeken, maar heb hier wel twee versies van Jan Hammer's Crocketts Theme.

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Captain Pervert schreef:

Sjee, U, ooit Miami Vice gekeken? Een Crockett met sokken is als een Rambo in een maillot.

De sokloosheid was synoniem voor de serie!

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

Leno

• 5921 berichten
  • 4399 stemmen

Dat lijkt echt nergens op! Dan zie ik liever Don Johnson die inmiddels tegen de 60 loopt..

donnie B.

• 632 berichten
  • 0 stemmen

21 juli as is in Ned seizoen 1 te koop op DVD.. 8 discs in een box!!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.