menu

Overig / Televisie / Monk

zoeken in:
op Veronica is tegenwoordig elke dinsdag avond de detective serie Monk. Een grappige serie over een neurotisch en fobistische politie detective buiten dienst die voor de meest vreemde moordzaken wordt gevraagd. Hij kan niet zonder zijn assitente Sharona funtioneren dus die is overal bij...

Ja, ik heb het afgelopen dinsdag gezien, vond het erg geinig

Die serie is inderdaad erg leuk! Ik volg het al sinds de eerst aflevering.

Ik ben erg benieuwd of hij die moord op zijn vrouw oplost...

tegenwoordig op maandagavond, maar daarom niet minder leuk

The Last
Sinds februari weer op SBS6. Best een leuke serie.

The Last
Gister nog een aflevering gezien met Malcolm Mcdowell aka Alex DeLarge (ACO) als bad-guy.

Loopt al een tijdje op weekdagen op de Vlaamse commerciële zender VTM om 16u35.
Ik volg het nu al sinds ik de laatste maal in het ziekenhuis was en ik vind het (samen met mijn dochter) ronduit hilarisch. Enig hoe Tony Shalhoub dit typetje neerzet. Alles is perfect, tot in de kleinste details. Ik verveel mij er geen seconde mee..

Gast
geplaatst: vandaag om 02:18 uur

geplaatst: vandaag om 02:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.