menu

Overig / Televisie / BNN's Tussen de sterren

zoeken in:
Licht filosofisch showbizzprogramma

Vanuit de ruimte neemt Eddy observeert Eddy de aarde. Hij wil de aarde begrijpen en het beste wat je dan kan doen is afstand nemen. Omdat Eddy niet 6 miljard mensen tegelijk kan volgen beperkt hij zich tot de opvallendste aardbewoners: de sterren.

Aldus de site van BNN.

Persoonlijk vind ik het een tenenkrommend irritant programma waarin het respect voor de sterren geheel verdwenen is. Acties als met een waterpistool schieten tijdens het filmfestival in Cannes zou eigenlijk ook niet meer moeten kunnen na allerlei aanslagen op bekendheden.
Dan zwijg ik nog maar over de diepgang van de intervieuws, of zouden ze dat bedoelen met "licht filosofisch" ?!
Wat vinden jullie ?

Ik vind dat BNN universeel genegeerd moet worden, maarja, vraag en aanbod beslist anders.

Kom op hee, filosofisch èn showbizz, bwhahahaha!

Ja, humor hebben ze wel .

kos
Dionysos schreef:
Ik vind dat BNN universeel genegeerd moet worden.

Ik vind het wel een mooie vraag: "Hoe zou je aliens dit en dat uitleggen". Zoals gisteren bij Brainpower: "Leg de aliens uit wat rappen is". Tja, daar moest hij even over nadenken. Je moet dan namelijk naar de bron van het fenomeen, en een gevoel uitleggen. Dat gaat natuurlijk niet zomaar.

Op dat vlak vind ik het best licht filosofisch, maar de andere onderdelen, zoals beveiliging in de maling nemen bij het filmfestival van Cannes.... tja. Ik vond het nog wel humor hebben (vooral bij Van Damme en Jackie Chang)

kos schreef:
(quote)

Ik ben niet voor niets lid geworden. Het heeft de publieke omroep zeker een boost gegeven bij het wat jongere publiek.

Inderdaad Phooze, die "tunafish" vond ik ook wel grappig en BNN negeren , nee dat gaat me ook te ver.
Ter verbetering van het programma zou Eddy eens moeten proberen een diepte-intervieuw af te nemen met punten die niet over sex en tieten gaan.

kos
Doe mee een lol. Die kerel kan echt totaal niet presenteren met z'n domme suggestieve vragen, blij gedoe en, volkomen oninteressante insteek.

Ik vind m eigenlijk wel grappig.

ik ook wel eigenlijk.

Af en toe is hij wel grappig maar ik ben het met Kos eens. Voor een programma met plat vermaak is het nog wel te pruimen maar die diepte intervieuws zijn waarschijnlijk niet aan hem besteed. Misschien zoeken "de broertjes" nog iemand?

Maar is dat de bedoeling? een diepte interview?

Droopy schreef:

Af en toe is hij wel grappig maar ik ben het met Kos eens. Voor een programma met plat vermaak is het nog wel te pruimen maar die diepte intervieuws zijn waarschijnlijk niet aan hem besteed. Misschien zoeken "de broertjes" nog iemand?
Ik snap het niet, waar word beweerd dat dit een diepte interview programma is?

Nergens. Mijn voorstel ter verbetering van het programma was om Eddy een diepte-intervieuw te laten doen met andere onderwerpen dan sex en tieten.
Daarop werd geantwoord dat hij dat waarschijnlijk niet kan.
De doelstelling van het programma is ook om luchtig en toegankelijk vermaak te maken, een diepte-intervieuw past daar natuurlijk niet helemaal in.

Duidelijker geworden Phooze?

Ja, ik snap het wel, maar je laat Carlo en Irene toch ook geen diepte interview houden. Ik snap de kritiek op het programma an sich niet, that's it

Ahhaaahh... duidelijk. Ik heb me gisteren gewoon zitten irriteren aan het programma en was benieuwd hoe jullie erover dachten (het is een moviegerelateerd programma dus.... wie kun je dan het beste vragen als MM'ers)
Het diepte- intervieuw idee was ook meer om het programma op een hoger nivo te tillen. Uit de reacties blijkt echter dat Eddy niet hoog genoeg wordt ingeschat voor dat soort intervieuws en dat de doelstelling van het programma dan voorbij gestreeft wordt.

Ik vond het vroeger altijd wel lachen; Eddy Zoey. Maar nu begint ie me te irriteren en dat komt dat hij steeds die kut aliens-vragen aan de sterren stelt. Kom eens wat met wat nieuws.

Dennis the Pennis blijft voor mij de beste celebrity interviewer ooit.

Dennis: "You've invented a new genre you know, I've seen a lot of B-movies but you've made a C-movie in both senses of the word".

Kevin Costner: "That's why you're a low budget guy, your hair, your attitude and your intelligence!".

R.I.P.

soboer schreef:

Dennis the Pennis blijft voor mij de beste celebrity interviewer ooit.

Dennis: "You've invented a new genre you know, I've seen a lot of B-movies but you've made a C-movie in both senses of the word".

Kevin Costner: "That's why you're a low budget guy, your hair, your attitude and your intelligence!".

R.I.P.

Ahja, die ken ik ook nog. Daar kon ik wel bij tijd en wijlen om lachen. Even lekker tegen die ivoren torentjes aanschoppen, dat mocht ik wel .

Dennis de Pennis tegen Steve Martin: Steve, why are you not funny anymore . Dat was echt ontzettend grappig, hij liet goed zien dat de zogenaamde 'sterren' zich nogal verheven voelden boven de 'normale' mens. Ook een leuke tegen Morgan Freeman: Morgan, about Seven. Was that the best head you've ever had? Die kon er iig nog mee lachen en ook Robin Williams nam het goed op, die lulde gewoon mee.

neo (crew)
Ja dat was ook het enige programma van bnn wat ik wel vaak heb gekeken (en leuk was).

LZA
Ik weet niet meer aan wie hij dit vroeg...

"aih ... .can I ask you a question? Can you get out of my way man?"

hehe heb me kapot gelachen toen de tijd

Hebben wij ooit gedaan met Jordi Cruijff. Vroegen we of ie tijd had voor een foto.
Hij vond dat direct goed en toen hebben we hem het fototoestel gegeven en toen ben ik met drie vrienden klaar gaan staan.

Hij kon de grap trouwens wel waarderen.

Dit programma is een Howard Stern rip-off - mensen naar junkets en premieres sturen en gemene vragen laten stellen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:45 uur

geplaatst: vandaag om 19:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.